Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hemmottele ylellisillä alusvaatteilla" - hepeneitä joululahjaksi

Vierailija
09.12.2009 |

Herää kysymys, että kenenköhän hemmottelua varten nuo sukkanauhat, korsetit ja pitsistringit oikein on tarkoitettu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse koskaan saanut alusvaatteita lahjaksi yhdeltäkään mieheltäni enkä tiedä ketään muutakaan, joka olisi saanut. Ostan itse hepeneni.

Vierailija
2/12 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että mielestäsi niillä hemmotellaan miestä? Sinulla ehkä noin sitten onkin, mutta itse voin sanoa, että pidän kovasti tuollaisista ihanista alusvaatteista ja minulle sellaiset lahjat ovat hemmottelua. Mieheni osteleekin niitä minulle silloin tällöin lahjaksi ja ostan välillä itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen joululahja mieheltäni. Ihan kuin musta yritettäisiin muokata jotain, mitä en ole.

Vierailija
4/12 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon saanut!

tosin en tiedä epämukavampaa asua kun joku korsletti sukkanauhoineen ja miehen toive on että olisin esim jouluna näin pukeutunut (no juhlavaatteet toki niiden päällä)

kaunista ja kallista !

mieluummin ottaisin "käytännöllisempiä" alusvaatteita mutta miehen toive tämä...

Vierailija
5/12 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen, että kuka osaa ostaa oikeaa kokoa sokkona. Mä kyllä käytän ihan hepenealusvaatteita arjessakin, mutta kyllä mä saan aina sovittaa rintaliivit, että on sopivat.

Vierailija
6/12 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia hepeneitä.

Vierailija
7/12 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pitsinaruja, jotka hiertävät? Mun mielestä hörselöt tuntuvat epämiellyttäviltä ja kutittavilta ja useimmat tekokuidut myös. Tuntemukset on tietysti tapauskohtaisia.

Tarkoitatko, että mielestäsi niillä hemmotellaan miestä? Sinulla ehkä noin sitten onkin, mutta itse voin sanoa, että pidän kovasti tuollaisista ihanista alusvaatteista ja minulle sellaiset lahjat ovat hemmottelua. Mieheni osteleekin niitä minulle silloin tällöin lahjaksi ja ostan välillä itsekin.

Vierailija
8/12 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillaiset kaliisit on parhaat... :D

Vierailija
9/12 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän paljonkin "hepeneitä". En koskaan pidä normaaleja sukkahousuja (minusta epämukavat) vaan stay-upeja tai olen ilman. Korsetti ja sukkanauhatkin löytyy, puen ne mielellään juhlavamman mekon alle. Pikkuhousuina joko stringit tai pantsit, nekin seksikästä sorttia.

Makuja on monenlaisia.

Vierailija
10/12 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös ostaa laatua eikä jotain H&M alekorin jämiä. Kauniit alusvaatteet on ilo pukea päälle ja hyvälaatuiset ja oikean kokoiset ovat myös mukavat päällä.

tai pitsinaruja, jotka hiertävät? Mun mielestä hörselöt tuntuvat epämiellyttäviltä ja kutittavilta ja useimmat tekokuidut myös. Tuntemukset on tietysti tapauskohtaisia.

Vierailija
11/12 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole koskaan minulle noita ostanut, mutta mieli on tehnyt. Aina välillä katslee jotain kuvastoa ja sanoo, että minulle pitäisi hankkia tuollaiset. Olen aina tyrmännyt ajatuksen toteamalla, että en todellakaan näyttäisi hörselöissä samalta kuin kuvan malli.

Haluan itse ostaa alusvaatteeni. Joskus olen sortunut hörselöihinkin, mutta yleensä valitsen sillä perusteella miltä ne näyttävät vaatteiden alla. Hörselöt harvemmin istuvat kovin hyvin.

Vierailija
12/12 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen, että kuka osaa ostaa oikeaa kokoa sokkona. Mä kyllä käytän ihan hepenealusvaatteita arjessakin, mutta kyllä mä saan aina sovittaa rintaliivit, että on sopivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi