Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on todettu rintasyöpä, minkälaisa oireita teillä on ollut ?

Vierailija
28.11.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopparinta, sinulle varmaan tehtiin ennen leikkausta mammografia ja ultraääni, ehkä myös magneettikuvaus, eikö näissä missään näkynyt tuo syöpä??

Siksi kysyn, kun minulla on jo vuoden ajan ollut toisessa nännipihassa pieni kuoppa, sitä on tutkittu noilla em konsteilla ja mitään ei ole löytynyt.

Vierailija
2/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä löysin patin rinnasta ja oli siinä kohdassa myös sitten eräänlainen kuoppakin.Nännin yläpuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet, joista lääkärille valitin olivat jatkuva väsymys ja rinnan kipuilu samasta kohdasta tihentyvään tahtiin. (Oli siis ensin satunnaisesti kipuilua, lopulta päivittäistä)

Vierailija
4/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa, menossa ensviikolla mammografiaan ekaa kertaa....

Vierailija
5/10 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tehtiin mammografia ja ultraääni kun kuoppa oli todettu ja molemmissa näkyi kasvain.

Vierailija
6/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näkyi oikean rinnan alalaidassa kuoppa, kun nostin kättä. Ei siis tuntunut kyhmyä. Nyt leikattu, ei ollut levinnyt.

Vierailija
7/10 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap. Voi surku.

oireet, joista lääkärille valitin olivat jatkuva väsymys ja rinnan kipuilu samasta kohdasta tihentyvään tahtiin. (Oli siis ensin satunnaisesti kipuilua, lopulta päivittäistä)

Vierailija
8/10 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kemoterapiassa. Syöpä erittäin agressiivinen. Ei niin mukava 40-v. lahja :(

Vierailija
9/10 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tehtiin mammografia ja ultraääni kun kuoppa oli todettu ja molemmissa näkyi kasvain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi