Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla raskaana?! Kiinnittymisvuoto?

Vierailija
09.12.2009 |

Olen tehnyt kaksi herkkää raskaustestiä dpo 8 ja dpo 9. Niissä ei ollut nähtävillä mitään. Tänään dpo 10 ja kp 22. Kierrostani tulossa n. 26 päiväinen.

Rinnat ovat vähän kipeät, mutta ne ovat ennen menkkoja aina kipeät jonkin verran. Eilen kp 21 ja dpo 9 tuli vaaleanpunaista limaa vessassa käynnin yhteydessä kun pyyhin. Viimeviikolla perjantaina ja lauantaina tuli hieman rusehtavaa valkovotoa. Sunnuntaina ei tullut mitään. Tänäänkään ei ole näkynyt mitään. Alaselässä ja vatsalla lieviä kuukautismaisia kipuja.

Kiinnittyikö alkio siis mahdollisesti vasta eilen? Koska voisi testissä näkyä? Tänään en testannut, jotten pety.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä voi tietää vielä noilla päivillä oletko raskaana vai et. Kyllä sen aika näyttää

Vierailija
2/4 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en testannut. Enkä varmaan testaa vielä huomennakaan, mutta perjantaina on ehkä jo pakko :D. Mulla on illalla menoa, enkä sitten ota viiniä jos olen raskaana. Työkavereiden kanssa olis tapaaminen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovulaatiotesti + ke-iltana ja to-aamuna, puolentoistaviikon päästä ma herkkä testi (Mammaksi) oli haamuplussa eli jos ovulaatio oli ehkä to tai pe olisi silloin ollut dpo 11 tai 12. Siitä viiva alkoi vahvistua ja seuraavana lauantaina ihan epäherkkä Predictor oli vahva plussa.

Vierailija
4/4 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut, että mulla kiinnittyminen tapahtui dpo 10.(3 raskautta)

kerran tapahtui dpo 3, ja silloin tuli kiinnittymisvuotoa. Mutta ilmeisesti liian aikasesta kiinnittymisestä johtuen oli kivulias ja vuosi aina keskenmenoon asti.

Kärsivällisyyttä, tiedät varmaan kyllä viikon sisään miten on käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän