Taas tuli riitaa, kun oltiin nukuttamassa lapsia.
Kommentit (52)
kukaan kun lapsi ei osaa päättää kenet haluaa nukuttamaan ja äiti haluaa vain silitellä lasta vaikka pitäisi antaa isän hoitaa tilanne. Luuleeko Ap että isän ja lapsen välit lähenevät jos tunget itse joka väliin kun lapsi inahtaa?
yrittää joka ilta. Toinen kun nukuttaa, vaatiikin toista vanhempaa paikalle. Mutta ei olla annettu periksi :)
Tuliko tästä jokin kisa vai? Minäpä oon hoitanut kouluikään asti kotona, hähhähhää. Imettänyt oon niin kauan kuin ovat huolineet. Ja perhepedin jälkeen on siirrytty sivuvaunusänkyihin, ja melkein joka yö joku kömpii väliin nukkumaan, että ihan perhepedistä käy meidän nukkumiset.
Mutta miten ihmeessä tää kisa liittyy tähän keskusteluun?
yrittää joka ilta. Toinen kun nukuttaa, vaatiikin toista vanhempaa paikalle. Mutta ei olla annettu periksi :)
Mitä jos vaatiminen loppuisi siihen, kun huomaisi, ettei tarvi tuloksetta huutaa? Usko vaan, että toimii se niinkin päin. Mutta tän ketjun jälkeen uskon sen, että aika moni haluaa tehdä asiat vaikeamman kautta.
JA LAPSI ELÄVÄT EROTTAMATTOMINA HETKEÄKÄÄN TOISISTA SEURAAVAT 18 VUOTTA.
Myös meidän 2 v imetetyt on tyytyväisiä nukahtamaan ja ei sairastele paljoa.
"Siis ap:n olisi pitänyt imettää pidempään, niin tätä ongelmaa ei olisi."
Silloin olisi voinut sanoa isälle että mene sinä katsomaan telkkaa, me ollaan nyt täällä. Voit nukkua olohuoneessa.
sillä muuten lapsi pompottelee ja saa tahtonsa läpi. Mutta perhepedissä taas voidaan maata vaikka kouluikään, mutta siinä lapsi ei pompota, vaan se on hyvää vanhemmuutta.
Mun logiikan mukaan kyllä sitten vastaavasti voidaan ajatella, että lasta voi olla nukuttamassa vaikka koko suku, ja se on hyvää hoitoa. Mutta jos lapsi tarvii perhepetiä, niin silloin lapsi pompottaa vanhempiaan.
Vai mikä idea siinä on, että nukuttamisessa ei saa olla koko perhe läsnä, mutta nukkuessa saa olla?
"Vai mikä idea siinä on, että nukuttamisessa ei saa olla koko perhe läsnä, mutta nukkuessa saa olla?"
Voihan koko suku nukuttaa jos halutaan. Mutta silloin ei ole vanhemmilla omaa aikaa.
"Vai mikä idea siinä on, että nukuttamisessa ei saa olla koko perhe läsnä, mutta nukkuessa saa olla?"
Voihan koko suku nukuttaa jos halutaan. Mutta silloin ei ole vanhemmilla omaa aikaa.
kun vanhemmalla voi olla omaa aikaa (siis jos toinen vanhemmista on nukuttamassa). Kyllä meillä on ainakin molemmilla sitä omaakin aikaa, vaikka silloin tällöin muksuja yhdessä nukutetaankin.
"Vai mikä idea siinä on, että nukuttamisessa ei saa olla koko perhe läsnä, mutta nukkuessa saa olla?" Voihan koko suku nukuttaa jos halutaan. Mutta silloin ei ole vanhemmilla omaa aikaa.
Mutta sinä et näe perhepedissä yhtään vastaavan suuruusluokan ongelmaa?
mitäpäs jos jatkossa vaan laittaisitte lapset nukkumaan ilman ylimääräistä säätöö. ja vaikka korjaisitte ton teidän suhteen. sehän tässä se ongelma on. sit jollei sopua löydy, niin lienee parasta erota.
Myös meidän 2 v imetetyt on tyytyväisiä nukahtamaan ja ei sairastele paljoa.