Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä noloa/epätoivoista käytöstä noin 40 naiselta?

Vierailija
07.12.2009 |

Kuulin avomieheltäni, että hän oli saanut tekstarin puolitutultamme, joka kertoi eronneensa miehestään ja viestissä oli kertonut kiinnostuksensa avomiehestäni.

Ollaan siis lähinnä oltu puolituttuja, joskus vietetty iltaa yhdessä, siis niin että törmätty samassa paikassa jne. Ennen siis nelistään, kun tämä nainen oli vielä naimisissa.

Kaiken huippu oli, että nähtiin nyt lauantaina viihteellä ja tämä nainen oli tietenkin nyt eronneena yksin liikenteessä. Vähän oli kiusallinen tilanne ;)

Tottakai olin ihmeissäni viestistä, mutta lähinnä minulle tuli tunne, että on epätoivoinen vai haluaisiko oikeasti änkeä meidän väliin, erikoista.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka uskoin miestäni, en voinut mitään sille, että tuntui kuin minun selkäni takani olisi vehkeilty. Äh, on nää vaikeita juttuja!

Vierailija
2/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tämä nykyaika 'kaikki pettää, jos on tilaisuus' -mentalitetti vai mistä on kyse. Vai kasautuuko ne epävarmat tähän av:lle ;)

Meni aiheen vierestä, sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lähettäjän ikä mikä hyvänsä.

Sen sijaan musta ei ole noloa olla eronneena yksin bilettämässä. Vaatisihan se varmaan jonkin verran rohkeutta (itse en uskaltaisi mennä yksin viihteelle) mutta ei ole musta mitään mitä itseään kunnioittava nainen ei voisi tehdä.

Vierailija
4/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä viihteellä olemisesta, vaan juuri tuo viestin lähettäminen.

Tottakai kaikki saavat viihteillä kuten haluavat. :-)

Vierailija
5/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että hän on oikeasti ollut pidempään miehestäsi kiinnostunut ja ajatteli nyt kokeilla kepillä jäätä. Ehkä ajatteli että mitä väliä kun´kerran kuitenkin vain puolituttuja olette. Ehkei ottanut edes huomioon sitä vaihtoehtoa että miehesi kertoisi viestistä sinulle.

Vierailija
6/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmaan hekumoi siellä, että miehesi ajattelee häntä jne. :-) Jos meinaan kovasti on varma, että hänellä on mahdollisuuksia ja kokee teidän suhteenne olevan epävarmalla pohjalla.

Miten siellä lauantaina viihteellä reagoi, kun näitte?

Vierailija
7/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ap ole varsinaisesti nähnyt kyseistä viestiä?

On vähän eri asia jos siinä luki esim:

"Nyt kun olen sinkku, hauan vihdoin tunnustaa että olen olut salaisesti ihastunut sinuun Matti. Lähtisitkö kanssani kahdestaan lasilliselle joku ilta? Puolisosi ei tarvitse tietää....;)"

TAI:

"Matti, en saa mielestäni sitä mitä silloin vappuna tapahtui välillämme.... Nyt olen vapaa ja voin hyvällä omallatunnolla jatkaa siitä mihin jäätiin, soittele, pus :)"

TAI:

"Hei, miten olis jos vaikka perjantaina lähettäis vähä viihteelle??"

Eli vaihtoehto 1, nainen on uultavasti laittanut viestin kännipäissään ihastuksen puuskassa akoholin tuomalla itsevarmuudella.

Vaihtoehto 2, miehelläsi ja naisella on ollut jotain josta johtuen nainen hyvällä syyllä olettaa että hänellä on tsänssejä. Ja luultavasti pari lasia viiniä mennyt ennen tekstausta....

Vaihtoehto 3, nainen on yksinäinen, ystävät menivät oman miehen mukana ja hän kaipaa kaveriseuraa, tod. näk. ihan teistä molemmista.

Vierailija
8/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ap ole varsinaisesti nähnyt kyseistä viestiä? On vähän eri asia jos siinä luki esim: "Nyt kun olen sinkku, hauan vihdoin tunnustaa että olen olut salaisesti ihastunut sinuun Matti. Lähtisitkö kanssani kahdestaan lasilliselle joku ilta? Puolisosi ei tarvitse tietää....;)" TAI: "Matti, en saa mielestäni sitä mitä silloin vappuna tapahtui välillämme.... Nyt olen vapaa ja voin hyvällä omallatunnolla jatkaa siitä mihin jäätiin, soittele, pus :)" TAI: "Hei, miten olis jos vaikka perjantaina lähettäis vähä viihteelle??" Eli vaihtoehto 1, nainen on uultavasti laittanut viestin kännipäissään ihastuksen puuskassa akoholin tuomalla itsevarmuudella. Vaihtoehto 2, miehelläsi ja naisella on ollut jotain josta johtuen nainen hyvällä syyllä olettaa että hänellä on tsänssejä. Ja luultavasti pari lasia viiniä mennyt ennen tekstausta.... Vaihtoehto 3, nainen on yksinäinen, ystävät menivät oman miehen mukana ja hän kaipaa kaveriseuraa, tod. näk. ihan teistä molemmista.

Eiköhän tuossa vaihtoehto kolmosessa olisi lähestynyt sitten jollain toisella tapaa, jos molempien kaveri haluaisi olla ;)

Ap - aina vähän vaarallista täällä palstalla näitä ruotia, viimeistään tässä vaiheessa väkisinkin alkaa epäilykset kasvaa, kun lukee näitä kommentteja..

Vierailija
9/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi näitä epätoivoisia naisia, kun kaikesta miettivät päänsä puhki!

Vierailija
10/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko syy olla siinä, että juuri siksi haluaisi viestitellä juuri varatulle..

Vierailija
11/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen varmaan tosiaan ollut maistissa, ei kait kukaan noin lähettele mitään..

Vierailija
12/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole yhtään epätoivoinen enkä paniikkitunnelmissa. Olen juuri eronnut ja voi paremmin kuin vuosiin. Olen ihan satavarmasti loppuun käsitellyt eroni. Voin laittaa kiinnostavalle tyypille viestin. Mitä siinä menetän? EN silti ole yhtään epätoivoinen. Olen elämäni kunnossa. Miksi minusta ei saisi olla kiinnostunut? Nythän olen vapaa!

Vierailija
13/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole yhtään epätoivoinen enkä paniikkitunnelmissa. Olen juuri eronnut ja voi paremmin kuin vuosiin. Olen ihan satavarmasti loppuun käsitellyt eroni. Voin laittaa kiinnostavalle tyypille viestin. Mitä siinä menetän? EN silti ole yhtään epätoivoinen. Olen elämäni kunnossa. Miksi minusta ei saisi olla kiinnostunut? Nythän olen vapaa!

Mistäs tämä otti herneet nenään?

Vierailija
14/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se kiinnostava tyyppi olisi onnellisesti naimisissa?

Vierailija
15/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä menetettävää hänellä on, vaikka viestin laittaisikin.

kyseiseen pariskuntaan ja ehkä joihinkin muihinkin?

On kyllä mielestäni aika ikävää, mutta mä oonkin näitä kalkkeutuneita tyyppejä, joiden mielestä parisuhdetta pitäisi kunnioittaa, ihan niinkuin toisia ihmisiä yleensäkin.

Vierailija
16/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli oikeesti varma itsestään, ettei kuvitellutkaan asian 'noloutta', että oli siis varma miehen tarttuvan syöttiin. ;)

Ap ei tosin ole kertonut millainen tilanne oli silloin viihteellä, tai siis laittoi, että oli vaivautunutta, mutta miten muuten juttu luisti tms.

Vierailija
17/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiinnostunut toisesta, niin miksei voisi laittaa viestiä?

Jos nämä ovat puolituttuja keskenään, niin mistä kenenkin suhteesta voi tietää, onko onnellista vai ei.

Vierailija
18/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa!

Vierailija
19/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna asia oli minulle ihan ok, kun siitä kuulin - nyt jotenkin en ole enää asiasta yhtään varma ja olen alkanut miettimään noita harvoja yhteisiä tapaamisia (siis me kaikki neljä silloin), olisiko kuitenkin niissä ollut jotain..

Olenpa epävarma, harmittaa itseäni nyt tämä!

ap

Vierailija
20/48 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna asia oli minulle ihan ok, kun siitä kuulin - nyt jotenkin en ole enää asiasta yhtään varma ja olen alkanut miettimään noita harvoja yhteisiä tapaamisia (siis me kaikki neljä silloin), olisiko kuitenkin niissä ollut jotain.. Olenpa epävarma, harmittaa itseäni nyt tämä! ap

Pitäiskö sun kuitenkin luottaa siihen kuuluisaan naisen vaistoon tässä asiassa?

ja tietysti puhua miehen kanssa, jos asia jäi vaivaamaan.