Raskaus ja Absolut Torr???
Elikkä onko joku käyttänyt tätä absolut torr -hikoilun esto dödöä raskaana ollessa. Käyttö ohjeessa sanottiin että keskustele lääkärisi kanssa asiasta tai jotai muuta vastaavaa. Oma neuvola tätini ei ollut edes kuullut koko dödöstä, mutta sanoi että voi käyttää. Onko joku käyttäny? Tietääkö joku asiasta jotain? Toi kuitenki kai toimii ihan vaan paikallisesti kainalossa tukkien hikirauhasia...
Kommentit (9)
Suolakide dödö sisältää alumiinia. Ei olekkaan ns. "luomu" deodorantti.
saa kuka vaan kysyä mitä lääkkeitä tms. voi käyttää raskauden aikana.
En käyttänyt raskaana ollessani. En uskaltanut ottaa mitää riskiä. Ainehan on täyttä myrkkyä!
käyttää.
Itse asiassa vaihdoin antiperspirantinkin alumiinittomaan dödöön, mutta mä nyt olenkin näissä asioissa jänishousu ;).
eli aika sama mitä sulle siitä sanoisivat. Mieti itse haluatko ottaa riskiä. Jos vauvalla on joku poikkeama, mietit ikuisesti että se on sinun vikasi (vaikkei tuosta Absolut Torrista johtuisikaan). Parempi varoa kuin katua!
sitä ois voinu käyttää raskausaikana. Kyllä mä ainakin käytin, tosin eihän sitä niin usein tartte laittaa, ehkä kerran kuussa?
Ihan normaalilta tuo meidän 2-vuotias vaikuttaa. Tai no, normaali ja normaali, onhan se tommonen ylivilkas, mutta tuskin siitä dödöstä johtuu.
Sitä on käytetty vuosituhansia ja toimii oikeasti.
Taidanpa jättää kokonaan sit käyttämättä kyseistä dödöä!
Mistä tota suolakidedödöä vois ostaa? Toimii siis hyvin? Ongelmanani on siis paljon hikoilevat kainalot mikä vielä korostuu näin raskausaikana... Onko muita hyviä vinkkejä mikä tuote/konsti toimis?
Mietin ite samaa juttua.
Mulla raskausaikana tulee aina tää hikoilu ongelma (pahanhajuinen hiki). Viime raskaudessa en käyttänyt (lapsi muuten syntyi kuolleena), mutta tänään soitin teratologiseen ja sanoivat, että saa käyttää, koska alue on pieni ja imeytyvä määrä myös.
Mulle ei toi suolakide auta raskauden aikana, muuten pitää ihan hyvin.