Tykkäisikö miehesi tästä misusta? (ei mustasukkaisille)
Kommentit (69)
niin toivottavasti tyttö on saanut rahat takaisin todella epäonnistuneesta "rintojen kohotuksesta".
Ja ei olisi kelvannut munkaan miehelle (kuulemma). ;)
varmasti! olen rehellisesti sanottuna niiiiin kateellinen - voi kun joskus olisin kokenut olla nainen tuollaisella kropalla. Wau!
(on kuulema tehnyt empiiristä tutkimusta vuosien ajan).Tuossa kuvassa rinnat ovat eri paria ja sen verran roikkuvat, että aidot ovat.
http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/909826/
silarit. Harvoin noin hoikalla tytöllä on noin suuret rinnat.
Itse olen ollut samanlainen missukka, mutta ihan siis vain luomu a-kupeilla. Ei se niin kummallista ollut, varsinkaan kun en sen enempää kroppaani tykännyt vilautella ja varsinkaan laittaa kuviani nettiin. Tai rahastaa rakkaudella, jos nyt nätisti sanotaan.
Poikaystäviä ollut kohtuullisesti, kaikki ovat tykänneet kropastani. Mutta. Ovat nykymiehet sen verran lukeneet alan kirjallisuutta ja katsoneet alan leffoja, että aina löytyi joku viilauksen kohta: yksi olisi tykännyt isommasta pepusta, toinen olisi halunnut ryhdikkäämmän rintakehän (= tarkoitti kai suurempia rintoja), yksi olisi halunnut, että värjään alakerran karvoituksen eriväriseksi (ei ole nääs perusmusta) jne.
Uimahallissa ja saunailloissa akat katseli alta kulmain.
Itse olen vartalooni edelleen tyytyväinen, vaikka ikää jo lähes 50 v. Ei se enää yhtä timmi ole, mutta ei myöskään pahaksi päässyt.
että seksikäs nainen ja hyvät rinnat.
No taatusti tykkäisi! Aika hieno kroppa ja nätti tyttö muutenkin. Katson ensimmäistä kertaa tollaista kuvagalleriaa, aivan totta, ja olen todella hämmästynyt. Mutta kertokaa mulle, että laittaako ihan tavis-ihmiset tuonne tollaisia kuvia :o?
Ei kai kukaan voi kieltää että kokonaisuus on varsin hyvän näköinen. Itseäni lohduttaa se, että minulla on paremmat luomurinnat vaikka ikää on huomattavasti enemmän.
Onhan se nätti ja hoikka tyttö. Vaalea, mies tykkää blondeista, jos sillä nyt on mitään merkitystä. Ja noi tissit on tosi isot, kuka niistä ei tykkäis/olis kade (mulla A-kuppi). Joo, varmaan kelpais mun miehelle.
ei todellakaan tykkäis :) ja minusta myös aika ällö. kyläkaupan kassakin on nätimpi :) kovin teennäinen.
http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/825775/
Kyllä mä miehenä tipuin tohon kuvaan enemmänkin. Ihan huoliteltu tyttö ja näpsäkän näkönen.
Itselläni oli tuollainen kroppa nuorempana, rinnat oli oikeastaan just tuollaiset. Ja ihan luomut. Kyllä hoikalla voi ihan hyvin olla isot rinnat luomuna, onko se jollekin ihan uutta? Nykyään on vähän tullut kiloja lisää ja rinnat alkaneet roikkua, mutta tuolta näytin ennen. Ja mies tykkäs (tykkää edelleen).
Nätti tyttö, rinnat näyttävät ihan luomuilta eivätkä ole mitenkään eri paria, toinen vaan nousee ylös käden mukana.
Mieheni puolesta en puhu mitään mutta itse haluaisin näyttää tuolta. Itse asiassa henkisesti näytänkin ;)
t. viiden äiti 40+
hetken hupina. Ei muuten, koska ei tykkää naisista jotka uhraa liikaa ulkonäköönsä, olen siitä saanut usein kuulla.
Mutta tyylin pitäis olla vähän erilainen, esim. hiukset. Mutta varmaan jos mies olis ensinnäkin 20 v nuorempi (ja näyttäis samalta kuin silloin nuorena) ja vapaa niin kyllä hän kutakutakuinkin tuon näköisen varmaan valitsis. Itseasiassa olin aika paljon tuon näköinen parikymppisenä, mutta en kyllä ollut siitä itse tietoinen. Mulla oli huono itsetunto ja vasta nyt 4-kymppisenä vanhoja kuvia katsoessa oon tajunnut, että olinpa mä aikasta kuuma kissa. :D Ollapa vielä samannäköinen, mutta tällä nykyisellä viisaudella (?) varustettuna!
Sitä mäkin kyllä ihmettelen, että laittaako tosiaan nykyään tavistytöt nakukuviaan nettiin tuosta vaan? Aika ajattelematonta.
ei se nyt pidä paikkaansa että hoikalla naisella ei voi olla suuria rintoja. Mun sisko oli teininä mitoissa 174 cm, 54 kg ja rinnat oli ja on edelleenkin suuret. Missityypiä muutenkin eli hän oli kyllä poikien (ja miesten) suosikki :).
Kateellisia olette. Kuvan tyttö on kaunis, sekä kasvoiltaan että kropaltaan.
ja hirmu nätti kroppa. Luonnollinen, en tajua miksi joku sanoo että on teennäisen näköinen? Ei ole liikaa ehostettu ja sellainen luonnonlapsi look. Ja tämän sanon ihan 36v heteronaisena, todella kaunis tyttö.
Mutta sitä ihmettelen minäkin että miksi tuollaisia kuvia laittaa nettiin? Katsoin siis vain tuon yhden kuvan, ilmeisesti siellä olisi ollut lisääkin niitä. Mutta miksi? Onko tuo joku treffipalsta tms? No ei tarvitse ihmetellä jos ei kovin "vakavalla" tavalla oteta tuota nuorta naista.
es kuin mies sortuisi jos tarjolla olisi ja jos on sortuvaa sorttia! Eikä tarvitsisi olla edes noin hyväkroppainen.
Miten naiiveja te oikein olette : ) ihanko oikeasti luulette, että miehenne kertoo teille totuuden kun menette kysymään :)))) ei ne miehet ihan niin tyhmiä ole!
T: 3 lapsen äiti
Muuten hyvä, mutta rinnat pitäis olla luomut.