Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen pyörtyä hiusten leikkaus, kaksoiväri maksoi 126,50€

Vierailija
04.12.2009 |

en saanut aikaa omalle kampaajalle jolla ko. toimitus maksaa 55€ ja jouduin menee toiseen, kauheeta.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vainaskaan olen tyytyväinen uuteen malliin. Kampaajilla kyllä pitäisi olla hinnasto esillä joten hirvee yllätys hinta ei pitäisi olla.

Vierailija
2/35 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vastaava kokemus Salon Klipsistä (Sello). Lyhyiden hiusten leikkaus ja kaksivärivärjäys samanhintainen kuin sulla. Meinasin pyörtyä. No, olin kuitenkin työhön tyytyväinen, mutta kallista oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos helsingistä oot niin ihan normaalia...

Vierailija
4/35 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaus maksaa 80 euroa.

Vierailija
5/35 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sain puoleen hintaan.

Vierailija
6/35 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko sitten kampaajalla, myös leikkaus ja kaksoisväri, hinta 74e. Asun pienellä paikkakunnalla.

Vierailija
7/35 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös työn laatu ja käytetyt aineet pitää huomioida.

Itselläni oli aikanaan pitkät kahdella värillä raidoitetut hiukset. Paikassa A raidoitus ja leikkaus kesti 2h 15min, paikassa B yli 4h. Voitte vaan arvailla miten paljon parempi jälki tuli paikassa B!

Vierailija
8/35 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn vain pikaisesti leikkaamassa 20eur ja kotona illalla heitän 7eur värin päähän ja hyvä tulee. Leikkaan myös itse lasten ja miehen hiukset.

Kait säästöillä tehdään yks etelänmatka vuodessa ;)

Vierailija
9/35 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. hairstorella on omat hinnastonsa pk-seudulle ja muualle suomeen. Täällä pk-seudulla kaikki on muutenkin kallista, mix kampaamotkin kiskoo täällä paljon enemmän, kun samasta tukustahan ne niiden tuotteet kuitenkin joka paikkaan tulee.

Vierailija
10/35 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkoja/opiskelupaikkoja on pilvin pimein ja palkat parempia... Kyllä minäkin yrittäjänä kiskoisin. Ihan fiksuja ovat. Itse maksatte helsinkiläiset.

Vierailija
11/35 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajanvaraamisen yhteydessä kysy aina ensin hinta!

Vierailija
12/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajanvaraamisen yhteydessä kysy aina ensin hinta!

leikkaus+väri kestää aina noin 3h, puuuttavaa istua kampaajalla sen ajan. Mutta vaikka kysyy hinnan etukäteen niin aina saattaa mennä yli arvion. Fiksuna opin sopimaan etukäteen kampaamotuolissa, että laita väriä niin, että max hinta 100e.

Vierailija
13/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. hairstorella on omat hinnastonsa pk-seudulle ja muualle suomeen. Täällä pk-seudulla kaikki on muutenkin kallista, mix kampaamotkin kiskoo täällä paljon enemmän, kun samasta tukustahan ne niiden tuotteet kuitenkin joka paikkaan tulee.

Pk-seudulla on kalliimmat tilavuokrat, saattaa olla, että työntekijöillekin joutuvat maksamaan enemmän. Onhan pk-seudulla muutenkin ihmisillä keskimäärin paremmat palkat.

Vierailija
14/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä töissä on tosi huono palkka. Joten tämä palkka-asia ärsyttää kyllä minua!Mutta töissä joustetaan muuten esim. työajoissa, joten vielä ainakin sinnitellään.

Mutta käyn itse kampaajalla ja leikkaus ja kaksoisvärjäys on reilu 70 euroa. Vajaa pari tuntia menee ja kupin kahvia saan samalla. Jälki on hyvää, joten olen sitä monesti tutuille suositellut.

Vierailija
15/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kotkassa ja kävin leikkauttamassa hiukseni Pasaatin yläkerrassa olevassa kampaamossa, mikä lie saloon olikaan. Leikkaus oli p:stä ja kolmiväri epäonnistunut, mitään eroja ei huomannut. Yritin selittää ettei tämä ole todellakaan sitä mitä halusin, olin kirjasta näyttänyt täysin erilaista mallia ja selittänyt vielä lisäksi mistä minkäkin verran leikataan, mutta ei, hintaa ~130€ ja kiitos hei.

Vierailija
16/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaa 135€

(sain 20 €:n lahjakortin ja muutaman pullon hiustuotteita tosin korjaukseksi, mutta silti!)

Vierailija
17/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasaatin yläkerrassa on Silja Huhtasen liike, joka on kai ihan Kotkan kallein. Itse en ole käynyt, just varasin ajan Sokokselle.

Vierailija
18/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan polkkatukan ja kasvatan sitä sitten vuoden verran. En värjäile, enkä ota permiksiä.

Tukkani pysyy sitten hyvässä kunnossa.

Vierailija
19/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vuodessa 30 euroa kampaajalle! Leikkaan polkkatukan ja kasvatan sitä sitten vuoden verran. En värjäile, enkä ota permiksiä.

Tukkani pysyy sitten hyvässä kunnossa.

Mulla ei mene yleensä sitäkään. Leikkaan itse tai tätini leikkaa, riippuen vähän hiusten pituudesta. Pääsääntöisesti kasvatan, mutta välillä on lyhyempääkin.

Värjään kotona kyllä kerran 1,5kk:ssa joten siihen menee kyllä vuodessa se ~40€

Pari kertaa elämäni aikana olen kampaajalla käynyt ja aina pettynyt.

17

Vierailija
20/35 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tekee ihan pilkkahintaan.. =) Kamala hinta, en voi muuta sanoa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan