Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MieheNI ex vaihtaisitko jo sukunimesi kiitos!

Vierailija
10.12.2009 |

Toivottavasti luet tämän mieheNI ex ja tajuat kenestä on puhe. En halua kanssasi identtistä nimeä mutta niin käy kun kesällä meidät vihitään ja roikut edelleen miehessäsi, äläkä heitä peliin lapsikorttia, mieheNI tietää että teet tämän kostoksi. Kuten hyvin tiedät meillä on sama aika harvinainen etunimi ja mieheNI sukunimeä on alle 300 koko Suomessa. Mun asiani ei ole pitää tyttönimeä, mun asiani on haluta rakastamani miehen sukunimi, SÄ voisit YLI VIIDEN VUODEN JÄLKEEN erosta tilanteesi päivittää: kiitos ja näkemiin!

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni erossa pitäisi luopua myös aviolitton myötä tulleesta nimestä.

Vierailija
2/89 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko mieheSI vain sen komean sukunimen tähden? Sinusta oli alkuaikoihin ihan sama, että miehen ex oli samanniminen kuin sinä, uusi naisystävä. Eikö se jo silloin oudoksuttanut sinua? Mitähän jos nyt vain puhuisit mieheSI kanssa ja tekisitte yhteispäätöksen ottaa sinun sukunimesi, jos sen yhteisen nimen ottaminen on niin tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen juuri eronnut

ja se vaihdanko nimeäni tai pidänko sen mikä minulla nyt on on oma asia

hienoa että jonkun ex:än vaimo jaksaa tuollaisesta numeron tehdä

Vierailija
4/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos melkein 300 muuta.

Vierailija
5/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mulla ja lapsilla on sama sukunimi, kouluikäisten sukunimeä en enää rupea vaihtamaan.

kasva kuule itse vaan aikuiseksi.

Vierailija
6/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän hyvin miksei halua vaihtaa.

Miksipä nyxäsi meni hänen kanssa naimisiin.

Olet naurettava pikku narttu!

Vierailija
7/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joskus sattuisin eroamaan miehestäni, niin tuskinpa vaihtaisin sukunimeäni muuten kuin mahdollisen uuden avioliiton myötä. olen ollut yli kymmenen vuotta tämän niminen ja aikuisidentiteettiini kuuluu tämä nimi. olisi myös tosi kurjaa olla eri sukunimellä kuin omat lapset.

jos ei exää haittaa että teille tulee samat nimet, niin pitäköön nimensä. sinua kun se kovasti harmittaa niin pidä siten tyttönimesi, ja vaihdatte miehesi kanssa kumpikin johonkin uuteen sukunimeen joka löytyy jomman kumman suvusta.

Vierailija
8/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos vaihtaisit etunimesi...

Vierailija
9/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ihan omako?

Vierailija
10/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heidän vanhempansa enemmän kuin heidän isänsä ja varsinkin en halua että heitä yhdistetään SINUUN!

Nimi on ollut minun nimeni niin pitkään että koen sen omakseni enkä ex-miehen nimeksi.

Vierailija
11/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille miehelleSI että se kamala exä saa vaihtaa myös lasten nimet exän tyttönimelle. Saattaa mennä hyvinki läpi. Kai se nyt miehelleSI sopii? Ja varsinkin kun uusi rouva pyytää..

Vierailija
12/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama nimi lastensa kanssa. Hän ei siis jaa nimeään sinun ja mieheSI kanssa, vaan lapsiensa.

Kannattaisiko sun vähän kypsyä ennen kuin menet avioon. Muuten sinä olet aika pian se supersäälittävä exsä.

Vierailija
13/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut (jätetty) ja ei ole mitään aikomusta vaihtaa nimeä. Nimeen tottui aika hyvin 12 vuodessa ja se saa olla ja pysyä. Tapahtui mitä tapahtui.

Olisit vaikka miehellesi vihainen kuin meni edellisen kanssa aikanaan naimisiin ja antoi siten nimensä!

Sinun kannattaa pitää oma nimesi, jos et halua olla miehesi edellisen kanssa identtinen!

Vierailija
14/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntee itsensä tosi uhatuksi, jösses. Kun aviopari eroaa, niin yleensä se ex kuule pitää sen avioliiton kautta tulleen nimensä, koska se on ollut OMA NIMI vuosikaudet. Get over it.

Vierailija
15/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitämään tämän nimeni elämäni loppuun asti, koska se on a)nimeni b) myös lasteni nimi. Eli vaikka menisin uusiin naimisiin, pidän tämän nimen. Oletpa naurettava.

Vierailija
16/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheNI =). ajattle, että vuosikausia se sun tuleva mieheSI (joka ei muuten ole miehSI vielä) oli exän ikioma kultamussukka. kyllä se eka avioliitto on aina ainutlaatuisin. ole vaan epävarma, sulla on syytäkin.

Vierailija
17/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n sukunimen?!

Vierailija
18/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikut edelleen miehessäsi,

alitajunnasta

Vierailija
19/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammat: olette parhaita!!

Vierailija
20/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vaan ole mitään tarvetta vaivautua moiseen nimenvaihtooperaatioon. Jos sua kiusaa, niin toimi itse, mua ei kiusaa tai häiritse asia lainkaan.