Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostatte joululahjaksi miehillenne?? :)

Vierailija
08.12.2009 |

Tää on aina joka vuosi mulle ongelma.. Mitä ostaa miehelle lahjaksi..

Eiköhän arvon ladyt listata niitä potentiaalisia vaihtoehtoja tähän ketjuun.. ;)

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa Photoshop-oppaan ja Tarantinon uusimman elokuvan dvd:nä. Aika usein olen ostanut jotakin sarjaa dvd:llä tai kirjoja, viime vuonna sai uuden paidan salille.

Vierailija
62/81 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea toi arsenikki,mä taidan kokeilla rotanmyrkkyä tai risiiniöljyä. Kiitos kuitenkin vinkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kelloa kädessä.

Vierailija
64/81 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan matkan. Lähdemme koko perhe maanantaina reissuun ja olemme siellä joulun yli.

Vierailija
65/81 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan matkan. Lähdemme koko perhe maanantaina reissuun ja olemme siellä joulun yli.

Ottakaahan sitten pelastusliivit mukaan.

Vierailija
66/81 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
67/81 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tylsä, joka toinen vuosi oon ostanu. Ja on aika tyhmää ku ei saa sitten sitä vanhaa vaihtoon! Nooh, mutta kiva hommata sellaista mistä se tykkää. Se kun on sellainen "äitityyppi" hankinta-asioissa, että ei koskaan ostais itselleen mittään. Mulle taas esim. toi minilääpärin yks päivä töistä tullessaan, kun olin maininnu kuulemma että vois olla kätevä.

Lisäksi hankin ainakin bambusukkia ja suklaata, joita tää ihme hiippari toivoi...Aiempina vuosina olen ostanut niiden luurien lisäksi Don Rosa- kirjoja, Guinnesin ennätyskirjoja, arpoja...Alussa yritin hommata aina jotain tosi hienoja ja kekseliäitä juttuja, mutta miehellä tuli sitten hirveät suorituspaineet mun lahjoista, niin että annoin armoa ja siirryin tälle linjalle.

Vierailija
68/81 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lippu U2-keikalle (itselläni on myös)

piikkimatto

Clint Eastwoodin uusi leffa dvd (en muista nyt nimeä)

Jos satun näkemään sopivan paidan, niin sellainen vielä. Mies ei tosiaankaan ole innokas shoppailija.

Lippu ja piikkimatto on mun mielestä tosi sopivat lahjat, toivottavasti mieskin tykkää :-)

Vierailija
69/81 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kännykän ostin.Olen tosi tylsä, joka toinen vuosi oon ostanu. Ja on aika tyhmää ku ei saa sitten sitä vanhaa vaihtoon!

Ostatko puhelimen vaikka vanha olisi ihan toimintakuntoinen vai hajoaako nykyajan puhelimet joka toinen vuosi?

Vierailija
70/81 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutenavuotena pääse panemaan jotain huoraa kun lähdetään laivalle.

Vierailija
71/81 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostan miehelleni keittiötikkaat,kiepin lujatekoista köyttä ja vahvan koukun kattoon kiinnitettäväksi.

Vierailija
72/81 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehellä on ollut vaivoja, ostin lahjakortin 2 h hermoratahierontaan. Itse en varmaan saa mitään, enkä odotakaan. Minulle riittää, että kuukausi sitten mies hankki ulkoisen kovalevyn meille kotiin.

Vierailija
73/81 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 leikkuulautaa siistissä telineessä

http://www.kokkiman.com/shop/haku/prod__3937_Design-leikkuulautasetti

Viimeinen mielestäni paras. Mies tykkää laittaa ruokaa ja rakastaa järjestystä. Tähän käytän Stockan 10 € etusetelin.

Vierailija
74/81 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhealta tuntuu, mutta näin sovimme. Lapsitkin saavat vain yhdet paketit. Seitsenhenkinen perheemme lähtee hiihtolomalla kahdeksi viikoksi Thaimaahan, joten rahat säästetään sinne :-)

Vierailija
75/81 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tenniksen yksityistunteja + valmiiksi maksetut kenttävuokrat.

Sitten Molton Brownin suihkugeeliä lahjapakkauksessa, vaikka hänelle kyllä markettisaippuatkin kävisivät yhtä hyvin- nämä vain ovat kivemman näköisiä kylppärissä :-)

Vielä yritän keksiä jotakin, mutta on kyllä aika vaikeeta, kun tuntuu että _kaikkea_ jo on. Tiedän myös, että minullekin on samasta syystä vaikea ostaa mitään (mutta saan ainakin toivomani kirjan)!

Vierailija
76/81 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ haluan semmosen kans!! :)

löytyisköhän jyväskylästä jostain?

Vierailija
77/81 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. A.Hyryn Uuni (muut kirjat ko. kirjailijalta miehellä on ennestään), muutama dekkari, ehkä jotain partavettä/muuta hajustetta.

Vierailija
78/81 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen on jo vanha, eikä toimi kunnolla, esim ei ota jotain numeroa vaikka näppäimen päällä seisoisi.

Monet kerrat sitä on kiroiltu, kun laskimen tarvetta ollut.

Vierailija
79/81 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Baseballsin uuden levyn. Fanittaa ko. bändiä ihan täysillä, ihan fiilareissa aina kun soi radiossa.

Ja sitten ostin Dolce&Gabbanan bokserit.

Hurjasti osa muuten ostaa lahjoja miehelleen, me on yleensä annettu vain yksi paketti toisillemme... Eli nää kakskin on meillä jo aika paljon ;)

Vierailija
80/81 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hakusanaksi kokkiman, netistä voi tilata.

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän