Eikö tältä äitiyslomalta tosiaan pääse pois ilman että lapset lähtee huostaan???
En saatana kestä kotona enää päivääkään. Vauva 4,5kk ja olen valmis antamaan hänet ensimmäiselle naapurintädille hoitoon joka hänet vaan ottaa että itse pääsen takaisin töihin tai kurssille levähtämään.
Vittu saatana, aborttikin olis ollut parempi vaihtoehto kuin tämä kotihelvetti.
Kommentit (41)
..ettei ap:llä ollut lapsia. Jokainen voi nyt veikkailla, miten nää seikkaulut jatkuu, siitä näkökulmasta, että ap:n tarkoitus on vaan testailla, miten ihmiset reagoi hänen kirjoituksiinsa. Mun veikkauslista menee näin:
-eron jälkeen holtitonta seksiä kenen tahansa jammun kanssa ilman ehkäisyä. Säännöllisiä raskausepäilyaloituksia. Sen kiroamista, ettei lasten vuoksi saa käydä baarissa joka ilta
-ikuisia rahaongelmia työ-ja elämäntilanteesta riippumatta
- ikuisia miesongelmia elämäntilanteesta ja miehestä riippumatta
- kun vanhempainloma loppuu, ikuista työkkärin kanssa taistelua ja virkailijoista valittamista
- jossain vaiheessa tulee kirjoituksiin väännöt sossun kanssa
- alkoholiongelmaa ei vielä jostain syystä ole näissä kirjoituksissa näkynyt, luulen et sitä aletaan pikkuhiljaa kehitellä. Tätä perustellaan masennuksella ja sillä että elämä on pyllystä.
Mun mielestä ap aika hienosti ratkaisi tuon raskausongelmansa ilmoittamalla että menkat olikin vaan myöhässä. Mietinkin että jaksaako lähteä ihan omaa juonenkäännettä kehittelemään raskausuutisella, kun uusi vauva ei enää antais mitään lisäarvoa, kun entisistäkin riittää kirjoitettavaa.
kertoi, että kaikille lapsille pitää löytyä se hoitopaikka jos tarvetta on. Vaikkapa jo viikon ikäiselle. Ei siellä kotona ole pakko olla!
Anna jo ne lapses pois, ennen kuin pilaat niiden elämän. Ei se asia täällä kiukuttelemalla parane. Parempi kaikille teille. Lapset saavat kodin ja sinä voit keskittyä itseesi.
Tosin aivan helevetin huono ja mauton sellainen.
Joku tän kirjoittajan sävyssä kertoo mulle, että hän on tosissaan ja kärsii jonkinlaisesta psyykkisestä ongelmasta (todennököisesti masennus, mutta taustalla muitakin ongelmia).
Mikäli et tiennyt, niin tämä henkilö kirjoittelee tänne aina silloin tällöin, tämä ei ollut eka kerta.
Voi tietenkin olla trollikin, ja silloin nostan hattua trollaajan kirjalliselle lahjakkuudelle: tunnelma on hyytävä.
Olen ilmoittanut viesteistäsi. Kirjoitat tänne lähes päivittäin samoja asioita toistavia aloituksia, lapset huostaan jne. Eiköhän aika tehdä asialle oikeasti jotain... Olet säälittävä ihminen.
niin saanko molemmille lapsille päiväkotipaikan. Sairaslomalla saan sentäs nukkua jos niin haluan.
jolloin saat kotihoidontukea vaikka lapset ovatkin hoidossa.
ei kun ai niin, mikään järkevä neuvo ei kelpaa sinulle.
vauvaa myöten
hanki lääkärinlausunto : diagnoosina synnytyksen jälkeinen masennus neuvolapsykologilta tai terveyskeskus
voimia ap-
jos huono neuvola soita terveyskeskukseen
tai sosiaaliviraston kriisipäivystykseen
Mutta isommat lapsethan sinne saat muutaman viikon sisällä. Hoitopaikka voi tosin olla ihan missä päin kaupunkia tahansa. Soita neuvolaan ja kerro asia juuri noin kuin tässäkin. Sieltä alkavat hommata sinulle apua.
ei kun ai niin, mikään järkevä neuvo ei kelpaa sinulle.
Ajattelisi, että olet jo myynyt lasten lelut ja jättäneet lapset isälleen ja muuttanut siihen yksiöön niin kuin suunnittelit.
viimeksi valitit kun sulla ei ole omaa aikaa mutta kummasti ehdit roikkua täällä.
Olet säälittävä!
esim. perhepäivähoito hoitaa tällaisia tilanteita
huostaan? Ihan oikeasti? Parempi äiti heille silloin olisit kuin nyt.
Sen lisäksi, mitä 11 §:ssä säädetään, kunnan on huolehdittava siitä, että lapsen vanhemmat tai muut huoltajat voivat saada lapselle kunnan järjestämän 1 §:n 2 tai 3 momentissa tarkoitetun päivähoitopaikan sen ajan päätyttyä, jolta voidaan suorittaa sairausvakuutuslaissa (1224/2004) tarkoitettua äitiys-, isyys- ja vanhempainrahaa tai osittaista vanhempainrahaa, taikka vanhempainrahakauden päätyttyä välittömästi pidetyn isyysrahakauden tai sairausvakuutuslain 9 luvun 10 a §:n perusteella siirretyn isäkuukauden päättymisen jälkeen
miksi huostaanottoa tarjotaan jos on toihin mentävä
yhteen aikaan ei ollut ollenkaan palkallista hoitovapaata ja tyotä tevät meni toihin vaikka vauva oli parin kuukauden ikäinen
amerikassa äitiysloma on 6 viikkoa, ja hollannissa 3 kk
ei kukaan siellä painosta vanhempia tyon teon takia luopumaan lapsistaan
Ap on ilmoittanut, ettei aio tehdä työtä vaan ilmoittautua työttömäksi ja lusmuta jollain kurssilla tms, pääasia että pääsee lapsistaan päiviksi eroon. Joten tilanne on täysin eri kuin ihmisellä, jolla on töitä ja joka haluaa tehdä töitä/jonka on pakko tehdä töitä.
oikeesti pääset tosi helpolla tenavistasi eroon jos olet oikeasti noin...tuollainen kun annat kirjoitukseillasi kuvan.