Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On varmaan tulossa ankea joulu :(

Vierailija
29.11.2009 |

Me ollaan miehen kanssa vietetty monta joulua mun vanhempien luona ja joitakin ihan keskenämme. Miehen vanhemmat asuu 400km päässä ja ovat jo monena jouluna sanoneet, että meidän on tultava sinne nyt jouluksi. Mies nyt lupasi, että tullaan, joten ollaan sinne siis menossa...

Luulen vaan, että on tulossa aika ankea ja tunnelmaton joulu: anoppi ei kuulemma panosta kovin paljon ruokiin (ja on muutenkin aika huono kokki mielestäni), ja aatto vietetään tv:tä mykkänä katsellen, joko yhdessä tai kaikki eri huoneissa. Voi jopa olla, että mitään yhteistä ateriaa ei ole, vaan kukin syö ja lämmittää jouluruokaa kun huvittaa! Tätä huvia on nyt siis luvassa aatonaatosta joulupäivään.

Mun vanhemmilla taas panostetaan ruokiin, yhdessä oloon ja piiiitkään ateriaan. Tv:tä ei todellakaan katsota, vaan keskitytään toistemme seuraan. Voi räkä :( Antakaa selviytymisvinkkejä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jututtaisin anoppia ja sanoisin, että varmaan laitetaan jouluruoat porukalla ja kertoisin mitä kaikkea pöytään olisi kiva laittaa. Leipoisin oman osuuden ja hommaisin kaupasta kaikkien jouluherkkuja. ja sitten aattona sanoisin anopille, että eikös kateta pöytä yhdessä ja istuta syömään yhdessä koko porukka. Eihän tuossa ole mitään outoa.

Vierailija
2/6 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jututtaisin anoppia ja sanoisin, että varmaan laitetaan jouluruoat porukalla ja kertoisin mitä kaikkea pöytään olisi kiva laittaa. Leipoisin oman osuuden ja hommaisin kaupasta kaikkien jouluherkkuja. ja sitten aattona sanoisin anopille, että eikös kateta pöytä yhdessä ja istuta syömään yhdessä koko porukka. Eihän tuossa ole mitään outoa.

mutta ei ole kuulemma hyvä idea. Anoppi on aika "omistuishaluinen" kiettiötään kohtaan, hänestä on noloa, jos joku "joutuu" auttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioihin voi aina yrittää vaikuttaa eikä vain ennakkoasennoitua siihen, että pieleen menee. Paljon on omasta asenteesta ja osallistumisesta kiinni.

Vierailija
4/6 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole kuulemma hyvä idea. Anoppi on aika "omistuishaluinen" kiettiötään kohtaan, hänestä on noloa, jos joku "joutuu" auttamaan.

suuttua jouluruuista ja auttamisesta

Vierailija
5/6 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää tänä jouluna, niin ei tarvitse moneen vuoteen asiaa miettiä. Onko miehesi tyytyväinen kotijouluihin, eli pelkäätkö, että miehesikin jämähtää telkkarin ääreen? Jos miehesi haluaisi viettää "teidän" jouluanne, niin syötte sitten vaikka kaksistaan ja pelaatte päälle jotain kivaa peliä. Antaa muiden kököttää ja voihan se olla,että esimerkin myötä vahingossa innostuisivat tekemään jotain. :)

Jos lähellä on kylpylöitä, hiihtoladut tms. tekemistä, niin viettäkää jonkinlaista aktiivilomaa ja lähtekää pois talolta riittävän usein! Sitten jaksaa vaikka vähän aikaa kököttääkin.

Kyllä se siitä, kerran se kirpaisee. Tärkeintä on, että olet miehesi kanssa samoilla linjoilla, ettet jää ihan yksin ja muiden jalkoihin.

Vierailija
6/6 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos alueelta löytyy kylpylä, niin löytynee myös hotelli. Tehkää hätävararatkaisu ja menkää hotellille yöksi tai pariksi, jos oikein alkaa tökkiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän