Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v 8kk ei syö itsetehtyä kotiruokaa?!

Vierailija
05.12.2009 |

Siis mikä meidän lasta vaivaa? Ei ole syönyt purkkiruokaa sitten kun on täyttänyt 8kk vaan olen tehnyt itse lapsen ruuat ja heti 1v:n jälkee on syönyt melkein samaa ruokaa kuin äiti ja isi.

Nyt syöminen mennyt ihan temppuiluksi, eikä syö mitään. Ostin kokeeksi kaupan pilttiä ja johan maistui. Lapsi söi sellaisen ison merimiespata purkin lähes kokonaan.

Onko mun ruuat niin pahoja ettei lapsi tykkää niistä? Toinen asia minkä huomasin, lapsi pitää ruokaa suussaan. Ennen ei ole näin tehnyt. Ei siis nielaise vaan pitää suussaan ja sitten vähän ajan päästä vasta nielasee kun työnnän uutta lusikallista suuhun.

Voisiko lapsella olla kurkku kipeä? Käytiin kyllä just neuvolassa, eikä lääkäri sanout mitään näkevänsä kurkussa....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita syömättömyyskausia tulee useita ja aika peräkkäin, ainakin meillä. Johtunee hampaiden puhkeamisesta ja oman tahdon muodostumisesta. Jää sitten se ruoka väliin ja seuraavan kerran saa ruokaa kolmen tunnin päästä. Ehtiipä joskus tulla sitten se nälkäki, mausteista paras.

Ja meillä lapsi jo 2v ja vielä on noita temppuilukausia...

Vierailija
2/3 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun tekemä ei...

En jaksa tehdä ruokaa kun se ei kuitenkaan kelpaa... Annan nyt ainakin kerran päivässä purkista niin syö ihan hyvällä halulla. En viitsis kamalasti ruokaa roskiinkaan laittaa...

No ehkä se tekee hampaita. Oon todellakin pitänyt lasta nälässä :( ja koen todella olevani huono äiti kun lapsi syö yhtäkkiä kylässä vaikka kokonaisen leivän nälissään...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman huonoa omatuntoa. Niiden ravintokoostumukset on tarkkaan mietitty, ei lisäaineita, paljon kasviksia ja hyvää pehmeää rasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän