Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joulun vastustajia?

Vierailija
10.12.2009 |

Itse en laita jouluvaloja, en verhoja. En leivo, en mene paniikissa kaupassa, välttämättömät lahjat vedin minimiin ja ostin ne jo. Kauniisti paketoin kaikki, sitä rakastan.

En lähetä joulukortteja, en panikoi MISTÄÄN.

Omille lapsilleni olen muutaman hyödyllisen lahjan ostanut (mitä ovat toivoneet), mitään krääsää meille ei osteta tänä vuonna.

Lapset lähtevät isän luokse joulua viettämään joulupäivänä joten menen alennusmyynteihin ja ostan sieltä lapsille lisää lahjoja, paketoin ne ja annan kun tulevat teemalla "pukki unohti".

Tuntuu hyvältä, ensimmäistä kertaa moneen vuoteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta en ole joulua viettänyt 17 vuoteen. En voi sanoa että vastustaisin, kukin saa viettää tai olla viettämättä, minä en vietä.

Vierailija
2/3 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ku kaikkien kannattais tehdä joilla pipo kiristää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan suorastaan rakastan joulua. Silti vietämme joulua melkein kuvaamallasi tavalla. Keittiöön meinasin laittaa jouluverhot ja muutaman koristeen. Kuusi haetaan yleensä, mutta tänä vuonna se jää, kun on vilkas kuusenkaataja talossa.

Lahjoja emme harrasta aikuisten kesken. Lapset vielä niin pieniä, ettei montaa lahjaa ole, kun eivät osaa kaivata.

Voi joulua viettää ja pitääkin siitä, ilman, että tarvitsee asiasta tehdä suurta stressiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan