Hirvittääkö tulevat pakkaset??
Kommentit (26)
Tietäähän sen, että niitä -30 pakkasia on jossain vaiheessa tiedossa kuitenkin. Ei jaksais.
Olen ollut vuosia kotiäitinä ja nyt palannut työelämään. Mietin jo että lähteekö auto käyntiin kovilla pakkasilla, kuinka kauan täytyy varata aikaa työmatkaan jne. Aiemmin kun ei ole ollut mitään "pakollista" niin ei ole ollut kovinkaan haitallista jos vaikka auto ei heti käynnistykään.
Suomessahan tässä asutaan ja kunnon talvea kaipaa oikee Suomalainen!!
Alkaa tää pimeys ja lössökurarapakeli ahistaa!!
Ihanaa kääriytyä sohvalle takkatulen ääreen kuuma glögilasi kädessä..ja katella kun ulkona on kuuraa ja kirpakka keli.
toivottavasti vasta ensiviikolla kun itse lennän etelän lämpöön :D
ieni pakkanen on ihana (-1-5) mutta yli sen aivan kauheaa!
Olen ollut vuosia kotiäitinä ja nyt palannut työelämään. Mietin jo että lähteekö auto käyntiin kovilla pakkasilla, kuinka kauan täytyy varata aikaa työmatkaan jne. Aiemmin kun ei ole ollut mitään "pakollista" niin ei ole ollut kovinkaan haitallista jos vaikka auto ei heti käynnistykään.
Alkaa tää pimeys ja lössökurarapakeli ahistaa!!
Ihanaa kääriytyä sohvalle takkatulen ääreen kuuma glögilasi kädessä..ja katella kun ulkona on kuuraa ja kirpakka keli.
Kyllä minäkin tykkäisin takan äärellä pötkötellä mutta ikävä kyllä hommat täytyy tehdä oli pakkasta sitten -5 tai -30. Minua ainakin vähän tympäsee tehdä lumitöitä yli -20 asteen pakkasessa.
Toki laitan. Täytyy kylläkin hommata jonkinlainen ajastin ettei tarvi kesken unien lähtä johtoja laitteleen...
Ei kait pakkaset mitenkään yllätä taas suomalaisia... Paitsi Helsingissä...
kyllähän se täällä etelässsä menis
Joten kauheasti en nyt kovia pakkasia kaipaisi.
ummehtumaan. Että mä inhoan talven kylmiä. Kaikkialle mihin kylmä hiipii takin alle ja nilkoista tai muuten sattuu ja kovasti, kasvoihin erityisesti. Oikeasti kipu pelottaa joka ikisen talven tullessa.
paljonko on siis luvattu ja koska?
Saa kaivaa paksun talvitakin päälle. Ja voin vihdoin sulattaa pakastimen eikä tarvi miettiä että kamat sulaa parvekkeelle. Tätä on odotettu koko syksy. Vähän on epäuskoa tuleeko noin kovaa pakkasta...
Suomessa olekaan, joka olisi pahempaa. Päinvastoin.
pakkaset, mielummin pakkasta kuin tätä vesisateen lotinaa joulukuussa. Olen lapista kotoisin, joten edes -40 ei ole mikään ihme.
En nyt rupea henkeäni pidättelemään paukkupakkasia odotellessa.
pitäis alkaa tekee talon perustuksia..
Ei hirvitä! Odotan innolla, tämä lössö kurasää VITUTTAA!