Miehellä tänään pikkujoulut ja minä raskaana kotona. :(
En ole koskaan ennen pelännyt miehen pettävän, mutta entä jos hän tekee jotain tänään? Vai olenkohan nyt vain tämän tilani takia tavallista herkemmällä tuulella? :(
Kommentit (28)
Ihan tuli ikävä :D Joka asia oli itellä kauhian dramaattinen. Vääntelin toisten sanoja omassa pääkopassa ja taas itketti vaikka oli joku kysyny ainoastaan otatko kahvia :D Koita jaksaa! Ei se ukkos sielä mitään luvatonta tee :)
vahtimaan!! Ei8 se raskaus estä mukanaoloa :)
Jotenkin sitä vain tuntee itsensä raskanaa niin sulkeutuneeksi ja vaivaiseksi, ei ollenkaan viehättäväksi tai elinvoimaiseksi. Meillä on ollut seksikin pitkään kiellettyä ennenaikaisen synnytyksen vaaran takia, joten mies on varmasti puutteessa.
Nyt sitten tulee mieleen, että ne pikkujouluthan kuhisevat ihania, elämäniloisia, seksikkäitä naisia. Eli ihan toisenlaisia kuin minä tällaisena alakuloisena, epäsosiaalisena, kivuista kärsivänä, turvonneena, meikkaamattomana, epäseksikkäänä tankkina.
ap
ihmiset hilluvat estottomasti miten sattuu.
Aiheuttaako suihinotto tai käsillä hyväily ennenaikaisia synnytyksiä? Kaikkea sitä oppii...
kyllä kotonakin, vaikka yhdyntä olisi kielletty sinulta. Sitten taas tuohon ulkomuotoon, tukan saa laitettua ja varmasti ripsarit ja huulikiillotkin, vaikka raskaana oletkin! Hymyä huuleen:))
Mulla on ihan samanlainen tilanne, siis itse raskaana ja miehellä tänään pikkujoulut. En kuitenkaan ole pätkääkään huolissani. Miehellä on ollut "iltamenoja" myös ennen raskautta ja tulee olemaan sen jälkeenkin. Ap, älä turhaan stressaa.
Se, että yhdyntä on kielletty ei tarkoita etteikö seksiä voisi muuten harrastaa. ;)
Se, että yhdyntä on kielletty ei tarkoita etteikö seksiä voisi muuten harrastaa. ;)
mutta kyllähän nyt yhdyntäkielto vaikuttaa molempien haluihin. Yksipuolinen toisen hoitelu on pitemmän päälle varsin ankeaa ja turhauttavaa. Ei mieskään kuulemma nauti, kun ei voi tyydyttää minua.
ap
itse olen nyt rv 30+1 ja tulee noita oireita aina välillä..
esim. tänään piti kelaan pomppia ja miehelleni soitin töihin että tulee käyttämään siellä ruokatunnilla kun joutaa. No ei vastannut puhelimeen niin minulla tuli kaikki maailman jutut mieleen ja itkin ja podin että siellä se nyt niitä työpaikan tätejä polkee vessassa :D
Nyt kun sitten aloin ajattelemaan tuota asiaa niin lähinnä huvittaa oma käytön kun kyselin sitten mieheltäkin miksei vastannut ^^
Omalla miehellänikin viikon päästä lauantaina pikkujoulut ja heidän työpaikalla on naispuolisia varattuja työntekijöitä iältään 40-50 vuotiaita ja minä olen ehtinyt näistä jo vetää pulttia! :D
Olen toki mieheltäni pyydellyt anteeksi jälkikäteen joten älä ap huoli tämä on normaalia raskaus aikana
pikkujouluissa. Mielestäni pikkujoulut ovat paaaaljon mainettaa rauhallisempia ainakin tässä asiassa, useimmat nimittäin ryyppäävät siellä niin, että mikään akti ei edes onnistuisi, vaikka haluttaisiinkin. Sen sijaan firmojen kesäjuhlissa on paljon villimpää menoa, ilmainen viina ja Suomen suvi vähäpukeisine naisineen on vaarallinen yhdistelmä...
vastaanottavana osapuolena, koska orgasmi on kielletty. Itse asiassa minua alkaa supistella jo pelkkä kiihottuminen, joten aika hissukseen on pitänyt olla sillä saralla.
ap
vastaanottavana osapuolena, koska orgasmi on kielletty. Itse asiassa minua alkaa supistella jo pelkkä kiihottuminen, joten aika hissukseen on pitänyt olla sillä saralla.
ap
itse pystyisin mutta se tuntuu todella inhottavalta raskauden aikana.. jotkut väittää että se tuntuisi paremmalta mutta ei minun mielestäni niin sitten olen jättänyt sen pois mutta tyydytän kyllä miestäni ihan eri konstein.
Tämän takia itsellä tullut myös pelkoa siitä että saako mieheni tarpeeksi tai voiko tulla houkutuksia nyt jossain baari reissuilla että haluaakin polkaista jotakin kun minua ei saa.. mieheni on kyllä naureskellut ihan minun tälle jutulle ja sanonut että ihan riittää tuo ja kerta pamahdan ensivuoden alussa niin saapa se sitä sitten myöhemmin ja voi tuntua melkosen hyvältä pienen yhdyntä selibaatin jälkeen.
Itsekin tuota sitten ajatellut niin kyllä se mies jaksaa odottaa. Ei tarkoita että heti menossa pettämään ensimmäisen vastaantulevan kanssa jos ei pimpettiä saa ja onhan miehillä kädet jos nainen ei tarpeeksi tyydyttele :)
t: tämä rv 30+1
Kaikki on laittautuneet hienoksi ja näyttävät paremmilta kuin oikeasti ovat.
jos et ole miehestä taloudellisesti riippuvainen. Usein naisen asema on kusinen verrattuna mieheen juuri taloudellisen riippuvuuden vuoksi..
T: miehestä taloudellisesti riippuvainen vielä toistaiseksi ja kyllä kyrsii koko ajan..
Kyllä varmasti miehesi kiinnittää huomiota huolitelluihin, itsestään huolta pitäviin itsevarmoihin naisiin. Kaikki miehet tekevät niin. En ole koskaan ymmärtänyt miksi raskaana ollessa pitää kulkea ilman meikkiä verskat päällä ja syödä itsensä tankiksi.
jos et ole miehestä taloudellisesti riippuvainen.
Kiitos fiksuille vastaajille. Taidan lähteä ulkoilemaan, eiköhän se virkistä mieltä.
ap
miksi raskaana ollessa pelkää et mies pettää. Samalla tavalla se pettäis, olit raskaana tai et jos sikseen tulis. Eiköhän se lapsen hankkiminen jo kerro siitä että mies rakastaa sinua ja sinun kanssa hän haluaa perheen perustaa!
On hienoa huomata kuinka naiset luottaa miehiinsä. Tarkoitan noita kommentteja et: tottakai pettää ja suomalaiset pikkujoulut on saatanasta jne. En tajua miksi olla sit miehen kanssa, johon ei voi luottaa??!!
Omalla miehelläni on tänään työpaikkansa pikkujoulut. Kutsu oli avec ja menen hänen mukaansa. Kun virallinen tilaisuus on ohi, minä lähden kotiin. Jos mies haluaa jäädä niin senkus jää. Pääsee se kotiin taksillakin.
Mulla rv. 22+1.
Joten ap, ei mitään hätää. Miehesi EI sinua petä.
Nauti illastasi kun saat omistautua täysin itselle kun mies on poissa jaloista :)
Kyllä varmasti miehesi kiinnittää huomiota huolitelluihin, itsestään huolta pitäviin itsevarmoihin naisiin. Kaikki miehet tekevät niin. En ole koskaan ymmärtänyt miksi raskaana ollessa pitää kulkea ilman meikkiä verskat päällä ja syödä itsensä tankiksi.
Uskon että moni raskaana oleva nainen meikkaa muttei ehkä niin usein kuin yleensä.
Itselläni on väsymystä enkä kertakaikkiaan jaksa kotona ollessa alkaa väsäämään pakkelia naamaan vaikka kyllä joskus sitä käytänkin (kerran kuukaudessa tai pari). Toiseksi maha on tiellä ja tuo säärien tai bikinirajojen ajelu voi olla ihan tuskaa jo ison mahan kanssa ettei voi pitää noista paikoista huolta loppuajasta vaikka ehkä oikeasti haluaisi. Tuskin myös usea raskaana oleva syö itseään tankiksi. Sehän on että pieniä ruokia useasti päivässä.
Verkkareita ja lökäpökiä joudun käyttämään myös itse kun ei kertakaikkiaan mahdu nuo 36 koon farkut enää jalkaani! :)
Mun mieheni tuli just pikkujouluista, tahan aikaan paivasta ja en ole tippaakaan huolissani!
Oli nimittain nuo juhlat toisessa kaupungissa ja yopyivat siella koko porukalla ja pitihan paan raitistua ennen kuin ajoi sitten kotiin.
Oli paljastanut siella koko porukalle ja pomolleen etta vaimo odottaa lasta ja kaikki olivat onnitelleet yms. Ehka en ole mustasukkainen, mutten yhtaan osaa epailla miestani petturiksi.
Juhlia edeltava aamuna harrastettiin seksia ja illalla viela vedin miehelta kateen (olisi muutakin ollut vailla mutten itse enaa kyennyt uusintaan). Tuo ei nyt kyllakaan ollut se pointti miksi en miehestani ole huolissani vaan luotan haneen!
Olen rv 28
pätevää syytä epäillä miestä pettäjäksi, niin tuskin asiantila on muuttunut nyt äkillisesti raskauden myötä? Ehkä olet nyt vaan tavallista herkempi ja pelokkaampi, se on ihan tavallista?