Aivan ihana tuo Linnan juhlien adjutantti Janne Muurinen
Tämä siis
http://www.tpk.fi/netcomm/news/ShowArticle.asp?intNWSAID=34964&LAN=FI
Mahtavaa kun seisoo Halosen takana niin saa ihailla monta tuntia...
Kommentit (14)
Jopa minun 16-vuotias tyttäreni huomasi tämän iloisen ja erittäin positiivisen oloisen adjutantin.Ja meitä nimenomaan viehätti tämän henkilön luonnollinen eläväisyys. Itsenäisyys on kuitenkin iloinen asia.Iloisia ihmisiä lisää tähän harmaaseen maailmaan:)
ihan samaa ajattelin! ja se hymyili koko ajan :)
ooh aah, ihana mies!!!
Harmi, luulin sivusta seuranneena, että elää onnellisessa parisuhteessa.
kaikenlisäksi äärimmäisen pätevä ja arvostettu koripallotuomari. Monesti olen hänen "tuomioitaan" käynyt ihastelemassa korisotteluissa ;)
Hänen vuokseen nauliuduin ruudun eteen katsomaan koko ensimmäisen kättelyjonon, oli minulta ensimmäinen vuosi kun sen jaksoin tehdä. Tais Sarenkin hänet bongata kun halusi hakea adjutantin tanssimaan.
hän katseli ympäriinsä, ylöskin päin. Olisi minusta pitänyt seistä koko ajan jähmettyneenä, katse eteen päin.
Eli oli siinä liian rentona. Häiritsevää.
Tosi symppiksen oloinen mies. Ei siinä vieraita paljo tullu katottua.
Ja olen pitänyt komeanakin, kunnes tajusin että hänessä on jotain samaa kuin Muodin huipulle -kisan homppeliakin homppelimmassa muotisuunnittelija-tuomarissa.
Meni maku...
Jokin tuossa hymyssä on niin samantapainen, etten osaa enää pitää heterona. Höh.
jANNEHAN ON IHANA, MUTTA EI OLLUT TÄNÄ ITSENÄISYYSJUHLISSA PRESIDENTIN TAKANA VAAN ASTELI VAIMONSA KANSSA VIERAANA.
se oli kyllä todella viehättävä mies. Ihana hymy! En voinut ääneen vaan sanoa mitään juhlia katsellessa...