Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko tehdä rikosilmoituksen jos eräs mielisairas häiriköi jatkuvasti puhelimella?

Vierailija
05.12.2009 |

Haluaisi minusta terapeuttia, mutta sellaiseksi en ala. Pari kertaa olen antanut hullun vaan puhua ja laskin luuri 15minuutiksi pöydälle. Aikansa se siinä yksinään puheli ja kun ei kuullut vastausta tajusi lopettaa.

Tänään se on yrittänyt soittaa mulle ainakin 25 kertaa mutta olen lyönyt punaista luuria korvaan ja laiton viestin että kohta teen rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pääsisi hoitoon.

Vierailija
22/32 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvaan 20 kertaa enkä vastannut. yhdesti vastasin ja sanoin että älä soita minulle ja kun ei uskonut, laitoin tekstarin että teen rikosilmoituksen. En viitsisi hullun takia pitää puhelinta äänettömällä, kun voi soitto tulla joltakin jolla on oikeasti tärkeää asiaa tähän aikaan. Ja värinähälytys häiritsee vaikka olis äänettömällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on psykoosi päällä niin sairaalahoidon paikka olisi.

Ehkä tuo soittelu on hätähuuto.

Psykoosi on tavallaan toksinen tila aivoissa ja jokainen psykoosi huonontaa sen ihmisen aivojen kapasiteettia entisestään.

Et varmaankaan halua itsemurhaakaan kontollesi, sekin on riskinä tässä. Jos vaikka äänet päässä käskee tms.

Joten vastaa ainakin kerran ja yritä vakuuttaa että LÄÄKÄRIIN.

Sun henkilökohtainen puhelinnumero on tässä nyt minusta pienempi murhe kuin toisen henki.

Uskon kyllä että varmasti tosi rasittavaa. Mutta ehkä sinun olisi pitänyt ennakoida tämä, ennen kuin annoit oman puhelinnumerosi mielenterveystukihenkilönä.

Arvaa, miksi psykiatrilla on salainen yksityinen numero.

Vierailija
24/32 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voihan poliisikin sen ehkä viedä sairaalaan?

Se ihminen tarvitsee apua. Älä suhtaudu noin kylmästi!

Vierailija
25/32 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukihenkilöksi ja tätä tyyppiä mulle tarjottiin nimenomaan yksinäisenä. Ei ollut mikään mielenterveyspotilaiden ystäväpalvelu. Totesin tyypin liian hulluksi mun rahkeille ja lopetin yhteydenpidon ja ilmoitin sen myös palvelun välittäjälle.

jos vetää itsensä kiikkuun sen takia etten vastaa, niin ei se mun ongelmani ole enkä saa sitä koskaan tietää koska en muista edes kyseisen naisen koko nimeä kuolinilmoituksia seuratakseni.

Vierailija
26/32 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä Saatana. Mikä on ongelmasi?"

Vierailija
27/32 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vetää itsensä kiikkuun sen takia etten vastaa, niin ei se mun ongelmani ole enkä saa sitä koskaan tietää koska en muista edes kyseisen naisen koko nimeä kuolinilmoituksia seuratakseni.

Harranjestas, se on sun kanssaihminen tässä maailmassa.

Koskaan et tiedä, milloin itse tai oma lapsesi on hengenvaarassa ja tarvitsee apua. "Jos näen saavan sydärin kadulla niin ei se ole mun ongelmani. En tiedä edes kyseisen ihmisen nimeä kuolinilmoituksia seuratakseni."

Tekstaa sille nyt ainakin jonkin kriisipalvelun numero tai tilaa sille joku mielenterveysbussi.

Vaikutat uskovan, että skitsofrenia ei ole oikea sairaus, vaan uskot että se nainen haluaa olla hullu ihan vain häiritäkseen sua.

Vierailija
28/32 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sama vaikka poliisin numeron sille tekstaisin, niin se luulisi sitä varmaan joksikin ulkoavaruuden koodiksi, jota pukkaa puhelimeen.

En ole Pekka Sauri, eikä mulle kuulu jos joku hyppää kerrostalonsa katolta.

Vierailija
29/32 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet uimassa, tulee kramppi ja alat vajota veden alle.

Muut uimarit rannalla katsovat vain, että eihän me edes tiedetä tuon nimeä. Ei ole meidän ongelma, ei me edes nähtäis sen kuolinilmoitusta.

Vierailija
30/32 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soittaisin ma-aamuna jonnekin kunnan avohoitoon, niin että ne tietää, että kunto on nyt huono. Jospa joku päivystäjä voisi käydä tsekkailemassa.

Sitten hankkisin uuden puhelinnumeron.

Sen jälkeen ihan oikeasti sen naisen vointi ei enää ole sun ongelmasi.

Vierailija
31/32 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielenterveyspotilaita varten on palkkaa saava hoitohenkilökunta. Ei maallikon tarvitse eikä kuulu sotkeentua asiaan.

Vierailija
32/32 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen sukunimeä en muista ja joka soittelee ehkä kolmen-kuuden kuukauden välein ja silloin sitä rimputtelua jatkuu koko ilta. Siinä ystäväpalvelussa ei ollut mitään koulutusta eikä työnohjausta enkä näin ollen ole ammattilainen, jolla on vastuu toisen ihmisen terveydestä. Olen tavallinen kansalainen, enkä ole vannonut mitään valoja pelastaa jonkun henki.