Tykkäisikö miehesi tästä misusta? (ei mustasukkaisille)
Kommentit (69)
mutta kun itse olen tumma, hoikka, kasvoista missimäisen kaunis, b-kupin kiinteät rinnat omistava nainen, niin taitaisi oma vaimo voittaa tämän misukan.
Ja mikä nyt elämässä on tärkeää.. laittaako alastonkuvia itsestään nettiin ja pilata tulevaisuuden uramahdollisuudet vai kouluttautua ja hankkia hyvä työ?
Ja ihan näin toisarvoisena kommenttina, eihän tuo tyttönen osaa edes meikata. Hirveän suttuinen meikki useimmissa kuvissa ja halpa tyyli muutenkin. Mutta kaunis siis on näin lähtökohtaisesti.
"Mikä ettei, mutta ei mikään täydellinen. Liian isot rinnat muuhun vartaloon nähden."
MUN mielestä oli oikein nätti vartalo.
turha siltä on kysellä.
Omasta mielestä on nätti kroppa, mutta huono naama. Voisin ottaa tuon kropan ja pitää tän naamataulun mieluusti ;)
Nuorempana sain kuulla, että minua oli kutsuttu missityypiksi, siis sellaset jotka ei tienneet nimeä, vain ulkonäöltä... mutta rinnat on pienemmät, b-kupit, ja takuulla mies kun mies melkeen tykkäisi isommista...
sanoa että on kaunis tuossa kuvassa ja varmasti mieskin tykkäisi! Aika innokas esittelemään kyllä itseään http://www.city.fi/kuvagalleria/nanukka/
jotensakin mautonta. Toivottavasti omat tyttäret ei tuollaisia gallerioita laittele nettiin....
ulkonäöllisesti varmasti tykkäisi
Mutta vaikea sanoa muuuten. Toivon ja uskon että hän ei lämpenisi kauheasti naiselle, joka laittaa nettiin kuvia rinnoistaan.
Jokaisella on silmät päässä ja tavallaan paha sanoa, että joku kaunis nainen olisi miehen mielestä esim. ruma tai vastenmielinen. Ei se silti tarkoita, että ko. nainen ihmisenä kiinnostaisi.
Toisaalta itse en jää tuon naisen varjoon ulkonäöllisesti, joten en osaisi olla mustasukkainen pelkän ulkonäön perusteella. Enkä osaa ikinä olla.
Mies ei oikein innostunut, hän kun on peppumiehiä ja tytön peppu ei kuulemma säväyttänyt ollenkaan. Mies tuumas, että mitäänsanomaton typykkä. Ja ei, hän ei kyllä valehtele, tiedän kyllä minkä näköisistä naisista hän tykkää, on kertonut!
Mutta vaikea kuvitella, että tytön luonne miellyttäisi. Taitaa ressukka olla aika epävarma itsestään, kun laittaa 64 alastonkuvaa julkiseen levitykseen. Itse en iki-iki-ikimaailmassa teksisi niin, vaikka olis millaset tissit.
Kun on mun kanssa. Aika kultaisesti sanottu vaikka sitten valehtelisikin :o)
Mun mielestä kroppa on kaunis ja koska olen bi-henkinen, voisin tykätä hänestä itsekin yhdenillan juttuna. Luonne ei nappaa pätkääkään enkä muutenkaan arvosta ihmistä joka levittelee nakukuviaa netissä kuolaamisen toivossa. Yöks.
T kurvikas ja hoikka kotirouva :D
Kuon tuollaisella kropalla saa muutaman lapsen, niin kyllä rinnat ja maha roikkuu...Napakin on sen mallinen, että pullahtaa varmasti ulos jo raskauden puolessa välissä.
Kun joka toinen on /on ollut tuon näköinen ja loput paljon paremman näkösiä :D
Mutta joo uskon että mun mies kyllä syttyis vaikka tykkääkin tummista enempi mut jos mahkut tohon olis niin varmasti tykkäis!
kroppa on. Mies varmaan tykkäisi ulkonäöstä, mutta en usko, että muuten näin tyrkky nainen kiinnostaisi.
Vartalo on kaunis mutta naama ja tyyli ei miellytä..
Ja tottahan se on. Itsekkin haluaisin vielä tuollaisen vartalon :( hieman kateellinen :D
varmaankin tykkäisi mutta ottaisiko noin nuorta? näyttää 15 kesäiseltä. tosin minä itsekin olen tosi nuoren näköinen. olen kanssa vaalea mutta en noin kurvikas läheskään. silti olen kuulemma kelvannut vielä monen lapsenkin jälkeen :)
tuo kasvoista mitenkään kummoisen näköinen ole.
enkä sano tätä katkerana, sillä tiedän montakin ketkä olisivat mieheni mieleen :)
Varmaan keräisi katseen häneltäkin mutta luulen että tunnetasolla mieheni ei haluaisi hänen kaltaistaan koska pitää vaatimattomista luomunaisista.. Vaatimaton tavis kun on itsekin.
Hassua muuten kun näin kuvan niin ekana tuli mieleen imetys kun nännit olivat niin hyökkäysasennossa :D :D :D
(Ehkä johtuu siitä että itse imetän parast´aikaa ja rinnat ovat ylipäätänsä pääosassa lähinnä siinä touhussa.. ;) )
multakin meinasi silmät pudota päästä.
Mutta vaikka on kaunis kuin mikähän, en ymmärrä miksi kukaan nainen laittaa itsensä " myyntiin" tuolla tavalla. Tai rakentaa itsetuntonsa toisten ihailun varaan. Ne on niin häilyväisiä ja katoavaisia, että...
Mutta siis kaunis kuin mikä tuo nainen oli.
todella kaunis nainen,mutta ihmetyttää vaan et miks noin kaunis nainen tarvii näiltä sivuilta itsetunnon kohotusta???????
Kun joka toinen on /on ollut tuon näköinen ja loput paljon paremman näkösiä :D
kauniita naisia on pilvin pimein. Ainakin itsestäni tuntuu siltä.
Itse mainitsin etten jää ulkoisesti tuon varjoon. Mitäpä muuta tuohon voi sanoa. Ilmeisesti jotkut jäävät pahasti, kun pitävät tuota naista jotenkin taivaasta pudonneena ihmeenä, jota kukaan ei ulkonäöllisesti päihitä ja joka olisi suuuuuri uhka :D.
sanoa 100% varmuudella, että ei todellakaan!!! Sen sijaan tämä on hänestä kaunis:
http://www.the-planets.com/star-biography/Madeleine-Stowe-Biography.htm
täytyy olla mustat hiukset ja enemmän rock
ei pidä tommosista kilteistä tytöistä.
Eikä ymmärtänyt miksi pitää laittaa ittestään kuvia nettiin toisten arvosteltavaksi, kertoo vain että on huono itsetunto ja kaipaa siihen pönkitystä.
Ei siis iskenyt.