Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten muka sossu voi tehdä raha-asiossa mokan?

Vierailija
04.12.2009 |

Olen tällä hetkellä "työharjoittelussa" josta saan työttömyyspäivärahaa. olen 19 enkä sen vuoksi voi saada työttömyyspäivärahaa ilman, että olen töissä. saan myöskin sossusta tukea laskuihin ym.

tänään sitten tuli ihmoitus etten saa viime kuun työttömyyspäivärahoja, vaan ne menevät sossuun.

tuttavani kertoi että sen takia rahat menevät sossuun, että olen sieltä saanut saman aikaisesti tukea kuin minulle on maksettu työttömyyspäivärahoja.

miten mahdollista?? sossu kuitenkin tiesi oikein hyvin että käyn töissä ja saan työttömyspäivärahaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssä virheen. Täydellistä ihmistä tai työntekijää ei ole.

Vierailija
2/6 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman rahaa tammikuun alkuun asti (viimeksi rahaa tuli 15.10)? käyn töissä mutten saa siitä senttiäkään?? koska sossu on tehnyt mokan?! eihän tämä homma voi näin mennä?!! :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kela takaisinperii rahoja joita sossu on antanut minulle, vaikka olen heille sanonut että olen töissä? myöskin sossutuen päätöspapereissa lukee että olen ilmoittanut olvevani töissä.

Vierailija
4/6 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ja 6 olin minä ap...

Vierailija
5/6 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi viipyä sen verran, että sossu maksaa tuolta ajalta, mutta perii sitten takaisin kun päivärahat tulevat.

Vierailija
6/6 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat silti rahaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi