Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sikanuhan alkaminen yskällä

Vierailija
25.11.2009 |

onko kellään käyny niin? olen yskiny kuivaa yskää parisen tuntia koko ajan, vähän alkaa vilukin tulemaan ja nokkakin vähän vuotaa. sikanuhapotilas oli meillä viikko sitten.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

röh, köh... niin se ainakin työkaverilla alkoi

Vierailija
2/4 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

röh, köh... niin se ainakin työkaverilla alkoi

nopeesti eteni? olenkohan huomenna työkuntoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten nousi kuume ja tuli HERVOTON pääkipu. kaksi päivää makasin kuin koomassa, kolmantena päivänä käytin lapset myös lääkärissä. He ehtivät saada kuurin, minä en.

Tamiflu pitää päästä aloittamaan pari päivää oireiden alkamisesta.

Nyt on mennyt jo useampi päivä, mutta olen kaukana työkykyisestä. nenä vuotaa, yskä on karsea, ruoka ei maistu vieläkään. väsymys on edelleen hervoton.

Lapsilla meni oireet menivät nopemmin ohi, vaikka kuumeilevatkin vielä vähän ja kärsivät lääkkeen tuomasta oksentelusta( mitä aiheutti myös itse tauti).

Vierailija
4/4 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten nousi kuume ja tuli HERVOTON pääkipu. kaksi päivää makasin kuin koomassa, kolmantena päivänä käytin lapset myös lääkärissä. He ehtivät saada kuurin, minä en.

Tamiflu pitää päästä aloittamaan pari päivää oireiden alkamisesta.

Nyt on mennyt jo useampi päivä, mutta olen kaukana työkykyisestä. nenä vuotaa, yskä on karsea, ruoka ei maistu vieläkään. väsymys on edelleen hervoton.

Lapsilla meni oireet menivät nopemmin ohi, vaikka kuumeilevatkin vielä vähän ja kärsivät lääkkeen tuomasta oksentelusta( mitä aiheutti myös itse tauti).

saa nähdä onko tuota... pikaista paranemista ja kiva kun vastailit!

ap