Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettipaneeli.fi, Fonecta Finder ja markkinointikielto

Vierailija
04.12.2009 |

Puhelimeen tuli äsken tekstiviesti

"Vastaa tutkimukseen ja saat lahjakortin, jolla lunastat tuotteita täysin ilmaiseksi R-kioskilta!!

www.nettipaneeli.fi

Viesti Fonecta Finderistä.

Lähettäjä Finder.

Mulla on markkinointikielto ja salainen puhelin numero. Mistä ihmeestä nuo on keksinyt lähettää tuon viestin mulle?!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain samanlaisen viestin. Minulla on myös salainen numero. Mihinkä täällä pitäisi vastata? En ymmärrä???

Vierailija
2/2 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain samanlaisen viestin. Minulla on myös salainen numero. Mihinkä täällä pitäisi vastata? En ymmärrä???

Tämä on jo toinen kerta, kun Finderin kautta tulee mulle mainos, vaikka numero on suojattu. Edellisen kerran 2006 kesäkuussa Finderin kautta tuli jonkun radiokanavan, mikä voisi vähemmän kiinnostaa, tukikampanjan vetoomus.

Eikö Finderilla ole mitään rajaa millään? Jos numero on suojattu, se on suojattu ja sillä selvä, mutta nämä vaan saa viestinsä läpi. Finder on palvelin, mutta www.nettipaneeli.fi on niiden asiakas.

Mitähän kuluttajaneuvoja sanoisi tästä. Jotain rajaa tällä touhulla. Tuo on yksityisyyden loukkaamista :/

Joistain asioista pitää saada itse päättää, mutta ei näitä kiinnosta. Tuskinpa käytän Finderin palveluja. Miksi minä välitän niistä, kun eivät nekään välitä minusta ja jakelevat suojattuja puhelinnumeroita ympäriinsä.

Mietinpä vielä, että savatko he rahaakin tosta hommasta. Aikoinaan osoitteita ainakin myytiin yritysten välillä, toimiikohan tämäkin samalla tavalla :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi