Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinko jo kerran raskaana!? Kohta puoli vuotta yritystä takana. Auttakaa!

Vierailija
03.12.2009 |

Eli... Heti ensimmäisessä kierrossa kun yritys alkoi, mulla oli 8 päivää ovulaation jälkeen mitä ilmeisimmin kiinnittymisvuotoa. Mulla oli myös sellainen olo, että olin raskaana. Tuli hieman huono olo ellen syönyt ja kahvi ei maistunut samalla tavalla. Muistaakseni myös pissatti. Koitin testata raskaustestillä, mutten saanut positiivista. Siitä sitten vuoto jatkui aina menkkojen alkuun asti voimistuen. Menkkani alkoivat tuolloin kaksi päivää normaalia aikaisemmin (vain 12 päivää ovulaation jälkeen, kun normaalisti menee se 14 päivää). Ja siis tuota tuhruttelua/kiinnittymisvuotoa oli ollut siihen mennessä jo n. 4 päivää. Normaalisti mulla ei ole MINKÄÄNLAISTA tuhruttelua ennen menkkoja. Ei ole ollut ennen tuota eikä tuon jälkeen.

Olinko siis kenties raskaana? Yrittikö alkio kiinnittyä, muttei sitä koskaan tapahtunut? Muuten asialla ei olisi niin väliä, mutta kun olemme yrittäneet tämän taahtuman jälkeen jo viidettä kiertoa niin olisi kiva jos jo onnistuisi. Valaisi toivoa, jos jo kerran ehkä raskaana olin.. Jos tiedätte mitä tarkoitan.. Silloinhan miehellä on toimivat siittiöt ja minäkin periaatteessa voisin tulla raskaaksi! Ettei tarvitse vaipua vielä sen syvemmälle epätoivoon ettei meille sitä lasta tullut TAASKAAN!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiselle voit jo hyvin mennä selvittämään, mikä on ongelman syynä. Kahdella terveellä aikuisella on 20% todennäköisyys per kierto tulla raskaaksi. Puolessa vuodessa pitäisi siis onnistaa.

Aloita selvitystyö omalta gyneltä.

Vierailija
2/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on ihan normaali aika odotella. Jos ei testi näytä plussaa, niin raskaana et ole. Se ei tietysti tarkoita sitä, etteikö teillä kaikki valmiudet olisi. Se on vaan niin pienestä kiinni (ja stressihän vähentää onnistumisen mahdollisuutta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt vain mietin asiaa. Se lohduttaisi minua kovasti jos olin raskaana, edes hetken. Siksi mietin asiaa. Eikä testiin ehkä vain ehtinyt tulla plussaa koska alkio ei ollut kerinnyt edes kunnolla kiinnittymään ennenkuin jo meni kesken? Näitä mietin... Liikaa aikaa.

ap

Vierailija
4/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että stressi vähentäisi onnistumisen mahdollisuutta. Sotien ja muiden kriisien (ero, läheisen kuolema jne.) ei kyllä syntyis lapsia, jos stressi olis joku merkittävä tekijä estämään hedelmöittymistä. Unohda siis, että stressi jotenkin haittaisi. Syy on joku muu. Mene gynelle selvittämään, voiko sussa olla joku ongelma. Jos siellä ei selviä mitään niin on miehen aika mennä tutkimuksiin.

Onko miehesi sairastanut lapsena sikotaudin ja saanut jälkitautina mahdollisesti kivestulehduksen?

Vierailija
5/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi selittää kierron sekaisin menon

Vierailija
6/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ilman hormoniehkäisyä jo 6-7 vuotta eikä mulla ole ikinä sellaista ollut. Ei pillereitä ennen, ei niiden aikana eikä jälkeen. Menkat kun alkaa, niin ne alkaa kertarysäyksellä.

ap

Vierailija
7/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esim. itsellänne ollut koskaan vastavaa? Kauanko eni, että tulitte raskaaksi? Millaisia tutkimuksia tehdään ensin?

ap

Vierailija
8/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli halusit olla raskaana joten sait oikean raskauden kaltaisia oireita.

Vierailija
9/9 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan. Eli typerää hysterisointia koko juttu. Taitaa olla provo.

Ihmismieli on ihmeellinen. Kevyesti pystyy kuvittelemaan lähes kaikki raskausoireet jos niin vaan alitajuntaisesti haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän