Lue keskustelun säännöt.
Muita odottajia, joille tulee fyys.paha olo ikävistä jutuista?
04.12.2009 |
Eli oon menossa rv 6+0, ja mulle tulee ihan älyttömän herkästi paha olo, esim. jos kuulen jotain ikävää tapahtuneen (vaikkei koskettas mua/läheisiä) tai esim. kun luin huonoja kokemuksia lapsivesi/istukkanäytteiden otosta. Nousee ihan yrjö kurkkuun ja äkkiä pitää saada jotain raikasta, mandariini yleensä pelastaa, tai juotava jogurtti.
Käykö muut odottajat näin herkillä vai vaan minä?? Muutenkin oireet heittelee ja vaihtelee aika lailla. Toisena päivänä ei mitään ja toisena kaikki oireet. Mutta on tämä silti niiiiiiin ihanaa..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itellään ainakin tuonne rv 12 asti oli sillointällöin kauheita pahoinvointeja nimenomaan kun mieliala meni alas! Katsottii miehen kanssa Tulikärpästen hauta- leffa ja itku kohtaus oli ihan kauhea! Oksennus nousi kurkkuun ja mahaa nipisteli ja sattui. Fyysinen kipu meni ohi kun joi jotain hieman imelää ja keksi jotain piristävämpää tekemistä :) Onneksi helpottanu nyt, eikä kovin usein onneksi ollut noita pahoja. Kannattaa välttää sellaisia tilanteita missä ahistuu tai ei ainakaan väkisin hae sellaisia tilanteita. Itse en ole katsonut leffoja tai sarjoja joissa satutetaan lapsia tai toinen vanhemmista kuolee. :)