Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä facebookissa on se haun rajaamistoiminto? Eli kuka sinut löytä haulla ja mitä näkee?

Vierailija
11.12.2009 |

Asetukset ovat muuttuneet niin että kaikki näkee profiilikuvasi joiden fani olet sekä kaverisi! Muutos on uutisten mukaan tapahtunut nyt keskiviikkona!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä siitä, että kaikki mitä laitat nettiin tai tallennat millekkään elektroniselle laitteelle, tulee julki. FB:tä tms. käyttämällä sinä annat tietosi aina jollekin yksityiselle taholle ja älä sitten itke jos he käyttävät tietojasi. Tietojen myyminen eteenpäin on melko varmaa.

Vierailija
2/5 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olen rajannut todella tiukasti sen, mitä vieraat ihmiset haussa musta näkevät (käytännössä vain kuvan ja nimen). Nyt ne näkee sitten kaverit ja kaikki ryhmät ja fanisivut. :( Pitää varmaan poistaa kuva sieltä hausta *tana (sen ainakin saa poistettua), ettei tunnisteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä siitä, että kaikki mitä laitat nettiin tai tallennat millekkään elektroniselle laitteelle, tulee julki. FB:tä tms. käyttämällä sinä annat tietosi aina jollekin yksityiselle taholle ja älä sitten itke jos he käyttävät tietojasi. Tietojen myyminen eteenpäin on melko varmaa.

Mulla ainakaan ei ole kyse siitä, että siellä olisi jotain todella henkilökohtaista tai kiusallista. En vain halua, että satunnaiset vieraat urkkii huvin vuoksi mun juttujani.

Vierailija
4/5 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetukset -> Yksityisyys -> Haku -> Facebookin hakutulokset

Kuka voi nähdä hakutuloksesi Facebookissa -> Vaihda "vain kaverini"

En tiedä, auttoiko tämä, mutta luulisin!

Vierailija
5/5 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei halua, että kaikki voi nähdä fanisivut jne.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi