Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidon aloitus ja imetys?

Vierailija
10.12.2009 |

Miten olette selvinneet imetyksestä, kun lapsi on aloittanut hoidossa? Mulla meinaa rinnat räjähtää just nyt.. Enkä pääse imettämään vielä moneen tuntiin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy tyhjentelemässä vähän vaikka vessassa, jos meinaavat räjähtää. Älä kuitenkaan liikaan tyhjennä, että maidontuotanto "ymmärtää" vähentyä. Ja varaudu siihen, että lapsi haluaa iltaisin (ja öisinkin, jos teillä on vielä yösyöttöjä) sitten vähän enemmän tissiä, kuin aikaisemmin.

Vierailija
2/4 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lypsämässä pahimmat päältä. Liikaa ei kannata lypsää että rinnat tottuu paremmin uuteen aikatauluun, vaan sen verran että helpottaa sitä räjähtämisen tuntua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette selvinneet imetyksestä, kun lapsi on aloittanut hoidossa? Mulla meinaa rinnat räjähtää just nyt.. Enkä pääse imettämään vielä moneen tuntiin!

Ekan kerran lapsi oli hoidossa vain viikon päivät (isovanhemmalla), kun olin itse kurssilla. Silloin homma hoitui niin, että pakkasin mukaan rintapumpun ja pulloja, ja sovin keittiön kanssa jääkaapin käytöstä. Lapsi joi sitten seuraavana päivänä maidot mukista.

Varsinaisen päivähoidon alkaessa vähensimme imetystä jo hyvissä ajoin vain aamuun, iltapäivään ja iltaan, joten maidontuotanto oli jo tasaantunut.

Ja sitten käytännössä pitää yrittää töissä olla liikaa ajattelematta lasta, niin maito ei heru. Jos rinnat meinaavat räjähtää, niin mene ihmeessä vessaan lypsämään tyhjemmäksi, niin et saa rintatulehdusta!

Vierailija
4/4 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää lähtä pumppaamaan enimmät pois. Ja ihanaa, kun ei tullu yhtään "sun kuuluis olla kotona pienen kanssa eikä missään muualla"-viestiä :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan