Sattuuko kierukan laitto?
Mietin jos ottaisin mutta pelkään, että sattuu paljon laittaminen.
Olen todella herkkä kivulle ja pyörryn helposti vähänkin isommasta kivusta.
Kommentit (8)
Hiukan ehkä tuntui epämiellyttävältä, mutta minkäänlaista kipua en tuntenut.
Sattui, ei kovaa, mutta oli hemmetin epämiellyttävää. Jostakin syystä jokin lihas/kohtu kramppasi, saivat yrittää viitisen kertaa tunkea kierukkaa paikalleen ennenkuin se siihen meni.
Sen jälkeen kun se oli saatu paikalleen ei ollut enää yhtään minkäänlaisia kipuja. Ei edes menkkajuilintaa, ja heto sen jälkeen oli 5 tunnin automatka eikä sekään mitenkään aiheuttanut kipuja.
Ei voi ennustaa. Osan mielestä vain vähän nipistää, osa on sitä mieltä että sattuu aivan perkeleellisesti.
Mutta on tietenkin ohi niin paljon nopeammin kuin synnytys että lähinnä mieleen jää että "voi kamala miten kipeää se olikin, mutta eipähän enää tarvitse".
Oma kokemukseni on ollut että hiljattain synnyttäneet kaverit pitivät kierukan laittamista pikkujuttuna, kun taas ne joilla synnytyksestä oli kauemmin tai ei ehkä synnytystä ollenkaan takana pitivät kipua ihan kamalana.
Mutta on tietenkin ohi niin paljon nopeammin kuin synnytys että lähinnä mieleen jää että "voi kamala miten kipeää se olikin, mutta eipähän enää tarvitse".
Oma kokemukseni on ollut että hiljattain synnyttäneet kaverit pitivät kierukan laittamista pikkujuttuna, kun taas ne joilla synnytyksestä oli kauemmin tai ei ehkä synnytystä ollenkaan takana pitivät kipua ihan kamalana.
kyllä mua vaan sattui niin p***sti, vuosin ja itkinkin ja lääkärityttökin ihmetteli etteikö mulle kerrottu et ois hyvä ottaa lääkettä jo etukäteen. Kirjotti mulle 600 Buranaa kotiin. Synnytyksestä oli n.3kk.
Mutta varmaan itsekin olet sitä mieltä ettei siitä synnytyskivusta olisi selvitty Burana 600:lla?
Oikeasti, en tarkoittanut vähätellä kenenkään kipua. Itsekin kärsin synnytyksessä niin paljon että suorastaan anelin epiduraalia.
vaikka oli 800mg buranaa alla ja yritin olla oikein rento ja hengitellä syvään. Mutta ei tosiaan kauaa, ja miulla synnytyksestä jo 5,5v joten kohdunkaula oli tosi tiukka ja sitä piti laajentaa.
Sen jälkeen kipuja oli kuukauden verran, siis ihan kunnon supistuksen olosia, kroppa yritti kauhiasti synnyttää muukalaista pihalle. Mutta sit loppui ja on ollu tosi jees sen koomin :)
sattuu vähemmän. Mulla laitettiin n. 9kk synnytyksestä, eikä voi sanoa että olisi sattunut. Nipisti hiukan. Oli kyllä taitava ja nopea laittaja.