Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä tänään pikkujoulut ja minä raskaana kotona. :(

Vierailija
04.12.2009 |

En ole koskaan ennen pelännyt miehen pettävän, mutta entä jos hän tekee jotain tänään? Vai olenkohan nyt vain tämän tilani takia tavallista herkemmällä tuulella? :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten 3 vuotta kestänyt suhteemme katkesi, kun että mieheni pikkujoulu oli Katinkullassa. Hyvä ystäväni oli nähnyt hänen menevän useamman kerran saunamaailmaan, joka on kummallekkin sukupuolelle tarkoitettu nudisti sauna (tälläisiä saunoja ei pitäisi olla enää 2000 luvulla).

Vierailija
22/28 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sen tietää, että raskautee pyöristyminen kuuluu, minulla on ainakin itsetunto tippunut ihan nolliin viime aikoina. Vaikka miltei joka päivä jossain kaupungilla tai kaupoilla käyn, meikkaan ja omaan ihan tyylikkäitäkin mammavaatteita, aina tuntuu siltä, että näyttää lähinnä naurettavalta. Mies yrittää lohdutella ja kasvattaa itsetuntoa, mutta olo on koko ajan hyvin kurja..

Mies ei ikinä pettäisi ja muuten luotan häneen sataprosenttisesti, mutta nyt on alkanut miettiä kaikkia niitä hoikkia ja fiksuja naisia, joita mieheni ympärillä pyörii. Näitä pirun hormoniheilahteluja ei totisesti tule poksahtamisen jälkeen ikävä!

Että et ole yksin, sisko. :)

nimim. 33+2, ja aivan liian paljon jäljellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntöjä tapahtuu pikkujouluissa, se on selviö.

Vierailija
24/28 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sulla on mitään hätää, uskoisin että enenmmän pikkujouluissa on kuitenkin miehiä, jotka ei petä puolisoitaan kuin niitä, jotka pettää. Jos teillä muuten menee hyvin, mies ei ole ennen pettänyt jne. niin ei hän varmaan nytkään tee niin.

Mun on kyllä paha sanoa mitään, mun mies "petti" työpaikan pikkujouluissa, kun mun laskettuun aikaan oli kuukausi. On ollut aina tosi luotettava mies, korostanut uskollisuutta, ei ole harrastanut koskaan yhden yön juttuja, eikä ole päihdeongelmainen. Mutta niin vaan vetävä, tiukkaan treenattu blondi vei niissä bileissä voiton. Laitoin pettämisen lainausmerkkeihin, koska seksiin asti ei menneet, mutta muuten kyllä kaikki mahdollinen sopimaton tapahtui. 

Ollaan mutten vielä naimisissa. Raskaus ja vauva-aika on otollista kaikille kriiseille, ja ihmiset tekee virheitä. V*tuttaa joo, mutta tällä mennään.

Vierailija
25/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen ilta vaan pystyyn ja vaahtobileet jos kerran mies menee miten tykkää.

Vierailija
26/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten 3 vuotta kestänyt suhteemme katkesi, kun että mieheni pikkujoulu oli Katinkullassa. Hyvä ystäväni oli nähnyt hänen menevän useamman kerran saunamaailmaan, joka on kummallekkin sukupuolelle tarkoitettu nudisti sauna (tälläisiä saunoja ei pitäisi olla enää 2000 luvulla).

Heh, ai yhteissauna on suu katkaista parisuhde? :)

No, onneksi mies pääsi sinusta eroon.

Vierailija
27/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntöjä tapahtuu pikkujouluissa, se on selviö.

Ja 10 vuotta vanha ketju piti kaivaa päivänvaloon saadaksesi kertoa tämän suuren viisauden.

Vierailija
28/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Jos et osaa käyttäytyä niin onko ihme että miehes haluaa vierasta naista? Mitä sää tänne palstoille tulet kitisemään? Siinä vaiheessa kun muksu on syntyny ja tissit roikkuu kun vanhallanpirhuoralla niin se lähtee viimeistään kävelee.