Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?

Vierailija
06.01.2009 |

nyt salaisuudet julki!

Kommentit (397)

Vierailija
341/397 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi yli viisikymppisen naimisissa olevan miehen kanssa. Olin silloin 19-vuotias ja vietin paljon aikaani chat-palstoilla. Pitihän sekin koittaa, että onko vanhat miehet taitavampia kuin omanikäiset. 

Vierailija
342/397 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä ketjuja joissa tiedustellaan likaisuuksista, salaisuuksista ja pervoiluista on aika paljon. Ne jotka näistä häiriintyvät ja valittavat voivat ehkä miettiä miksi niitä ylipäätään lukevat jos näin helposti stressaantuvat kuullessaan epätavallisista seksikokemuksista.

Tarjolla on tuhat muuta ketjua, missä voi jutella keskimääräisestä ja turvallisesta avioseksistä. Poliittisesti korrektit kaikille helposti sulavat pikkutuhmuudet ei vaan oikein kuulu tällaiseen ketjuun. Niitä varten on loputtomasti muita ketjuja.

Sinulta on näemmä jäänyt huomaamatta, että tämän nimenomaisen ketjun otsikko on:

"likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?"

Mene siis muualle vinkumaan! Sinä, juuri sinä olet se, jota ei tähän ketjuun kaivata ruikuttamaan ja valittamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/397 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi yli viisikymppisen naimisissa olevan miehen kanssa. Olin silloin 19-vuotias ja vietin paljon aikaani chat-palstoilla. Pitihän sekin koittaa, että onko vanhat miehet taitavampia kuin omanikäiset. 

No oliko kokenut uros taitavampi kuin omanikäiset?

Vierailija
344/397 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vamppasin 16-vuotiaana isäpuoleni ja rakastuin häneen toden teolla.

En ollut silloin enää neitsyt ja seksi isäpuolen kanssa oli vailavasti parempaa, vaihtelevampaa ja monipuolisempaa, kuin ikäisteni poikien kanssa. Isäpuoli otti minut oikeasti huomioon ja teki töitä minun nautintoni eteen, kun taas ikäisilläni pojilla oli vain kova hoppu päästä pöksyihini, sählätä kondomin kanssa, runtata sisään nylkyttääkseen minuutin ja saada oma helpotuksensa. 

Jälkikäteen olen iloinen niistä hyvistä hetkistä, jotka sain kokea isäpuoleni kanssa ja hyvilläni siitä, että tein aloitteen, mutta samalla olen pahoillani äitini puolesta. Tosin hän ei koskaan saanut tietää seurustelustamme. 

Vierailija
345/397 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä seksiä harrastanut, mutta päiväkodissa mulla oli ”poikaystävä” ja paettiin meidän päiväkotiryhmän tiloista eteiseen johonki kaappiin. Istuttiin siellä kaapissa ja pussailtiin, ja joku päikyntäti oli huomannu meidän katoamisen ja avas tottakai sen kaapin. Täti ei ollut edes meidän ryhmästä. Sen lisäks että jäätiin kiinni niin vielä valehdeltiin mistä ryhmästä ollaan. Jessus

Vierailija
346/397 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä bileissä oli gloryhole sainkin tietää myöhemmin siskoni olleen toisella puolella 

Vierailija
347/397 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ottanu veljeltä suhin joskus 14-15v muutaman kerran. 

Sama, harvakseltaan 11-15-vuotiaana. 

Meillä oli yhteinen huone 2 vuotta vanhemman veljen kanssa.  Se pyysi pari kertaa mua ottamaan suihin meidän koiraltakin niin että se laukesi mun suuhun ja runkkasi itse  vieressä.

Ainakin sakemannilla on paksumpi ja pidempi kuin monella miehellä ja se on aina valmis. Tykkään!

Vierailija
348/397 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöissä mansikkatilalla kävi tyttöjä, joita halutti opettaa nuorta poikaa naimaan. Valehtelin kolme vuotta olevani kokematon ja joka kesä joku tyttö tahtoi päästä opettajakseni. Lopetin vasta siihen kun sain opettajalta taudin. 

Vierailija
349/397 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun teksti poistettiin :(

Tottakai se oli likainen, salainen ja nolo, mutta eihän tällä koko aiheella ole mitään virkaa, jos aiheen mukainen teksti poistetaan? Eli nyt pistää miettimään, kuinka monta muuta oikeasti likaista salaista ja noloa tekstiä on poistettu ja sitten jäljellä on tämä vanilja-reginapalsta-osasto...

Samoin minun tekstini poistettiin.

Täällä riehuu taas joku ilkeä kiusantekijämamma häiriköimässä, joka saa seksuaalista tyydytystä sabotoidessaan palstan toimintaa.

Sellaisiahan täällä riittää aina.

Joku vtun häirikköpervo mellastaa tällä paskasivustolla taas! Täältä katoilee viestejä!

Poistuisikin oikeasti nuo sairaat eläin ja sisarus pervoilut, mutta ei! Niitä saa mättää joka sivun täydeltä, mutta oikeita aikuisten juttuja ei sitten huolita. Ehkäpä se kertoo modeista jotain. Kohta tämäkin sivusto on Suomi24 tasoa..

No eihän sun niitä tartte lukea jos et haluu!

Enemmän mua ihottaa noi homot ja lespot!

Ja kaikkein eniten mua inhottaa se, että joku katsoo oikeudekseen häiriköidä hävittämällä muiden  kommentteja omien perversioidensa mukaisesti! Vaikka mä inhoonkin noita homoja, niin enhän mä nyt mene poistelemaan edes niidenkään saastaa täältä!

Ja mitä Suomi24:ään tulee on tämä sivusto kyllä paljon sen alapuolella.

Samaa mieltä. Pysyisivät nuo kaerttyaemmaet ja homot poissa täältä kutomassa sukkaa lapsenlapsenlapsilleen.

Vierailija
350/397 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin salaisinta on se, että pikkutyttönä vehtasin veljien kanssa. Välillä isoveljen ja välillä pikkuveljen. (Pieniä oltiin kuiteni kaikki) Isoveljen kanssa pussailtiin ja joskus se hinkkasi itseään mua vasten (vaattet päällä) ja se kertoi miltä nykivä pippeli tuntuu. En silloin saanut orkusta kiinni, ihaninta oli pussailu.

Pikkuveljen kanssa minä olinkin se päähinkkaaja ja sain pikkuorkkuja. 

Että tämmöinen salaisuus.

Entä saivatko veljesi myös orkkuja kanssasi?

Minä pyysin kerran 16-vuotiaana uteliaisuuden ahdistaessa pikkuveljeäni näyttämään minulle kikkelinsä. Ensin veli ei meinannut suostua, mutta kaivoi sitten kuitenkin farkuistaan seisovan kullin ja näytti minulle, miten sen esinahka liikkuu. En malttanut olla käpälöimättä sitä, kunnes veljeltäni roiskahti käsilleni.  

Ainakin isoveli taisi saada kuivia orkkuja, kun se kertoi kivasta tunteesta ja nykivästä pippelistä.  Siksi se halusi hieroa itseään mua vasten tai sit se halusi näyttää miten mahallaan maaten teki itselleen hyvää vasten myttyyn rytättyä peittoa. Me pussailtiin paljon ja mä tykkäsin siitä enemmän vaikka annoin kyl sen kiehnätäkin mun kimpussa.

Pikkuveljen kanssa osat oli sitten toistepäin. En tiiä saiko se orkkuja, mä kyl sain. 

Vierailija
351/397 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo vielä seksiä harrastanut, mutta päiväkodissa mulla oli ”poikaystävä” ja paettiin meidän päiväkotiryhmän tiloista eteiseen johonki kaappiin. Istuttiin siellä kaapissa ja pussailtiin, ja joku päikyntäti oli huomannu meidän katoamisen ja avas tottakai sen kaapin. Täti ei ollut edes meidän ryhmästä. Sen lisäks että jäätiin kiinni niin vielä valehdeltiin mistä ryhmästä ollaan. Jessus

Meillä oli silloisen parhaan kaverini kanssa alle kouluiässä yhteinen "tyttöystävä", naapurin tyttö, mikä vanhempiamme nauratti.

Tykättiin kuljeskella kolmisin pitkin poikin ja kun olin sattunut velipojan videolta näkemään mallin niin alettiin nussia lähärissä pensasaidan takana. Tykästyttiin hommaan kaikki vaikka me pojat ei saatukaan vielä siemensyöksyjä, orkkuja kyllä vaikka sperman sijasta meiltä tuli vain valumalla kirkasta, liukasta limaa. Se meidän tyttöystävä sai ihan nussittaessa orkkuja kyllä. Myöhemmin kai tytön äiti alkoi epäillä jotakin eikä päästänyt sitä enää ulos meidän kanssa.

Vierailija
352/397 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistoin serkkutytön pierua paljaalta perseeltä keskinäisen ruletin seurauksena. Oli hurja kokemus ja näin tytön hienon perseen korvauksena.

Vierailija
353/397 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ja yksi hänen kaverinsa lähtivät kerran ravintolaan ja minä jäin kotiin. Yöllä heräsin siihen, että tajusin vaimon jo tulleen ravintolasta ja tajusin hänen hierovan peittoni alla takapuolellaan minua jalkovälistä. Oltiin molemmat kylkiasennossa. Täysi seisokki minulla oli ja tajusin vaimon olevan takapuoli paljaana. Vedin housuni alas ja työnnyin sisään. Pari minuuttia kun oli jatkettu, tajusin että äänen perusteella tämä ei olekaan vaimoni vaan hänen kaverinsa. En uskaltanut heti lopettaa, kun en tiennyt keitä sängyssä on ja miten hän suhtautuu keskeytykseen. Yritin katsoa hänen yli ja näin, että vaimoni nukkuu sängyssä. Olivat molemmat tulleet sänkyyn minun kanssani, kun eivät olleet jaksaneet aamuyöstä pedata toiselle sänkyä olohuoneen lattialle.

Hidastin hiukan tahtia, ettei toinen nainen voihkisi niin äänekkäästi. Olin liian kiimassa, että olisin voinut keskeyttää. Jatkoin loppuun saakka, siis laukesin hänen sisäänsä.

Aamulla heräsin ennen heitä ja läksin hiljaa olohuoneeseen. Naiset heräilivät puoliltapäivin. Molemmat kävivät useamman kerran vessassa oksentamassa. Olivat juoneet ihan liikaa ja mietinkin muistaako kumpikaan mitä yöllä tapahtui. Kummallakin oli päällä vain paituli, ei alusvaatteita. Varsinkin molempien takapuoli tuli tutuksi, kun makailivat sohvalla tai sohvatuolilla tai kävivät oksentamassa vessassa nelinkontin ilman että laittoivat ovea kiinni.

Vaimolla oli tosi paha päänsärky ja valitti siitä. Hänen kaverinsa sanoi, että seksillä saa päänsäryn hetkeksi pois. Härnäsi seksillä ihan koko ajan. Vaimoni makasi sohvalla kyljellään, takapuoli osin pystyssä, minä istuin jalkopäässä. Vedin paitulia ylöspäin, jotta koko takapuoli paljastui. Aloin varovasti hieromaan hänen jalkoväliä. Hieroin ehkä 5 minuuttia ja olihan se ihan kostea. Toinen nainen vain katsoi sohvatuolista meitä. Vaimo pyysi tulemaan sisään. Vähän mietitytti, vilkaisin toista naista, joka vain hymyili ja nyökytteli. Laskin housuni alas ja työnnyin sisään. Harrastimme siinä seksiä, toinen nainen vain katsoi. Vaimoni oli niin voimaton, että vain makasi ja voihki. Jatkoin loppuun saakka. Muistan kuinka hävyttömältä tuntu vetää kalu pois spermaa valuvasta vaimosta. Vaimo makasi edelleen samassa asennossa ja ei ollut vielä lauennut, eikä yleensä kovin helposti laukea. Tiesin, mikä auttaa, kävelin makuuhuoneeseen ja toin siltä dildon. Työnsin dildon vaimoni sisään ja jatkoin sillä. Ihan jo kokemuksesta tiesin, että hän nauttii siitä. Ja nauttii siitäkin, että välistä läpsin häntä takamukselle. Niin jatkoimme ehkä 10 minuuttia kunnes vaimoni laukesi. Vaimo oli edelleen samassa asennossa, jalat tärisi hervottomasti. Vedin dildon pois ja peittelin punaisen takamuksen paitulin helmalla.

Vierailija
354/397 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä perjantaina vaimoni kaveri oli tulossa meille, he olivat menossa bilettämään illalla. Vaimo oli tulossa töistä hiukan yli 18:00 ja hänen kaverinsa tuli jo noin kello 16:00. Istui viereeni sohvalla, oikeastaan istui minussa ihan kiinni, katsoi silmät sepposen selällään ja oli muutenkin poikkeavan vauhdikkaalla päällä.

Kysyi, voidaanko lähteä käymään meidän kellarissa. Meillä on rintamiestalo ja kellarissa on sauna, pesuhuone ja vähän muitakin tiloja. Menimme sinne. Hän alkoi koskettelemaan takapuoltani ja kysyi, häiritseekö jos vähän koskettelen. Ei häirinnyt, mutta kuumottihan tuo. Hieroi hetken ja alkoi sitten riisua minun college-housuja. Olin alushoususillani. Hän pyysi minua kääntymään ja nojaamaan seinään. Hän riisui housuni ja siinä vaiheessa tiesin, mitä hän halusi. Ihan samassa paikassa joskus vaimoni kanssa ollaan ja vaimo antaa piiskaa avokämmenellä. Hän oli tietämättäni kertonut asiasta ja nyt tämä toinen halusi kokeilla samaa. Läpsäytti kerran ja kysyi, ”sattuiko”. Ei sattunut ja hän jatkoi. Muutaman kerran pyysin, ”vähän kovemmin”. Hän läpsi kovemmin kuin vaimoni, mutta olihan tämä muutenkin aika paljon kuumottavampi kokemus. Seisokki minulla oli ja hän kyllä hieroi toisella kädellä. Alkoi poltella jo niin, että teki mieli pyytää lopettamaan mutta halusin kuitenkin laueta. oli melkoinen helpotus kun laukesin ja hän lopetti.

Vierailija
355/397 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harjoittanut seksiä kahden shemalen kanssa siten, että minä panin yhtä ja toinen pani minua samanaikaisesti. 

Vierailija
356/397 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin tyttöystäväni veljeä perseeseen samalla kun veli pani siskoaan ilman ehkäisyä

Vierailija
357/397 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kaveri tuli luoksemme yöksi. Minun ja siskoni huone oli yläkerrassa niin että huoneidemme välissä on wc. Harrastimme siskoni kanssa tuohon aikaan usein iltais/öisin seksiä keskenämme. Tänäkin yönä ajattelimme että saadaan tarpeet hyvin hoidettua kun kaverini oli nukahtanut. Kuitenkin hän oli herännyt käymään vessassa ja yllätti meidät sinä hetkenä kun olin laukeamassa siskoni sisään

Vierailija
358/397 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ja yksi hänen kaverinsa lähtivät kerran ravintolaan ja minä jäin kotiin. Yöllä heräsin siihen, että tajusin vaimon jo tulleen ravintolasta ja tajusin hänen hierovan peittoni alla takapuolellaan minua jalkovälistä. Oltiin molemmat kylkiasennossa. Täysi seisokki minulla oli ja tajusin vaimon olevan takapuoli paljaana. Vedin housuni alas ja työnnyin sisään. Pari minuuttia kun oli jatkettu, tajusin että äänen perusteella tämä ei olekaan vaimoni vaan hänen kaverinsa. En uskaltanut heti lopettaa, kun en tiennyt keitä sängyssä on ja miten hän suhtautuu keskeytykseen. Yritin katsoa hänen yli ja näin, että vaimoni nukkuu sängyssä. Olivat molemmat tulleet sänkyyn minun kanssani, kun eivät olleet jaksaneet aamuyöstä pedata toiselle sänkyä olohuoneen lattialle.

Hidastin hiukan tahtia, ettei toinen nainen voihkisi niin äänekkäästi. Olin liian kiimassa, että olisin voinut keskeyttää. Jatkoin loppuun saakka, siis laukesin hänen sisäänsä.

Aamulla heräsin ennen heitä ja läksin hiljaa olohuoneeseen. Naiset heräilivät puoliltapäivin. Molemmat kävivät useamman kerran vessassa oksentamassa. Olivat juoneet ihan liikaa ja mietinkin muistaako kumpikaan mitä yöllä tapahtui. Kummallakin oli päällä vain paituli, ei alusvaatteita. Varsinkin molempien takapuoli tuli tutuksi, kun makailivat sohvalla tai sohvatuolilla tai kävivät oksentamassa vessassa nelinkontin ilman että laittoivat ovea kiinni.

Vaimolla oli tosi paha päänsärky ja valitti siitä. Hänen kaverinsa sanoi, että seksillä saa päänsäryn hetkeksi pois. Härnäsi seksillä ihan koko ajan. Vaimoni makasi sohvalla kyljellään, takapuoli osin pystyssä, minä istuin jalkopäässä. Vedin paitulia ylöspäin, jotta koko takapuoli paljastui. Aloin varovasti hieromaan hänen jalkoväliä. Hieroin ehkä 5 minuuttia ja olihan se ihan kostea. Toinen nainen vain katsoi sohvatuolista meitä. Vaimo pyysi tulemaan sisään. Vähän mietitytti, vilkaisin toista naista, joka vain hymyili ja nyökytteli. Laskin housuni alas ja työnnyin sisään. Harrastimme siinä seksiä, toinen nainen vain katsoi. Vaimoni oli niin voimaton, että vain makasi ja voihki. Jatkoin loppuun saakka. Muistan kuinka hävyttömältä tuntu vetää kalu pois spermaa valuvasta vaimosta. Vaimo makasi edelleen samassa asennossa ja ei ollut vielä lauennut, eikä yleensä kovin helposti laukea. Tiesin, mikä auttaa, kävelin makuuhuoneeseen ja toin siltä dildon. Työnsin dildon vaimoni sisään ja jatkoin sillä. Ihan jo kokemuksesta tiesin, että hän nauttii siitä. Ja nauttii siitäkin, että välistä läpsin häntä takamukselle. Niin jatkoimme ehkä 10 minuuttia kunnes vaimoni laukesi. Vaimo oli edelleen samassa asennossa, jalat tärisi hervottomasti. Vedin dildon pois ja peittelin punaisen takamuksen paitulin helmalla.

Vai paitulin helmalla. 

Vierailija
359/397 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena otettiin kaverin kans suihin joltain mieheltä. Oltiin ehkä just 18v täytetty ja mökkieeissulla. Saatto se pannakki meitä, ei enää muista.

N38

Vierailija
360/397 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin kolmetoistavuotiaana pikkusiskoani kerran kokeeksi. 

Panetti vaan niin saatanasti ja sisko oli siinä lähellä. Vähän halailtiin ja kutiteltiin ja suukoteltiin ja näytin seisovan kikkelini ja pyysin siskoa koskemaan sitä ja liikuttamaan esinahkaa edestakaisin samalla kun mä sormeilin sitä ja työntelin sormeani sen liukkaaseen pilluun. Vein sen sänkyyni ja sovitin varovasti kivikovan kullini siskon märkään,  karvattomaan pilluun ja aloin painaa sisälle. Multa pääsi vielä sen sisäänkin vahingossa kaks kertaa ja lakanakin vereenty kun se oli tietenkin neitsyt. 

Ei sisko siitä huonoa tykännyt mutta mua hävetti niin helvetisti jälkeenpäin että se jäi ainoaksi kerraksi.

Ettekö muka kokeilleet koskaan uudelleen?

No joskus kyllä vähän, kun oli ihan pakko kun oltiin suukoteltu ja halailtu.