Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten usein?

Vierailija
05.12.2009 |

miten usein voi äiti käydä ulkona? nyt on 5 kk poika ja haluaisin käydä ulkona oon jo 2 kertaa ollu.. mies tottakai käy tosi usein... olenko huono siis että haluan mennä ulos.. rakastan vauvaani tottakai mut onko väärin kun haluan omaa aikaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vähän aikaa oot lapses kanssa viihtyny jos jo 5kk:n jälkeen omaa aikaa haluat...itse kävin ekan kerran iltamissa kun poika oli vuoden ikäinen ja siitä lähtien n. kerran vuodessa tarvii ulos päästä tuulettumaan...ahdistaako äitiys sinua jollain tavalla?

Vierailija
2/9 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei äitiys ahista.. kivaa tää on =) en vaan jaksa koko ajan ite tehä kaikki... mies ei osllistu, töissä ku käy ni on ihan väsynyt ja vkl nukkuu tai on ulkona... eli siis oon huono äiti =( ai ku kiva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt aina saa tuollaisia kommenteeja..

Ihan kuin se lapsi kuolisi siihen jos se on yhden illan isänsä kanssa..

Ihan normaalia tuo on että haluaa käydä välillä jossain ilman vauvaa..

Minä muistaakseni kävin ekan kerran kuin vauva oli juuri täyttänyt 5 kk. Ja sen jälkeen kävin kerran kuussa.

Ei siis välttämättä aina baarissa tai ryyppäämässä. välillä istuttiin ihan kaverin luona ja syötiin herkkuja ja katsottiin leffaa.

Kuopuksen syntymän jälkeen olin ekan kerran illan poissa kun poika oli 2 kuukautta.

Ja ihan normaali lapsi tuo tuntuu olevan..

Av.llä nyt aina haukutaan huonoksi äidiksi jos ei tehdä kaikkea samalla tavalla kuin muut av.mammat.

Vierailija
4/9 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala kai tuohon on löytää oikeaa vastausta. Toiset käy vaikka lapsi on ihan pikkuinen ja toiset vasta kun lapsi yli vuoden..

Kai se riippuu myös siitä imetätkö?

Ekan kanssa itse kävin baarissa, kun lapsi oli just jotain 4kk-5kk. Hän joi silloin pullosta lypsettyä rintamaitoa.

Toisen lapsen kanssa taas ei olis tullut mieleenkään lähteä siinä vaiheessa baariin. Silloin tosin imetin ja lapsi ei huolinut pulloa ollenkaan.. Juhlimaan menin vasta kun toka lapsi oli 1v ja silloinkin rauhallisissa merkeissä, että jaksaa heti aamulla olla lasten kanssa jne.

Vierailija
5/9 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitinkin että käyn ystäviä moikkaamassa =) ei enää toi ryyppääminen siis kiinnosta.. ja baariin kun olen mennyt niin ihan vaan tanssimaan ku ei toi viina kiinnosta =) tulee vaan paha olo

=( kaikki ei vaan vissiin sitä osaa...

Vierailija
6/9 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eiköhän se ole ihan sama käyttääkö äiti sen oman ajan baarissa (tanssien ja kavereita tapaillen) vai kuntosalilla, shoppaillen tai koiraa ulkoiluttaen.

Ja yleensä nuo viihteellä käymiset hoidetaan yöaikaan, kun lapsi nukkuu, niin miten se lapsi siitä kärsii?

Olettaen tietysti että äiti ei tule ympäripäissään kotiin ja hoida vauvaa seuraavana päivänä krapulassa.

Vierailija
7/9 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidot loppui kun poika täytti 3 kk... ja sillo ekan kerran menin ottamaan =) ihan olutta maistoin =) eli siis ei pidä tuntea itsensä tyhmäksi...

Vierailija
8/9 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa ymmätää että lapsi on pitänyt maailmaan tehdä mutta siihen ei osata sitoutua kun oma itse on paljon tärkeämpi! Sama se juotko viinaa vai et mutta miten raaskit olla poissa lapsesi luota niin usein?

Vierailija
9/9 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhaaa =) ai kerran kuussa on liian usein nyt? huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi