Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pitääkö ne iittalan tarrat jättää astioihin vai ei? (ov)

Vierailija
06.01.2009 |

Siis se pieni i-merkki. Meillä uusi astiasto ja olin ajatellut ne ottaa pois, mutta eilen tuttavalla ollessa syömässä hän oli jättänyt tarrat lautasiinsa ja mietin mikä on se oikea tapa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä Iittalan suunnittelijaa haastateltiin Hesarissa. Häneltä kysyttiin myös tätä tarra-asiaa ja hän vastasi, että jos tuotteisiin olisi haluttu punainen läntti, niin se olisi tehty siihen pysyvästi..

Vierailija
22/27 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koriste ja keräily esineisiin voi jättää tarran,käyttö esineistä se otetaan pois. Eli pois astiastosta mut tyyliin mariskooliin jota käytetään ehkä harvemmin tai sit niihin lintuihin jättäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mulla on pakottava tarve aina rapsuttaa kaikki tarrat irti! ;-)

Kyläpaikassakin jos on tarrat jätetty Iittalan laseihin, tekis aina mieli nyppiä ne pois. Ja sitten vaan tuijotan niitä tarroja ja sormissa syyhyää että sais rapsutella ne pois. :-DD

Eli meillä on tarrat kaikista Iittalan tuotteista ihan varmasti rapsutettu pois!

Ovatkin siistimmän näköiset noin.

Vierailija
24/27 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vieraiden täytyy nähdä minkä valmistajan astioista syövät! Olisi täysin kohtuutonta antaa heidän kurkkia lautasen pohjaan kun asia selviää helpomminkin.

Vierailija
25/27 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta käyttöastioissa ne on ehdottomasti otettava pois!

Vierailija
26/27 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä huomaamattani rapsuttelen vieraisilla ollessa tarroja pois. Toivottavasti kukaan ei ole vetänyt hernettä nenään.

Vierailija
27/27 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, ihan oikeasti? En ole koskaan oikeasti asiaa edes ajatellut, olen vain ottanut uudet astiat käyttöön sen kummemmin tarroja nypertelemättä. En ole edes ajatellut, että ne pitäisi heti ottaa pois. Lähtevät sitten kun lähtevät. Nyt sitten koko tuttavapiiri luulee, että ne on tarkoituksellä jätetty. Taidankin lähteä heti nypräämään.

Ihan selkeästi huomaa, että toiset jättää "tarkoituksella" tarrat esiin. Halutaan korostaa, että meillä on laadukasta ja kallista astiaa kaapit täynnä. No, meillä astiat ostetaan käyttöä varten ja ulkonäön perusteella. Punaiset i-tarrat ei näytä missään tuotteessa kauniilta, joten totta kai otan ne pois. Minun ei tarvitse korostaa, että nämä Iittalan Aino-lasit on tosiaan Iittalan Aino-laseja. Ne ovat vain juomalaseja.