Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen pyörtyä hiusten leikkaus, kaksoiväri maksoi 126,50€

Vierailija
04.12.2009 |

en saanut aikaa omalle kampaajalle jolla ko. toimitus maksaa 55€ ja jouduin menee toiseen, kauheeta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaamo-oppilaitoksessa. Ammattikouluko se on?

Työn jälki oli hyvää ja lähdin aina tyytyväisenä ja pari kymppiä köyhempänä ;)

Vierailija
22/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten jossain nurkassa hyvin piilossa. Sitten lisäksi joku määrittelee lyhyen pitkän eri lailla, lähinnä puolipitkäksi tai päinvastoin, riippuu hiukan. Olen oppinut kysymään, mitä maksaa jo aikaa varatessa, jos on joutunut vaihtamaan kampaajaa. Olen kerran perunut diilin kun pelkkä leikkaus olisi maksanut 99e. Ei järjen häivääkään, halvemmallakin tulee hyvää, aivan yhtä hyvää ja joskus parempaakin. Ei hinta tee vielä taitavaa kampaajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei tarvitse käydä kampaajalla! Itse oon käynyt viimeisen 10 vuoden aikana kampaajalla ehkä 5 kertaa. Yleensä oon värjännyt ja leikannut hiukset itse tai kaverin avustuksella. Mulla on tuona aikana ollut pitkät (pisimmillää vyötärölle) ja lyhyet hiukset, otsis, keesi, rastat ja muita vänkiä tukkamalleja. Nykyään en enää värjää, ja kasvatan taas pitkää tukkaa, kun se on niin helppo. Välillä vaan leikkaan huonot latvat pois.

Vierailija
24/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut aikaa omalle kampaajalle jolla ko. toimitus maksaa 55€ ja jouduin menee toiseen, kauheeta.

Vierailija
25/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoisvärii alle satasen saanut. Perähikiöillä lienee halvempaa.

Vierailija
26/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn vain pikaisesti leikkaamassa 20eur ja kotona illalla heitän 7eur värin päähän ja hyvä tulee. Leikkaan myös itse lasten ja miehen hiukset. Kait säästöillä tehdään yks etelänmatka vuodessa ;)

kun en ole koskaan käynyt kampaajalla /parturissa. Mies leikkaa hiukset. Väriä en käytä. Ei silti ole etelänmatkoihin varaa.

Vierailija
27/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkien hiusten värjäys kahdellä värillä ja leikkaus

yhteensä 65 euroa

Vierailija
28/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. hairstorella on omat hinnastonsa pk-seudulle ja muualle suomeen. Täällä pk-seudulla kaikki on muutenkin kallista, mix kampaamotkin kiskoo täällä paljon enemmän, kun samasta tukustahan ne niiden tuotteet kuitenkin joka paikkaan tulee.

Vierailija
29/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllyn kauppakeskuksen kampaamossa hiusten tasoitus maksoi 30e kun taas raision keskustassa 15 e.... lasten hiusten leikkaus myös melkein 30e kun muualla max 17e.

Vierailija
30/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme WT meininkiä!!

Vierailija
31/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan pitkät hiukseni itse, leikkauskulut siis 0 euroa.

Värjään hiukset luonnonhennalla. Yksi 20 e purkki riittää yli vuodeksi, itseasiassa taitaa riittää kahdeksi.

Joskus vähän kuumaöljykäsittelyä.

Shamppoot ja hoitoaineet n. 20 euroa vuosi.

Hyvin vähän vaahtoihin, hiuskiinteisiin. Yksi tötsä riittää yli vuoden.

Ai mistä saan eniten kohteliaisuuuksia? Kauniista hiuksistani.

Vierailija
32/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin Lohjalta ajan Salon Klipsiin ja varmistin, että kampaaja ei ole opiskelija tai vasta valmistunut. Kun menin kampaajalle, kysyin kampaajalta tämän työkokemusta. Hän kertoi valmistuneensa viime keväänä. Jälkikin oli sen näköinen. Värjäys ja leikkaus maksoivat 140 euroa. Ihmettelin sitä ja ilman kuittia selvisinkin tuosta jutusta 90 eurolla. Ihmettelen kampaamon hinnoittelua. Minulle heräsi kyllä epäily veronkierrosta.

En vie enää rahojani Klipsiin

Vierailija
33/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn vain pikaisesti leikkaamassa 20eur ja kotona illalla heitän 7eur värin päähän ja hyvä tulee. Leikkaan myös itse lasten ja miehen hiukset.

Kait säästöillä tehdään yks etelänmatka vuodessa ;)

Sama. Aivan järjettömiin sfääreihin nousseet noikin hinnat. Minä saan tehdä 10 tuntia (ylikin jos verot otetaan huomioon) töitä, jotta tienaan sen verran rahaa että voin istua kampaajalla 2 tuntia leikkauksen ja värin vuoksi. 

Hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.... 

Vierailija
34/35 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista huhuista huolimatta hain salon klipsiin töihin. Aluksi kaikki tuntui sujuvan hyvin, mutta päädyin irtisanomaan itseni kuitenkin, ei siellä kaikki todellakaan kunnossa ollut.. Olisi pitänyt uskoa muita

Vierailija
35/35 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se suuvärkki on sitten niin vaikea avata kysyäkseen, paljonko tulee maksamaan. Oma häpeä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi