Meidän Perheen nettijatkot: Anoppi asuu perheen kanssa... kestäisitkö?
Uusimmassa Meidän Perheessä (1/09) on juttu lapsiperheestä, joka asuu saman katon alla mummun ja vaarin kanssa.
Voisitko kuvitella, että ratkaisu toimisi teidän kohdallanne? Olisiko kyseessä helpotusta lastenhoitoon ja talouskuluihin vai synkin mahdollinen kauhukuva?
Kommentit (24)
14 kirjoitti että on luonnotonta, että kolme sukupolvea asuu yhdessä. Niin taitaa kuitenkin suurin osa maailman väestöstä elää (siis Euroopan ja Amerikan ulkopuolella) ja niin elettiin meilläkin eikä siitä ole kuin 100 v. Omaa äitiäni en ottaisi meille, anopin ehkä Luulen, että mieheni ajattelee juuri päinvastoin ;)
vaikka niiltä ei saa mitään vastakaikua palstan toimimattomuudesta.Ylläpito saa mun puolesta haistaa pitkän VITUN.Ennen kuin tää saadaan toimimaan,mä en vastaa mihinkään.
pienessä asunnossa on todella yleistä myös itäisessä euroopassa ja Venäjällä. Asunto- ja taloustilanne kun on mitä on.
14 kirjoitti että on luonnotonta, että kolme sukupolvea asuu yhdessä. Niin taitaa kuitenkin suurin osa maailman väestöstä elää (siis Euroopan ja Amerikan ulkopuolella) ja niin elettiin meilläkin eikä siitä ole kuin 100 v. Omaa äitiäni en ottaisi meille, anopin ehkä Luulen, että mieheni ajattelee juuri päinvastoin ;)
ottaisin anoppini. Tälläkin hetkellä asumme hyvin lähekkäin ja unelmissa olisikin niin iso talo johon koko lähiperhe mahtuisi. Anoppini osaa antaa tilaa meidän "omalle" perheelle ja ei loukkaannu vaikka eriävän mielipiteen esittäisin johonkin asiaan. Itse asiassa olemme todella monesta asiasta erimieltä, mutta kunnioitus toisiamme kohtaan nousee siitä, että asiat suoraan toisillemme puhummu muös negatiiviset.