Pojan syntymäpäiville ei tullut sitten ketään
6 vierasta oli kutsuttu ja kukaan ei tullut, kahdestaan sitten juhlittiin...
Kommentit (16)
Mahtoi olla poika surullinen!
Minkä ikäinen lapsi?
Mahtaa tuntua ikävältä lapsesta ja äidistä. Virtuaalionnittelut täältä kuitenkin pojalle, jos ne yhtään lohduttavat.
pienen poikasi puolesta :(
oliko kutsutut kavereita ?
ettei ollut sitten joku väärinkäsitys tmv ?
"ilmoita jos et pääse..." Kurja juttu kuitenkin. :(
Voi pientä : (
Olen tosi pahoillani, tuli tosi paha mieli lapsesi puolesta. Tosi vaikea selittää pienelle miksi näin kävi...
Hirveitä vieraita, siis ne törkeät vanhemmat. Eikä kukaan ilmoittanut etukäteen??
Itse varmistin meidän ekoilla lastenkutsuilla tosi tarkkaan, että ketkä on oikeasti tulossa, kuinka monta vanhempaa jne. Laitoin siis kutsuun että ilmoita, tuletko. Ihan jo ruokamäärien arvioinnin takia. Jos olisi kaikki peruneet niin olisin kyllä miettinyt uudestaan, onko ne kavereita...
Eikö kukaan ilmoittanut ettei tule? Tuntuupas pahalta pojan puolesta. Miten pikkusankari otti asian? Minkäikäinen poika?
kauheaa.
Millaiset ihmiset eivät ilmoita!
mutta en kyllä tajunnut laittaa mitään että ilmoittaa jos ei pääse. Niin asutaan kyllä aika syrjässä että ehkä ei sen takia päässeet. Poika on siis kehitysvammainen (4-vuotias), ei hän oikein tajunnut koko asiaa, ei siis ollut mitenkään erityisen surullinen.
mutta onneksi noin nuori eikä osannut surra
Mua kyllä harmittaa vietävästi poikasi puolesta. Jos kutsussa kerran oli puhelinnumero niin itse kyllä pitäisin sitä merkkinä siitä että on hyvä ilmoittaa jos ei pääse tulemaan. Harmittaa kyllä ihan tosissaan... :/ Toivottavasti vastaavaa ei enää tapahdu!
Meillä kävi viime vuonna vähän samoin: yksi vieras tuli.
Yksi ilmoitti ettei pääse (kutsussa oli pyyntö ilmoittaa jos ei tule), muut jättivät vain tulematta.
Tänä vuonna sitten tulivat kaikki kutsutut. Ja kutsuin pari "liikaa" varmistaakseni että edes joku tulee :-) Hei hulinaa.
Oma kehitysvammainen poikani ollut toisen kehitysvammaisen lapsen synttäreillä ja oli ainoa vieras ja kerran oli toisen kehitysvammaisen lapsen synttäreillä ja vieraita oli kaksi.
Nyt poika on 8v. ja luokalla on 9 lasta ja osa tulee jonkun luokkalaisen synntäreille aina ja osa ei pääse koskaan kenenkään luokkalaisen synttäreille.
Ei voi olla aina meno jollain perheellä.
Me pidetään aina pojan synttärit sukulaisten kesken ja mukavaa ollut.
2 kummia, mummo, veli ja me vanhemmat. En ole pitänyt kaveri synttäreitä, koska olen myös pelännyt, että sinne ei tule ketään.
Arvaa vaan, kun pidän kuopukselle synttärit, niin sinne tulee aivan varmasti porukkaa. Isot synttärit tulossa.
Olen pettynyt siihen, että normi lapset taatusti kulkevat synttäreillä, mutta erityislasten kaveri suhteita ei tueta.
Itse vien oman poikani aina luokkakaverin synttäreille, että edes joku tulisi.
Ensi vuonna kutsut paljon porukkaa aikuisia, sekä lapsia, niin ainakin sitten joku tulee.
Pyydä myös ilmoittamaan, että tulevatko.
Ihmettelet miksi erityislasten kaverisuhteita ei tueta ja toisessa lauseessa kerrot että pidätte pojan synttärit sukulaisten kesken.
Oma kehitysvammainen poikani ollut toisen
kehitysvammaisen lapsen synttäreillä ja oli ainoa vieras ja kerran oli toisen kehitysvammaisen lapsen synttäreillä ja vieraita oli kaksi.
Nyt poika on 8v. ja luokalla on 9 lasta ja osa tulee jonkun luokkalaisen synntäreille aina ja osa ei pääse koskaan kenenkään luokkalaisen synttäreille.
Ei voi olla aina meno jollain perheellä.
Me pidetään aina pojan synttärit sukulaisten kesken ja mukavaa ollut.
2 kummia, mummo, veli ja me vanhemmat. En ole pitänyt kaveri synttäreitä, koska olen myös pelännyt, että sinne ei tule ketään.
Arvaa vaan, kun pidän kuopukselle synttärit, niin sinne tulee aivan varmasti porukkaa. Isot synttärit tulossa.
Olen pettynyt siihen, että normi lapset taatusti kulkevat synttäreillä, mutta erityislasten kaveri suhteita ei tueta.
Itse vien oman poikani aina luokkakaverin synttäreille, että edes joku tulisi.
Ensi vuonna kutsut paljon porukkaa aikuisia, sekä lapsia, niin ainakin sitten joku tulee.
Pyydä myös ilmoittamaan, että tulevatko.
luinka läheisiä kaverit ovat, päiväkotikavereitako? Synttärionnitteluja pojallesi täältä.
pyyntö että "ilmoitathan jos et pääse tulemaan". se on tapana laittaa ettei kävisi noin.