likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?
Kommentit (343)
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli hyvä ketju, ei enää. Voisi poistaa kokonaan. Menköön muualle selittämään näitä samoja häiriintyneitä fantasioitaan tämä, lapsi, sisko, koira runkkari
Minua håiritsevät täällä eniten nuo lässyttävät homot. Olisi mukavaa, jos ne menisivät homoilemaan jonnekin muualle ja antaisivat ihmisten keskustella rauhassa ilman, että ne hierovat homojuttujaan muiden naamalle. Muita vastaan minulla ei ole mitään, sillä ketjun otsikossa nimenomaan kysytään omituisista, erikoisista kokemuksista.
Se Joensuun Vesikon höyrysaunakin jouduttiin sulkemaan homojen vallattua sen ihmisiltä ja sotkettua lauteetkin paskaan homoillessaan. Ehkö on aika tehdä sama tälle ketjulle, jos ei homoilu lopu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli hyvä ketju, ei enää. Voisi poistaa kokonaan. Menköön muualle selittämään näitä samoja häiriintyneitä fantasioitaan tämä, lapsi, sisko, koira runkkari
Minua håiritsevät täällä eniten nuo lässyttävät homot. Olisi mukavaa, jos ne menisivät homoilemaan jonnekin muualle ja antaisivat ihmisten keskustella rauhassa ilman, että ne hierovat homojuttujaan muiden naamalle. Muita vastaan minulla ei ole mitään, sillä ketjun otsikossa nimenomaan kysytään omituisista, erikoisista kokemuksista.
Se Joensuun Vesikon höyrysaunakin jouduttiin sulkemaan homojen vallattua sen ihmisiltä ja sotkettua lauteetkin paskaan homoillessaan. Ehkö on aika tehdä sama tälle ketjulle, jos ei homoilu lopu.
Alkaako kovasti tekemään mieli, kun luet homoilusta kertovia viestejä? Voin auttaa tutustumaan homoseksualisiin akteihin ihan käytännössä, jos laitat yhdyntätietosi 😉. Voit tulla vaikka aluksi vain katselemaan jos ujostuttaa.
Näitä ketjuja joissa tiedustellaan likaisuuksista, salaisuuksista ja pervoiluista on aika paljon. Ne jotka näistä häiriintyvät ja valittavat voivat ehkä miettiä miksi niitä ylipäätään lukevat jos näin helposti stressaantuvat kuullessaan epätavallisista seksikokemuksista.
Tarjolla on tuhat muuta ketjua, missä voi jutella keskimääräisestä ja turvallisesta avioseksistä. Poliittisesti korrektit kaikille helposti sulavat pikkutuhmuudet ei vaan oikein kuulu tällaiseen ketjuun. Niitä varten on loputtomasti muita ketjuja.