Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolosti istuu Haukio ja Mertala tuppisuina

Vierailija
06.12.2009 |

suurlähettiläspöydissä. Stubbin vaimo oli omassa pöydässään kuin kala vedessä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vierustoverit juttelevat toisten kanssa. Haukion molemmilla puolella istuvat keskustelivat toisten kanssa juuri tuolloin. Olisi todella moukkamaista keskeyttää keskustelu.

Vierailija
2/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

istua siinä jäykkänä ja koittaa sopeutua joukkoon. Ei käy kateeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vierustoverit juttelevat toisten kanssa. Haukion molemmilla puolella istuvat keskustelivat toisten kanssa juuri tuolloin. Olisi todella moukkamaista keskeyttää keskustelu.

Haukion kanssa, jos ei ole itse tuppisuu. Vieressä istuvat mies yleensä kyllä huomioi vierustoverinaisensa. Vaikutti, että Haukio tunsi itsensä epävarmaksi, eikä muutenkaan vaikuta kovin ulospäinsuuntautuneelta.

Vierailija
4/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kuolisin jos tuonne istumaan joutuisin.

Vierailija
5/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuralaisten keskustelujen päälle ei voi puhua, kun nämä juuri silloin sattuivat puhumaan toisten vierustoveriensa kanssa. Emme siis voi sanoa, että Haukio oli koko ajan tuppisuuna.

Vierailija
6/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonne protokolla vieraiden pöytään small talkia jauhamaan, ihan mielenkiinnosta haluaisin sen nähdä. Jenni Haukio on käsittääkseni ihan tavallinen nuori nainen, joka istuu tuolla miehensä ammatin vuoksi.

Vierailija
7/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Haukio on käsittääkseni ihan tavallinen nuori nainen, joka istuu tuolla miehensä ammatin vuoksi.

Vierailija
8/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattilainen...nämä ovat Haukion ensimmäiset linnan juhlat. Stubbin vaimo on edustanut huomattavasti kauemmin.

Vierailija
9/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenennelläkään kerralla. Asenne pielessä.

Vierailija
10/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole maailman tärkein asia osata jauhaa jonnin joutavaa ventovieraitten kanssa.

Vierailija
11/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole maailman tärkein asia osata jauhaa jonnin joutavaa ventovieraitten kanssa.

Vierailija
12/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009092110282332_uu.shtml

on tätä tasoa niin ehkä on parempikin pysyä hiljaa.

Vierailija
13/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vain sitä mieltä, että joka paikassa ei tarvitse antaa haastatteluja. Jos nyt emme sattumalta nähneetkään hänen juuri tuona pienenä kuvattuna hetkenä juttelevan, se ei tarkoita sitä, että hän olisi koko ajan hiljaa.

Vierailija
14/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tietysti kaikki vetoavat siihen että me suomalaiset ollaan niin aidon epäsosiaalisia ettemme taivu vastenmieliseen turhanpäiväiseen smalltalkkiin. Minä sekoitan nyt kahvia ja ryystän sitä lusikka kaffikupissa, nih.

Vierailija
15/49 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/49 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi pöyristynyt Haukion käytöksestä, tuolla tasolla, puhemiehen vaimona, ja viestinnän ammattilaisena, pitäisi herran tähden osata ulosantaa itseään edes alkeellisesti!

Olen myös julmasti sitä mieltä, että Haukio on pilannut Niinistön mahdollisuuden presidenttiydestä, vaikka tämä nyt ei tähän ketjuun nyt ihan kuulukaan...

Vierailija
17/49 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia ei tehdä samaan aikaan se on kuvottavaa.

Vierailija
18/49 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi pöyristynyt Haukion käytöksestä, tuolla tasolla, puhemiehen vaimona, ja viestinnän ammattilaisena, pitäisi herran tähden osata ulosantaa itseään edes alkeellisesti!

Olen myös julmasti sitä mieltä, että Haukio on pilannut Niinistön mahdollisuuden presidenttiydestä, vaikka tämä nyt ei tähän ketjuun nyt ihan kuulukaan...

Enpä ole tuota aiemmin ajatellutkaan, mutta totta puhut. Niinistö on kuitenkin sulavasanainen ja hyvä ja jämpi puhuja ja olisi esimerkillinen presidentti. Mutta presidentin vaimon pitäisi osata jonkinlaisia käytöstapoja ja tuo miten Haukio käyttäytyy esim. oman kirjansa julkistamistilaisuudessa tai että istuu tuppisuuna jossain kahvipöydässä niin mielestäni se voidaan laskea jo ylimielisyydeksi ja sellainen ei sovi presidentin eikä kyllä puhemiehenkään vaimolle.

Ja kai heillekin tulee jossain vaiheessa vauva kun vaimo tosiaan on kirjaimellisesti nuorikko. Omituista jos presidentillä olisi vauva :)

Vierailija
19/49 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuota aiemmin ajatellutkaan, mutta totta puhut. Niinistö on kuitenkin sulavasanainen ja hyvä ja jämpi puhuja ja olisi esimerkillinen presidentti. Mutta presidentin vaimon pitäisi osata jonkinlaisia käytöstapoja ja tuo miten Haukio käyttäytyy esim. oman kirjansa julkistamistilaisuudessa tai että istuu tuppisuuna jossain kahvipöydässä niin mielestäni se voidaan laskea jo ylimielisyydeksi ja sellainen ei sovi presidentin eikä kyllä puhemiehenkään vaimolle.

Ja kai heillekin tulee jossain vaiheessa vauva kun vaimo tosiaan on kirjaimellisesti nuorikko. Omituista jos presidentillä olisi vauva :)

Eiköhän Sauli sitten fiksuna miehenä laita mielummin perheen uran edelle ja jätä pressailut jollekin muulle. Tuskin lähtee miellyttämään sun tyyppisiä aivokääpiöitä (Tuskin fiksuna ihmisenä edes osaa ottaa huomioon, että joku voi olla tuota mieltä...)

Jo on sullakin pokkaa kommentoida toisten käytöstä ja äänestämistä, jos pidät tuota mainitsemaasi esteenä presidenttiydelle! Just tuollaisiin tyhjäpäihin tämä "sulavasanaisuus" vaikuttaakin niin, ettei sillä sanomallakaan ole juuri mitään merkitystä. Pitäs oikeesti ottaa äänestysoikeus pois tai vähän rajata sitä ja muistuttaa MIKSI ne ihmiset siellä on. EI ne ole siellä sulavasanaisesti esittelemässä itseään ja puolisoitaan vaan ihan jostain muusta syystä...

Yritä nyt ekana löytää aivos ja opettele ajattelemaan niillä!!!

Vierailija
20/49 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat väittävät niinkuin olisivat samassa pöydässä istuneet! Meidän telkkarissa kyllä näytettiin kuvaa muualtakin linnasta kuin Jenni Haukiosta, joten en osaa yhtään sanoa kuinka Jennillä smalltalk sujui.

Te ette oikeasti voi tietää, kateellisest korppikotkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi