Pidätkö puolisosi tyydytettynä?
Vai onko se hänen oma huolensa/asiansa?
Kommentit (13)
Kyllä pidän miehen tyytyväisenä seksin suhteen. Meillä mies tekee aloitteet ja menemmekin suoraan asiaan.. En välitä esileikeistä, meillä on niin tunnepitoinen suhde, jotta se on jo esileikkiä. : ) Laukean itsekin melkein joka kerta tästä huolimatta. Olen 34 v nainen.
Pidän mieheni tyytyväisenä ja tyydytettynä psyykkisesti ja fyysisesti. Pidän kunnia-asiana sitä, että mies yksinkertaisesti on hulluna perääni ja että pystyn ja haluan toteuttamaan hänen toiveensa ja halunsa (sekä samalla omani...)
Mies nalkuttaa aina siinä välissä kun en pidä. Itse vaikenen, vaikka hän ei tyydytäkään minua. En siis nosta pettymyksiäni esille liian voimakkaasti tai syyllistä häntä. Pyydän vain, että tekisi jotain fyysiselle kunnolleen ym.
Syytä olisi katsoa peiliin hänelläkin. Pidän häntä itsekkäänä, koska hän ei pidä ensiksi huolta itsestään,jotta voisi antaa jotain toisellekin. Hän odottaa, että minun olisi annettava kaikki valmiina hänelle! Esim ei laihduta, kun tokihan rakastavan vaimon mielestä hänen pitäisi olla seksikäs isoine rasvavatsoineen jne! Puhuminen ei auta meidän tilanteessamme, koska kemiamme eivät vain sovi yhteen, minun näkökulmastasi. Mies on hyvä ystäväni ja muuten herrasmies ja seurallinen, mutta tämä fysiikkapuoli vain.... Kiinnostus alkaa hiipumaan sitä mukaa kuin toivokin paremmasta:(
Joka ilta käännyn hänen puoleensa ja tarjoan itseäni hänen palvelukseensa.
Meillä on kohtuullisen usein seksiä ja se tuntuu riittävän meille kummallekin. Eipä tuo mieskään sen enempää aloitteita tee. eikä ole naisen tehtävä tyydyttää miestä, mutta silti en hyväksy pettävää miestä. Ongelma on oma, mutta sitä ei saa ratkaista menemällä vieraisiin. Ja tämä sääntö on kummallekin osapuolelle.
miestä ei kiinnosta seksi ollenkaan eikä hän ipdä minua tyytyväisenä ollenkaan.
Pettämistä en tosin ole jaksanut ajatella.
hän kertoi eilen että ei ole tarvinut itse tarpeitaan tyydyttää kohta puoleen vuoteen ;) otan suihin n. kerran päivässä ja olemme molemmat tyytyväisiä.
molemmin puolin tietenkin. Ainoastaan erittäin pätevistä syistä,kuten fyysiset vaivat, uupumus,masennus,avioliiton muut ongelmat tms. oikeuttavat kieltäytymään seksistä toistuvasti pidemmän aikaa. Pidemmällä ajalla tarkoitan itse viikkoja tai sitä pidempiä aikoja. Itse olen saanut kerran elämässäni orgasmin yhdynnässä, mutta seksi on meillä paljon muutakin ja orgasmin mies on huolehtinut minullekin joka kerta. Nyt kun olen alkuraskauden takia poikkeuksellisen väsynyt,on meillä seksiä vain kerran viikossa yleensä kyllä ainakin kaksi kertaa viikossa. Mieheni olisi valmis milloin tahansa, mutta on useasti ilmaissut tyytyväisyytensä seksielämäämme.
hän saa aikaiseksi parin viikon välein sellaiset riidat että aina kun alkaa tuntua "siltä" niin ei ole ihme että fiilikset katoavat
Kuulkaas nyt, noita syitä kieltäytyä seksistä keksii kuka tahansa. Saahan niillä kyllä aikaan oikeita ongelmia, masennusta, riitoja yms.
Kummankin tulee tehdä aloitteita. Toistuvasti kieltäytyvä ja torjuva on kyllä suuremmassa vastuussa jos toinen pettää.
Ex-puolisoni kävi kauppaa seksillä ja on nyt sitten ex. Eli aina kun löysi jotain kitinän aihetta, niin seksiä ei herunut.
Uuden kanssa on mennyt hyvin, molemmilla sama arvomaailma tämän asian suhteen. Seksi kuuluu avioliittoon ja sillä ei saa käydä kauppa. Arjen ongelmat eivät tule seksin esteeksi. Seksin jälkeen arjen ongelmiinkin voi paremmin pureutua, yhdessä.
Älkää antako typerien asenteiden tulla onnellisuutenne esteeksi.
No en kyllä pidä - tai siis en ajattele asiaa kovin aktiivisesti; joskus miet5n, että paneekohan se kohta jotain toista, kun meillä ei seksiä juurikan ole:(