Kokemuksia n. 13 tunnin lennosta 1v:n kanssa
Menittekö päivä vai yölennolla? Mihin Lensitte? Miten meni? Oliko vaihtoja vai suora? Vinkkejä?
Jännittää hirmuisesti ja lähtö New Yorkiin lähenee.
Tuhannet kiitokset!
Kommentit (13)
ihan ok puolitoistavuotiaan kanssa Thaimaahan. Nukkui enimmän aikaa, yölento siis.
Pieniä eroja ajassa riippuen kumpaan suuntaan lennetään. 13h ehtii jo länsirannikolle esim. Los Angelesiin.
Pieniä eroja ajassa riippuen kumpaan suuntaan lennetään. 13h ehtii jo länsirannikolle esim. Los Angelesiin.
Yölento, hyvin meni, puolet matkasta nukkuen. Takaisin päin aikaeron väsyttämänä hiukan kiukkuisempi tulo. Ahdasta, kun ei omaa paikkaa. Finskiltä sai puuhapussin.
vaikka ei olekaan alkuperäinen aiheeni, mutta pyydän huomioimaan, että emme lennä suomesta.
ap
lähteä, entä jos jotakin sattuisi. Entä jos vauvan korviin sattuu?
Eiks parempi olla täällä lähialueella noin pienen kanssa, jeh.
Siis vauva oli 11kk vanha.
Meni lennot tosi hyvin. Muistaakseni yölento meni paremmin koska lapsi nukkui koko matkan. Päivälento oli haastavampi. Paljon naposteltavaa...rusinoita ym ja uusia leluja, niin kyllä se meni ihan kohtalaisesti.
Minusta se oli ihan helppo ikä lentää pitkäkin matka..enemmän mua jännittää nyt lähteä 6h lentomatkalle 2 vuotian kanssa. Sitä ei saa varmasti enää pysyyn paikallaan.
paikallaan pysyminen on lapsille kurjinta.
Mä oon aina halunnut lentää päivällä kun oon jotenkin ajatellut, ettän on turvallisempaa lentää kun on valosaa :) liekö tässä järkeä...
Olen lentänyt ympäri maailmaa ja useasti new yorkiin ja lentoajat ovat olleet kaikkea n. 9 ja 15 väliltä. Kiitos kuitenkin kun huomautit :)
ap
Mutta nyt eka pidempi lento 1 v:n kanssa eli kokemuksia pitkiä lentoja kokeneilta? Irtoisko. Kiitos!