Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla mennyt "maku" jostakin julkkiksta tämän lasten nimien takia?

Vierailija
09.12.2009 |

Mulla jotenkin putosi Markku Uusipaavalniemen pisteet kun luin jostain lehdestä, että hänen lastensa nimet ovat Jenna, Jesse ja Jenika. Samoin kävi Janne Ahosen kanssa kun antoi toiselle pojalleen nimen Milo Petteri, esikoinen on siis Mico Petteri. Aivan liian samankaltaiset nimet veljeksillä.

Ja Tiger Woods ja Elin Nordegren antoivat tyttärelleen nimen Sam Alexis. Ihmettelen miksi ruotsalainen nainen haluaa antaa pojan nimen lapselleen. Onko kiva tytön mennä Ruotsiin, jossa Sam ja Alexis ovat selvästi pojan nimiä. Yhdysvalloissakin Sam on aika miehekäs nimi, vaikka tunnetaankin Samanthan lempinimenä, mutta pelkästään esim. Setä Samuli (vastaava kuin meillä Suomessa Suomenneito) on Uncle Sam ja moni muukin mies on tuolla Sam-nimellä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
2/36 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos varma ettei ollut äidin nimen? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos varma ettei ollut äidin nimen? :D

Vierailija
4/36 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihmetellyt... Samoin jostain puolitutuista tulee heti kauheat ennakkoluulot, jos kuulen, että nimet ovat Jemina, Jenika & Jasmin-Juulia tms. Se on outoa... ja siis pelkästään mun puoleltani, sillä eihän se mulle edes kuulu. Olen vaan rajoittunut.

Vierailija
5/36 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lapsi on Felicia Sievinen. Apua.

Vierailija
6/36 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joku julkkis ole mun elämälleni niin tärkeä, että jaksaisin miettiä heidän lasten nimiään saati sitten vetää johtopäätöksiä heistä lasten nimien perusteella.

Vierailija
7/36 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huntin tytär on Makena Lei ja Rowlingin Mackenzie. Odotin molemmilta paljon parempaa.

Vierailija
8/36 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemina-nimen pitäminen "muotinimenä". On ikivanha sekä suomalainen että kansainvälinen naisennimi, alunperin raamatullinen. Veljen tyttö sai tuon nimen suvun perintönä ja nyt kuulee jatkuvasti kommentteja "ai se on noita j-alkuisia nimiä??!". Juntit!!! Luulevat että on joku Janinan tai Jessican "uusi" muoto.

Vierailija
9/36 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on Rock. Heidän esikoinen oli Kasper, mutta hän kuoli ihan muutaman päivän ikäisenä.

Vierailija
10/36 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa JemiMa?

Vierailija
11/36 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gwyneth Paltrown ja enmuistamikäsenmiehennimioli lapsen nimi on Apple ja musta se on aika hassu valinta.

Ai juu, ja Rock Junior :P

Vierailija
12/36 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miss Suomi -Kirsi os. Syrjäsen ja syksyn sävel Kurren (Kurt West..jotakin) poika.

Vierailija
13/36 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gwyneth Paltrown ja enmuistamikäsenmiehennimioli lapsen nimi on Apple ja musta se on aika hassu valinta.

Vierailija
14/36 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maku ihmisestä, jonka elämä on niin köyhää, että aikaa riittää toisen valitsemien nimien arvosteluun. Oma maku on hänellä tietysti paras ja itse valitut nimet kauneimpia, sillä omahyväisyydellä on sitten varaa arvioida toisten valintoja.

Vierailija
15/36 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teillä tosikoilla on kuitenkin aikaa ja halua avata näitä ketjuja?

Vierailija
16/36 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko fiksua arvostella toisten valitsemia nimiä vai ei mutta ei se nyt elämän köyhyydestä ole kiinni onko nimien paheksumiseen aikaa vai ei.

Olihan sinullakin aikaa paheksua nimien arvostelua vaikka elämäsi epäilemättä onkin erittäin rikasta ja antoisaa.

Vierailija
17/36 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin noi Uusipaavalniemen j-nimet yhdessä. Jenika, yöök.

Vierailija
18/36 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö sinä, että joku haukkuisi sinun lapsesi nimeä?

Alhaista edes aloittaa tällaisia ketjuja. Sitten vielä ihmetellään kun lapset kiusaavat...

Vierailija
19/36 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mats Tito Jeemil (kutsumanimi Tito) on kyllä kans mun mielestäni "helmi".

Eipä tuo Victoria Eerikäinenkään kovin rimmaa.

Mutta kuten näistä koomisista nimistä huomaa, on helppo arvata minkä sortin ihmiset niitä antavat.

Vierailija
20/36 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö sinä, että joku haukkuisi sinun lapsesi nimeä? Alhaista edes aloittaa tällaisia ketjuja. Sitten vielä ihmetellään kun lapset kiusaavat...

Oliko tämä sinulle uutinen? Minä en ymmärrä, miksi ihmisten nimet olisivat niin pyhiä, että niistä ei saisi vaihtaa mielipiteitä ja kommentoida. On eri asia solvata ihmistä päin naamaa nimen vuoksi. Tuskin täällä kukaan niin tekisi.