Todella väärin että salkkareiden Peppi tekee abortin.
Voisi nyt jonkun muunlaisen esikuvan antaa sarjaa katsoville nuorille.
Kommentit (33)
Sehän on VAIN vauva, jos edes sekään...
sama on rv 12, 3v, 6v, 12v vai 32 v, täysin saman arvoisia kaikki. jos sikiön saa tappaa niin sitten kellä vaan on oikeus tappaa kuka vaan.
Isabella kuulee Mirolta, että Sampon tyttöystävä on Peppi ja että nuoret suunnittelevat perheen perustamista Miron siittämälle lapselle. Miro saa kuulla kunniansa oikealta ja vasemmalta, kun Kari höykyttää häntä tyttärensä loukkaamisesta ja Oona paiskaa kihlasormuksen päin Miron näköä. Miro haukkuu Pepin luullen tämän juorunneen Oonalle totuuden.
Hieman sekavaa, sanon minä..... ;)
Elävän ihmisen henki samanarvoinen kun solumöykyn?
Huippuu!!!vauvan saa vielä tappaa? rv 40, onko ihan ok? määrittele ihmisyyden raja.
itekki erotat ihmisen solumöykystä. Ihminen on syntynyt elävä olento joka kykenee hengittämään. Solumöykky on sekäsikiö joka ei hengitä.
Se sikiö on ihan jotain muuta kuin solumöykky. Tutkipa nyt vähän asiaa.
vitun pelle olet niin sekasikiö et sunt vois abortoida ennenkuin yhtäkään pientä viatonta masuvauvaa.
tajuaa, että kyseessä on vauva, eikä mikään pikku solumöykky...
vaiheessa ihan saman näköisiä.
cvbv
joillakin teineillä mielenterveys järkyy, kun on tollasia vanhempia.. Miettikää nyt oikeasti mitä te niille lapsillenne opetatte! Jos mun alle 17v tyttö tulee raskaaksi, niin kyllä mä haluan, että se abortti tehdään.
Ihan järjetöntä opettaa tollasia "arvoja" teineille. Miksi sitä asiaa ei voi vaan yksinkertaistaa ja ymmärtää, että alkio mikä abortoidaan ei ole sikiö, eikä ainakaan mikään vauva!
Ja tossa salkkari jutussa mua huolestuttaa taas se kuva mikä annetaan nuorille. Siis jos se Peppi nyt saa sen abortin aikaiseksi, niin se varmaan masentuu tai jtn.. Sitten on taas 100 teini tyttöä paksuna ja kieltäytyy abortista, sillä syyllä, että salkkareissakin se oli väärin ja henkisesti raskasta.
Elämä on kuolemista, niin miksi se pitää tehdä niin älyttömän vaikeaksi!?
Eiköhän siinä sarjassa ole ollut jo niin monta teiniraskautta, että vaihteeksi on tehtävä abortti, jotta "saadaan aikaiseksi keskustelua ja voidaan näyttää normaalia elämää", kuten eräs tuottaja kerran kertoi sarjan tarkoitukseksi.
Tehohoitoa ei annettu. Enemmän se (tunnepuolella) on murha kuin abortoida ennen 12vk.
joillakin teineillä mielenterveys järkyy, kun on tollasia vanhempia.. Miettikää nyt oikeasti mitä te niille lapsillenne opetatte! Jos mun alle 17v tyttö tulee raskaaksi, niin kyllä mä haluan, että se abortti tehdään. Ihan järjetöntä opettaa tollasia "arvoja" teineille. Miksi sitä asiaa ei voi vaan yksinkertaistaa ja ymmärtää, että alkio mikä abortoidaan ei ole sikiö, eikä ainakaan mikään vauva! Ja tossa salkkari jutussa mua huolestuttaa taas se kuva mikä annetaan nuorille. Siis jos se Peppi nyt saa sen abortin aikaiseksi, niin se varmaan masentuu tai jtn.. Sitten on taas 100 teini tyttöä paksuna ja kieltäytyy abortista, sillä syyllä, että salkkareissakin se oli väärin ja henkisesti raskasta. Elämä on kuolemista, niin miksi se pitää tehdä niin älyttömän vaikeaksi!?
mielestä on ok tappaa esim. 12 viikkoinen vauva? oletko katsonut ultrassa sitä ihanaa pientä vauvaa joka imee peukaloaan, potkii ja hassuttelee masussa. uskomattoman kylmä olet!