Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa jo etukäteen joulun lahjat

Vierailija
06.12.2009 |

Olen tarkka meillä olevista tavaroista. Tavoite on ,että meillä ei ole mitään ylimääräistä. En ole koskaan ollut mikään tavarankerääjä ja nyt olen jo muutaman vuoden ajan vielä systemaattisemmin pyrkinyt tavoitteeseen. Muutimme vuosi sitten ja jo ennen muuttoa laitetiin tavaroita useita autokuormallisia kiertoon. Nyt vuoden aikana olen pitänyt 3 viikkoa kirppispöytää, myynyt huutonetissä tarpeettomia ja loppuja vienyt kirpparille.

Nyt on taas joulu tulossa ja meillä anoppi, joka rakastaa ostamista. Lapsille ovat onnneksi vuosia ostaneet yleensä vain etukäteen sovittuja, laadukkaita leluja (yhden toiveen/lapsi), mutta aikuisten osalta homma ei tahdo toimia. Olemme sanoneet, että emme halua mitään (ei onnistu). Tuntuu nololta sanoa joku toive suoraan ja nyt ei oikeastaan ole edes mitää kohtuuhintaista mitä haluaisin (ainoat puuttuvat ovat muutama huonekalu ja rikkinäisen tilalle monitoimikone 500 e). Jos toivetta ei taas esitä, tulee kamaa, jota emme tarvitse ja joka pitää laittaa kiertoon heti alkuvuodesta. En halua olla kiittämätön, mutta kun emme oikeasti tarvitse mitään kaapintäytettä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien lasten synttärit ovat vielä joulukuussa, joten krääsää tulee joulukuussa ovista ja ikkunoista.

tyttäremme sai eilen lahjaksi jonkun ikea-tyynyn, joka oli maksanut about 2 egee. Inhotaan ko. kaupan kamaa muutenkin ja sitten saadaan lahja sieltä.

No se tyyny lähtee kiertoon nopeasti.

Jotkut vain osaavat ostaa hyviä lahjoja. Jotkut eivät...

Vierailija
2/2 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ja minulla on ihan erilainen rahakäsitys ja se näkyy tässäkin.

Itse olen säästäväinen, tykkään ostaa harvoin ja laatua. Siskoillani on jatkuva rahapula, jota lievittävät shoppaamalla, joka aiheuttaa rahapulaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi