Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terolutia pitkiin kiertoihin ottaneita?

Vierailija
04.12.2009 |

Olisiko kokemusta kenelläkään?

Sain Terolutia tasoittamaan pitkiä kiertoja, ohjeeksi että niitä tulee ottaa kp 16 ja siitä eteenpäin 10 päivän ajan. Nyt on jo 5 päivää kulunut viimeisestä pilleristä eikä vuotoa kuulu, olen kai sitten ovuloinut kuurin aikana. Mutta siis haluaisin kuulla miten teillä on ovis tullut seuraavissa kierroissa ja ovatko kierrot lyhentyneet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisestä pilleristä ennen kuin menkat alkavat. yleensä kuitenkin menee 3-4 päivää. kierrot ovat lyhentyneet terolutin ansiosta. Jos kuukautisia ei kuitenkaan terotutilla ollenkaan tule, ota uudelleen lääkäriin yhteyttä. Nyt voit kuitenkin vielä odotella jonkin aikaa.

Vierailija
2/3 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt mulla toimii siis oma keltarauhanen, siksi menkat ei ala. Se lienee ihan normaalia. Mutta onko kenelläkään kokemuksia niistä seuraavista kierroista? Onko ovis tullut tosi myöhään vai ei ollenkaan vai onko aikaistunut (niinkuin toivoisin käyvän)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin käytin Teroja, eivät olleet riittävän tehokkaita. Minulle ainakin lääkärit ovat sanoneet että voi käyttää aamuin illoin, silloin ainakin pitäisi tehota. Ja yleensä vuoto alkaa 3-8 päivän kuluttua viimeisen tabun ottamisesta. Tarkkaa päivää en koskaan pysty etukäteen arvaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän