Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu kuvittelee että anna hänelle ILMAISEKSI vauvaltani pieneksi jääneet vaatteet ja tavarat.

Vierailija
03.12.2009 |

Alkoi änkyttämään että kyllä hän niistä jotakin voi maksaakin, kun ensin kerjäsi vauvanvaatteita ja tarvikkeita.

Sanoin että kaikki on myynnissä kirppispöydässäni siellä ja siellä ja sieltä sopii mennä rahalla hakemaan.

Tuttuni on kuitenkin 2 tienaavan aikuisen suhteessa ja hyvällä äitiyspäivärahalla, toisin kuin minä.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vaiva alkaa hinnoittella kirpparille eikä niistä siellä voi pyytää juuri mitään.

Eri asia sitten muut tarvikkeet, esimerkiksi vaunut ja pinnasängyt.

Vierailija
42/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

400€ on jo ihan hinnoitteluvaivan arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvitse tuollaisia miettiä. En ole sen rahan perään.

Minulle riittää, kun voin olla toiselle avuksi. Yleensä annan vaatteita, haalareita ja pieneksi jääneitä urheilukamoja niille kavereille tai sukulaisille, joilla tiedän tekevän rahasta tiukkaa.

Jotenkin mua vähän etoo ihmiset jotka ovat kovin saitoja. Kotikasvatuksesta kai se lähtee. Oma isäni olisi varmaan antanut vaikka viimeisen paidan päältään.

Elämä on opettanut, että Luoja kiittää iloista antajaa. Hyvällä on tapana palata tekijänsä luokse. Ahne ja kaikesta viimeisen tipan puristava ihminen ei myöskään saa apua muilta.

Vierailija
44/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteista kun myyn ne kirpparilla ja huutiksessa. Tietenkin joukossa myös leluja ym. tavaroita.

Meillä ainakin käyttöä tuolle rahalle, en siksi anna ilmaiseksi!

Vierailija
45/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen äitiyspvrahansa on tod.näk. 2x sen mitä minä saan. Kyllähän sitä rikkaat rikastuvat kun ovat niin pihejä että kerjäävät kaiken muilta ilmaiseksi ja pihtaavat omia rahojaan.

400€ on kumminkin 25% meidän perheen kuukausituloista.

Kaupasta saa rahalla lastenvaatteita, ilmaiseksi en anna enkä kiitollisuuden velkaa kenellekään jää kun en keltään mitään ilmaiseksi ota. ap

Vierailija
46/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastemme vaatteita.

Iän ja koon puolesta menisi niin että meidän esikoiselta heidän esikoiselle ja tältä takaisin meidän kuopukselle, MUTTA sen verran monta hyvää vaatetta on tullut aivan paskaksi porsastettuna takaisin, etten näe mitään järkeä antaa meille vielä käyttökelpoisia vaatteita välillä heille sotkettavaksi.

Vierailija
47/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tarvitsee ja vauva saa aina uudet vaatteet kun myyn edellisen koon vaatteet pois kirppiksellä. Ei tarvitse kenenkään vanhoja lumppuja käyttää.

Vierailija
48/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kurjalta, jos on niin tiukkaa että pitää lapsen vaatteita ja tavaroitakin miettiä koko ajan rahan kannalta.

En osaa ajatella omien lasteni tarvikkeita tuolla lailla. Se, mitä tarvitaan, ostetaan kaupasta jos ei ole serkuilta tulleissa kasseissa sopivaa tai mieleistä.

Kun kyseinen vaate tai mono tai luistin tms. ei enää sovi, annetaan se sille jolle se sopii. Jos tavaralle ei ole lähipiirissä ottajaa, tyrkätään se UFFin laatikkoon.

Voihan se olla, että meillä olisi joku satanen enemmän käytössä, jos käyttäisin vähän vapaa-aikani vaatteiden ja tavaroiden myymiseen. Raha ei vaan ole mulle kaikki kaikessa.

Sitä paitsi tuntuisi moraalittomalta myydä sellaista, minkä olemme itse saattaneet saada serkuilta ilmaiseksi.

ja hänen äitiyspvrahansa on tod.näk. 2x sen mitä minä saan. Kyllähän sitä rikkaat rikastuvat kun ovat niin pihejä että kerjäävät kaiken muilta ilmaiseksi ja pihtaavat omia rahojaan. 400€ on kumminkin 25% meidän perheen kuukausituloista. Kaupasta saa rahalla lastenvaatteita, ilmaiseksi en anna enkä kiitollisuuden velkaa kenellekään jää kun en keltään mitään ilmaiseksi ota. ap

Vierailija
49/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllähän sitä rikkaat rikastuvat kun ovat niin pihejä että kerjäävät kaiken muilta ilmaiseksi ja pihtaavat omia rahojaan."

Ongelma ei ole siis se, että joku on pyytänyt vaan tuo että koet ihmisten olevan niin erilaisessa asemassa.

Vierailija
50/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas näitä mammapastan "sääntöjä" että lastenvaatteista ei muka saisi pyytää rahaa.

Vierailija
51/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei huomaa, että itse olen joutunut ihan selvällä rahalla kaikki ostamaan. Kukaan ei mitään antanut ilmaiseksi.

Vierailija
52/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kellekään minimiäitiyspvrahalla olevalle, vaikka olis paras kaverini.

Vierailija
53/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulta kukaa mitään kerjää ja tavarat kiertää ihan pyytämättäkin. Vaihtakaa seuraa.

Vierailija
54/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat lasten taitoluistimet - ne ovat niin kalliita ja niillä on niin hyvä jälleenmyyntiarvo, ettei se olisi järkevää.

Sen sijaan vaatteet ja kengät annan ilman muuta pois kun emme enää niitä tarvitse. Me olemme ne maksaneet, mutta olemmehan niitä käyttäneetkin, joten joutavat mennä. En myöskään ostaisi toisen vanhoja vaatteita, mutta ilmaiseksi voin ottaa kun joku silloin tällöin tarjoaa.

Sukset ja pyörät ovat rajatapaus: joskus olen kysynyt naapurilta, haluatko ottaa tästä pyörän teidän X:lle, ja hän on sanonut että mielellään, mutta maksan kyllä siitä. Olen silloin antanut itse päättää haluamansa hinnan.

Vierailija
55/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastemme vaatteita.

Iän ja koon puolesta menisi niin että meidän esikoiselta heidän esikoiselle ja tältä takaisin meidän kuopukselle, MUTTA sen verran monta hyvää vaatetta on tullut aivan paskaksi porsastettuna takaisin, etten näe mitään järkeä antaa meille vielä käyttökelpoisia vaatteita välillä heille sotkettavaksi.

Miehen siskon kuuluis lunastaa teiltä pilalle menneet vaatteet. Lainaamisen idea on, että tavara palaa omistajalle siinä kunnossa missä lähtikin.

Jos vaate tai olipa mikä tahansa tavara menee lainaajalla rikki/pilalle, lainaaja korvaa.

Vierailija
56/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne on kerran valtiolta ilmaiseksi saatu. Kiittämättömät paskat myyvät niitä kamppeita kirpparilla.

Onneksi en ottanut äitiyspakkausta, niin ei ole sitäkään ongelmaa.

Ja aina olen saanut lahjoituksena sellaisia lumppuja, että roskiin olen suoraan kantanut. Siksi en alakaan mihinkään vaatteidenvaihto-kierrätysrumbaan. ap

Vierailija
57/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antelias mieli kaunistavat kasvot ja tuovat onnea kantajalleen!

Katkeruus ja ikävien asioiden vatvominen rumentaa. Uskokaa pois!

Kun ne on kerran valtiolta ilmaiseksi saatu. Kiittämättömät paskat myyvät niitä kamppeita kirpparilla. Onneksi en ottanut äitiyspakkausta, niin ei ole sitäkään ongelmaa. Ja aina olen saanut lahjoituksena sellaisia lumppuja, että roskiin olen suoraan kantanut. Siksi en alakaan mihinkään vaatteidenvaihto-kierrätysrumbaan. ap

Vierailija
58/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne on kerran valtiolta ilmaiseksi saatu. Kiittämättömät paskat myyvät niitä kamppeita kirpparilla.

Ihan uskomattomat siepit vedät moisesta asiasta.

Vierailija
59/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt lähden viemään lisää pieneksi jääneitä vauvanvaatteita kirppikselle myyntiin. Tämän syksyn mallistoa, lähes uudenveroista. Varmaan viikonloppuun mennessä myyntisaldo on jo 100€.

Vierailija
60/63 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne on kerran valtiolta ilmaiseksi saatu. Kiittämättömät paskat myyvät niitä kamppeita kirpparilla. Onneksi en ottanut äitiyspakkausta, niin ei ole sitäkään ongelmaa. Ja aina olen saanut lahjoituksena sellaisia lumppuja, että roskiin olen suoraan kantanut. Siksi en alakaan mihinkään vaatteidenvaihto-kierrätysrumbaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi