Mikähän naapureilla on, kun äiti on nykyään vain
parina päivänä viikossa töissä (tai jossain muualla pois kotoa) ja muuten istuu päivät pitkät kannettavan kanssa keittiön pöydän ääressä. Lapset ovat hoidossa. Näen meiltä suoraan heille sisälle.
Kommentit (10)
Teen etätöitä. Pari kertaa viikossa jaksan vaivautua officelle. Lapsillekin tulee lyhemmät hoitopäivät näin.
ja kyyläät kaiken päivää naapureitasi. hanki elämä!
Todennäköisesti tekee etätöitä tai opiskelee kotona, jos kerran tietokoneen ääressä on.
Tosin työskentelen työhuoneessa, joten en ole ap:n naapuri.
itse pitäisin toki verhoja kiinni kun en tykkäisi kyylivistä naapureistakaan
Palkka 3700e/kk ja työolot tosi vapaat.
Teen etätöitä. Pari kertaa viikossa jaksan vaivautua officelle. Lapsillekin tulee lyhemmät hoitopäivät näin.
mutta mä kyllä teen tässä keittiön pöydän ääressä ihan 5 päivää viikossa hommia. Irtisanouduin entisestä työstäni ja olen nyt yksityisyrittäjä.
Olen miettinyt, että onkohan mun lähipiirissä tommosia kyyliä. Ennen vein lapset hoitoon niin, että olin meikattuna ja laitettuna ja nykyään, jos ei tarvitse mennä mihinkään palaveriin, on tukka laittamatta ja naamassa ei meikkiä. Vaatteetkin oli ennen siistimmät, nyt vaan farkut ja toppatakki. Hoidossakin olen vain maininnut, että teen töitä kotona. Mutta toisaalta, niiden muiden ongelma se on, ei mun.
Täällä kotona rauhassa saa enemmän aikaiseksi kuin työpaikan vilinässä.
miettii sinusta, kun kyyläät sitä.
surffata av:lla...