Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?

Vierailija
06.01.2009 |

nyt salaisuudet julki!

Kommentit (388)

Vierailija
381/388 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus teininä veli makso mulle 100€ että otan suihin. Siinä oli hyvä tuntipalkka, ei kestäny varmaan sitö kahta minuuttia. N38

Mä otin varhaisteininä isoveikalta suihin ihan ilmaiseksi, kun se oli pyydellyt sitä useasti ja kerran se sitten näytti mulle videolta mallia, näytti seisovaa kulliaan ja pyysi mua auttamaan sitä. 

Mä olin itsekin kiihottunut siitä filmistä ja sen kulli näytti söpöltä ja tuntui kovallta ja kuumalta mun kädessäni, niin mä suostuin antamaan pusun sen kärkeen ja otin sitten pyynnöstä terskan suuhuni ja yritin pyörittää kieltäni sen ympäri samoin kuin tyttö sillä videolla kun pikkuveli tuli kyselemään, että mitä me oikein tehdään! 

Se jäi sitten katselemaan ja sekin kaivoi jäykän kikkelinsä pöksyistä ja säikähti varmaan yhtä paljon kuin mäkin kun isoveikka laukesi ja sen sperma ruiskahteli mun naamalleni ja tukkaani. No mä olin päässyt vasta vauhtiin ja otin kokeeksi suihin siltäkin, vaikka sen kikkeli oli kuin kuuma, jäykkä nakki eikä siltä vielä edes tullut, mutta mä otin isoveikalta suihin uudestaan ja siltä kyllä tuli senkin edestä!

Tehtiin tota sitten satunnaisesti, kun oltiin keskenämme kotona, mutta ei menty koskaan sen pitemmälle.

n28

Vierailija
382/388 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus teininä veli makso mulle 100€ että otan suihin. Siinä oli hyvä tuntipalkka, ei kestäny varmaan sitö kahta minuuttia. N38

Mä otin varhaisteininä isoveikalta suihin ihan ilmaiseksi, kun se oli pyydellyt sitä useasti ja kerran se sitten näytti mulle videolta mallia, näytti seisovaa kulliaan ja pyysi mua auttamaan sitä. 

Mä olin itsekin kiihottunut siitä filmistä ja sen kulli näytti söpöltä ja tuntui kovallta ja kuumalta mun kädessäni, niin mä suostuin antamaan pusun sen kärkeen ja otin sitten pyynnöstä terskan suuhuni ja yritin pyörittää kieltäni sen ympäri samoin kuin tyttö sillä videolla kun pikkuveli tuli kyselemään, että mitä me oikein tehdään! 

Se jäi sitten katselemaan ja sekin kaivoi jäykän kikkelinsä pöksyistä ja säikähti varmaan yhtä paljon kuin mäkin kun isoveikka laukesi ja sen sperma ruiskahteli mun naamalleni ja tukkaani. No mä olin päässyt vasta vauhtiin ja otin kokeeksi suihin siltäkin, vaikka sen kikkeli oli kuin kuuma, jäykkä nakki eikä siltä vielä edes tullut, mutta mä otin isoveikalta suihin uudestaan ja siltä kyllä tuli senkin edestä!

Tehtiin tota sitten satunnaisesti, kun oltiin keskenämme kotona, mutta ei menty koskaan sen pitemmälle.

n28

Mutta nauttiko pikkuveljesikin kuitenkin suikkarista vaikka häneltä ei vielä spermaa tullutkaan, sitäkö tarkoitat vai orgasmia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/388 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisinta on se kun ekan tyttöystävän kanssa harrastettiin kolmikkoa hänen parhaan kaverinsa kanssa, eikä sekään kovin likaista ollut. Likaisinta oli se että he oli molemmat uskovaisia ja puuhiin rupeamiseen oli tarvittu aika paljon ylipuhumista. Siis ylipäätään mihinkään seksipuuhiin. 

Vierailija
384/388 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä annoin yhdelle puolitutulle vanhalle papalle. Mä oon ite vähä heikkona vanhempiin miehiin ja olin sitä pappaa vähän kiusannut ja vihjaillut kaikenlaista. Sen kiinnostus oli ilmeistä. Kerran sit päätin antaa mennä kun olin käymään muissa asioissa sen luona. Se piti mua hyvänä ja huolehti, että mä sain. Sai se itsekin. Mua kuitenkin kadutti jälkeen päin ja päätin että yhteen kertaa saa jäädä. Mutta se sai mut useamman kerran taivuteltua uusintaan. Ja kyl mäkin varsinkin kiimapäivinä olin iteki oma-aloitteinen. Tiesin että siltä saan aina. Meidän suuri ikäero ja naapuruus oli mulle tässä se suuri salaisuusaspekti. Samasta syystä kaikki oli myös tosi kiihottavaa. Nytkin alkoi panettaa, kun tätä kirjoitan... harmi vaan että mun vanha herra jäi muuton vuoksi pois elämästä.

Minkä ikäinen vanhempi herra oli? 

Hän oli silloin 7-kymppinen ja minä 25

Olet ihana!

Oh, kiitos. Oi niitä aikoja. Nyttemmin oon ollut kiltisti uusien naapurien kanssa. Tuo seksiseikkailukokemus oli ainoa laatuaan. 

Mikseivät nuoret neidot ymmärrä yleisemmin sitä, miten kivoja ja kilttejä me vanhemmat herrasmiehet olemme ja miten paljon enemmän me heitä arvostaisimme kuin ne kiimaiset, hätäiset nulikat, jotka heidän ympärillään pörräävät kuni kimalaiset kedon medestä kiiltelevän kukkaisen kimpussa!?

Kiitos sinulle siitä, että olet tehnyt yhden meidän joukostamme onnelliseksi!

Vierailija
385/388 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n28

Jos pikkuveikallasi oli kuin "kuuma, jäykkä nakki", niin minkälainen isoveikallasi oli?

Vierailija
386/388 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin kun ex muija nussi uuden miehen kanssa

Vierailija
387/388 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katsoin kun ex muija nussi uuden miehen kanssa

Miten tuohon tilaisuuteen ajauduitte?

Vierailija
388/388 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n28

Jos pikkuveikallasi oli kuin "kuuma, jäykkä nakki", niin minkälainen isoveikallasi oli?

No kun kerran kysyt, niin suunnilleen sellainen Herranlenkki, ainakin paksumpi kuin HK:n Sininen jo siinä iässä ja samalla lailla käyrä ylöspäin. Sillä oli jo karvojakin ja tuli spermaa niin että se valui ulos suupielistä ennenkuin ehdin niellä sen.

Pikkuveikalla oli ihan oikeasti vasta sellainen nakin kokoinen, mutta se oli kuuma ja se nytkähteli eikä siltä vielä silloin tullut spermaa.

Täytyykin jääkaapilla käydessä panna silmät kiinni ja kokeilla, miltä kumpikin noista tuntuisi suussa nyt vuosien jälkeen! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi