voiko eskarilaisen ja kolmasluokkalaisen laittaa bussiin
matkustamaan noin 10 minsan matkan urheiluhalliin (harrastukseen) ja takaisin. Mukana puhelin tietysti. Mielipiteitä nopeasti.
Kommentit (16)
Jahas, mitä tuosta nyt ajattelisi?
tai samanikäisen kaverini kanssa bussilla, matka kesti noin 20 minuuttia. aluksi sanottiin aina kuskille tyyliin "me jäädään uimahallin kohdalla" ja kuski sitten huikkasi meille, milloin ollaan perillä :)
Eikö sinulla ap ole mitään vastuuntuntoa lapsistasi?
Missä itse luuhaat sillä aikaa kun lähetät pienet lapset keskenään harrastuksiin?
Kysyin neuvoa, koska lasten isän mielestä he kyllä pärjäävät. Itseä vähän mietittää. Kolmasluokkalainen kyllä pärjää, eskarilainen mietityttää.
Itse olen kyllä ekalta luokalta asti kulkenut mummolleni bussilla 20 minsan matkan.
Kyllähän nuo ekaluokkalaiset näyttää kulkevan tuolla keskenään ihan sujuvasti, kesällä menevät uimaan ilman vanhempia yms. ITse en päästäisi.
ja paikasta, en laittais jossain suuren kaupungin keskustassa tms
Mietihän nyt ap vähän.
Jos laiskuuttanne ette jaksa viedä lapsia harrastuksiin niin antakaa pois. Varmasti löytyy ottajia.
kanssanne saman katon alla. Oletteko muuten muistaneet ruokkia?
Mietihän nyt ap vähän.
Jos laiskuuttanne ette jaksa viedä lapsia harrastuksiin niin antakaa pois. Varmasti löytyy ottajia.
Omat lapseni eivät mene uimaan ilman vanhempia, mutta olen nähnyt kun muiden lapset menevät.
En tiennytkään että lapset pitää antaa pois jos ei jaksa vielä harrastuksiin.
Kyse ei ole siitä, jaksaako vaan vaan sitä pystyisivätkö menemään itse.
Kantanne tuli selväksi. Kiitos.
niin tietenkin voi. Itse tiedät parhaiten selviytyvätkö lapset matkasta.
Itse olen kyllä matkustellut yksin lähiliikenteen buseilla 5 vuotiaasta asti ja silloin ei ollut edes kännyköitä.
enkä takuulla laskisi niitä keskenään menemään. Mitä vaan voi sattua. Alkaen pedofiileistä ja päättyen liikenneonnettomuuteen.
sulla tosi hyvä pointti. Mutta minkä ikäiset sitten päästäisit?
ap
vanhemmmat ja isommatkin ihmiset eivät osaa väistää ja varoa bussia seistessään pysäkillä. Ja huom, olen bussilla työmatkaa kulkenut yli 20 vuotta pk- seudulla
Meillä päin jo eskari-ikäiset menevät yksin kouluun paikallisliikentaan bussilla.
voi jos menevät kahdestaan