Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

liikaa telkkaria 2.5 v

Vierailija
09.12.2009 |

meillä on koko ajan joku toosa päällä...onko haittaa ?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksivuotiaani on jokatoinen viikonloppu isällään. Isä sanoi minulle vasta, että laittaa lapselle musiikkia soimaan, kun on päikkäriaika. Voiko tämä haitata unta?

Kuulemma nukahtamisessa ei ole vaikeuksia, mutta kuitenkin tämän ketjun jälkeen aloin miettimään, tulisiko minun kieltää tämä unimusiikkin soittaminen.

Musiikki siis ei ole mitään lapsille suunnattua, vaan rauhallista konemusiikkia.

Vierailija
22/31 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksivuotiaani on jokatoinen viikonloppu isällään. Isä sanoi minulle vasta, että laittaa lapselle musiikkia soimaan, kun on päikkäriaika. Voiko tämä haitata unta? Kuulemma nukahtamisessa ei ole vaikeuksia, mutta kuitenkin tämän ketjun jälkeen aloin miettimään, tulisiko minun kieltää tämä unimusiikkin soittaminen. Musiikki siis ei ole mitään lapsille suunnattua, vaan rauhallista konemusiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ihmeessä saa kuunnella rokkia ja ihan normaalikovaa, vaikka heviä, mutta jos sitä tulee ihan koko aika, niin eihän sitä kestä kukaan. Jos nyt pari tuntia soittaa (jos siis lapsi koko päivän kotona) niin ihan on varmaan jees juttu.

Vierailija
24/31 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki asiat muuten ok tai niin sanotusti normaalisti niin mitä väliä !!!!!!!

Mutta jos tv on ainut mistä lapselle puhutaan ja otetaan huomioon niin sitte on asiat pahasti pilalla. meillä ainakin reilu kaksi vuotias poika ja tosipaljon tv päällä ja taustahälynä ei kato laheskään koko ajan vaikka koko ajan pyytääkin vaihtamaan piiretystä toiseen. on hyvin kehittynyt puhe ja muukin ja rauhallinen ei ainakaan vielä ongelmaa..... järki käteen !

Vierailija
25/31 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina heti levottomana/aggressiivisena käytöksenä. Täytyy hyvin valita hetket, jolloin telkun katsomisen seuraukset jaksaa ite hoitaa

Vierailija
26/31 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun kantelen koliikki vauvaamme katselee 3v.lastenohjelmia enkä näe siinä mitään kauheata. =) Vielä ei ainakaan näy mitään muutoksia lapsessamme ja jos näkyy ne taitaa johtua vauvan huudosta joka huutaa kovempaa kuin telkaari :D

Sitten taas leikitään enemmän kun koliikki-itkut ovat loppuneet. Sitä aikaa todellakin odotellessa....

Vierailija
27/31 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja älä missään tapauksessa syyllistä itseäs 3 veen tvn katsomisessa! se on ok ja normaalia!

Vierailija
28/31 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sieltä telkkarista kattoo jotkut titit ja puuhapetet on ok mutta jännittävämmät ja agressiivisemmat piirretyt aiheuttaa varmasti lapsessa muutoksia ( ei tietty kaikissa )

Vierailija
29/31 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoistuneet ammatti-ihmiset varoittelevat keinotekoisen (ei siis perheenjäsenten tuottamia ääniä) melun ja ärsykkeiden haitallisuudesta pienen lapsen neurologiselle kehitykselle.

Vierailija
30/31 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIMPÄ ja meillä kun monesti on vaan tausta mölynä toi telkkari niin miksei musiikinkin kuuntelu ole kuule ihan yhtä vaarallista !

Vierailija
31/31 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee . mutta joo tosi tarkkana saa oll määrän ja laadun kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän