Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka vastustatte SI rokotetta, oletteko muissakin asioissa

Vierailija
17.11.2009 |

yleensä "hihhuleiksi" luettavia ihmisiä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en ole. En kyllä periaatteessa vastusta rokotetta, mutta en sitä kenellekään perheessämme halua. Perusterveet lapset 5v&2v. Normaalisti otamme rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet neuvolassa, emme "ylimääräisiä".

Vierailija
2/10 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin ihmettelen niitä jotka eivät ota mitään rokotteita neuvolassa...

vanhempi lapseni osallistui mm. rotavirusrokote tutkimukseen ja sai rokotetta josta "ei ollut varmuutta" tuolloin...

en ota sika influenssa rokotetta koska

-sitä ei ole tutkittu tarpeeksi (hurjalla kiireellä kehitelty rokote!)

-lapsemme ovat perusterveitä

-rokotetta ei riitä kuitenkaan kaikille, en halua olla niin itsekäs että ottaisin sen koska tunnen että toiset tarvitsevat sitä enemmän kuin me

-rokotteen toimivuudesta ei ole taetta, jos kestää kaksi-kolme viikkoa että toimii, ja joidenkin tietojen mukaan pitäisi vielä ottaa VAHVISTE rokote niin eihän tossa ole mitään järkeä.

..siksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin tätä Suomessa olevaa rokotetta ei anneta pienille lapsille isossa osassa Eurooppaa, en edes harkitse sitä meidän perheelle

Vierailija
4/10 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäluuloinen si-rokotteen suhteen. Neuvolan perusrokotteet meilläkin (ja matkailun vuoksi hepatiiti), mutten ole ottanut vesirokkorokotetta vai mitä ne kaikki noro- ja rs- ja influenssarokotteet ovatkaan...

Ja ensisijaisesti käytän kyllä homeopatiaa sairauksien hoidossa, mutta en ole mitenkään fanaattinen senkään suhteen. Vasta viimeisessä hädässä haen antibiotit - ja niitä tarvitaan vain muutaman vuoden välein meidän nelihenkisessä perheessä.

Olen puolihihhuli siis.

Niin - tällä palstalla en ole kertaakaan keuhkonnut si-rokotett vastaan.

Vierailija
5/10 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en ole. En kyllä periaatteessa vastusta rokotetta, mutta en sitä kenellekään perheessämme halua. Perusterveet lapset 5v&2v. Normaalisti otamme rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet neuvolassa, emme "ylimääräisiä".

Vierailija
6/10 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun moni aina perustelee ettei muuallakaan anneta pienille lapsille, nin mitä se käytännössä tarkoittaa? Alle 3v? Alle 10v? Alle 18v??

Vierailija
7/10 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosen kanssa samaa mieltä.

Ja nuista matkarokotteista kuitenkin että vaikka nyt ukrainaan tarttettaisiinkin muitakin kuin hepatiitti niin niitä on kuitenkin enemmän pistetty ja tutkittu kuin tätä..

Vierailija
8/10 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsi saanut ja jopa vesirokkorokotteenkin. En vain luota tähän sikarokotteeseen ja 95 % varmuudella lapseni sairasti juuri taudin. Lisäksi hänen koulussaan on testatusti sikainfluenssaa joten liian myöhään tulisi ensi viikon rokotukset anyway.

yleensä "hihhuleiksi" luettavia ihmisiä?

Vierailija
9/10 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan osallistunut SI-keskusteluihin täällä enkä muutenkaan ilmaissut kantaani rokotteesta missään. Moni on kysynyt mielipidettäni asiasta ja heille olen kertonut mielipiteeni ja syyt siihen.

Lapsiani ei ole rokotettu muutenkaan. Aion tosin heille joitakin rokotteita hankkia hidstetulla aikataululla ja vain mielestäni tärkeimmät. Olen lääketieteen opiskelija enkä ole ilmaissut kantaani myöskään kanssa opiskelijoille. Mielestäni nämä asiat ovat jokaisen itsensä päätettävissä, eikä kukaan saisi painostaa ketään tekemään päätöksiä vastoin omia tuntemuksia.

Omasta mielestäni en ole hihhuli, vaan valveutunut äiti joka haluaa lastensa parasta.

Vierailija
10/10 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toisinajattelija. En koskaan hyväksy jonkun toisen minulle tarjoamaa valmista ajatusmallia, vaan otan asioista selvää mahdollisimman laajasti ja juttelen asioista erilaisen ihmisten kanssa. Perusteellisen harkinnan jälkeen muodostan mielipiteeni, joka on yleensä pysyvä, mutta joskus olen mielipidettäni muuttanutkin kun olen saanut lisää tietoa.

En ole minkään asian suhteen fanaatikko, enkä tyrkytä muille omia mielipiteitäni. Yleensä mieluummin vetäydyn tai olen hiljaa kun omasta mielestään täydellisen totuuden tietäjät keuhkoavat. Mielessäni vain ihmettelen ihmisten varmuutta asioista, joista he eivät tunnut kovinkaan paljon tietävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme