Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olipas noloo...

Vierailija
07.12.2009 |

6v esikoisemme oli appiukon luona to-la yökylässä ja olivat olleet heurekassa yms.. Tänään appiukko soitti miehelle ja sanoi että tulee käymään puolen tunnin kuluttua.. ei sanonut mitään syytä kyläilylle... No se tuli sitten ja kun avattiin ovi niin sillä oli mukana 2 isoo kassillista RUOKAA meille! Siellä oli kinkkuu, makkaraa, jauhelihaa, riisiä, pastaa, tonnikalaa, papuja, munia, juustoa, jauhoa, pari erilaista ateriakastiketta yms... 6v poikamme oli yökylässä kertonut kuinka äiti on käynyt leipäjonossa :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa ihana juttu apelta.

Vierailija
2/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi ihmiset enemmänkin auttaa ihan varmuuden vuoksi! Tuommoiset tuliaiset on ainakin mun mielestä mahtavia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nälkä tuli lukiessa. Eipä vaan leipäjonossa tollasta jaella...

Vierailija
4/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapsi olisikin puhunut omiaan, niin silti.

Vierailija
5/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipäjonossa käynyt... Mies opiskelee insinööriksi kokopäiväisesti ja itse jäin juuri vakityöstäni (osa-aikatyö tosin) äippälomalle. Kolmannen lapsemme laskettu aika on 1.1 2010. Ja joo oli kyllä ihan mukava ylläri appiukolta :) Nyttekkin on vaan 40e rahaa torstaihin kun tulee mun palkka.

Vierailija
6/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huomaavaisesti tehty. :)

Olisivatpa kaikki ihmiset tuollaisia.

Vierailija
7/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauheen noloo, mut jotenki vähän hävetti :) Mut tosi kiva juttu oli kyl... t. ap

Vierailija
8/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana appiukko sinulla.

Ajatteles nyt tilannetta parikymmentä vuotta eteenpäin, tekisit varmaankin pyyteettönästi ihan saman omalle opiskelevalle lapsellesi ja hänen perheelleen.

Minä ainakin tekisin.

Vierailija
9/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoikin että ostaa meille mieluummin ruokaa kuin antaa rahana.. menis muuten kuulemma turhuuksiin... mikä pitää paikkansa ainaki miehen kohdalla, kun polttaa tupakkaa yms. Tästä ruuasta on hyötyä koko perheelle :) Anoppi on myös joskus ostellut meille ruokakasseja... (appi ja anoppi tosin eroonneet jo aikoi sitten). Mutta kiva et auttavat tolleen ainakin välilä :)Ikinä ei heiltä olla mitään pyydetty... t. ap

Vierailija
10/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa. Fiksu appiukko sinulla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi