Miten ratkaista? Täysin eri tarpeet miehen kanssa
Tämä on tuttu ongelma varmaan monille pariskunnille. Vaan nyt se on iskeny omalle kohdalle :(
En halua erota, syitä on paljon. Pystymme juttelemaan niitä näitä ja elämään ja olemaan mutta läheisyys ja seksi puuttuvat lähes kokonaan. Ja kaikkeni olen yrittänyt ihan oikeesti. Olen järjestänyt aikaa, tilaisuuksia, jutellut, tehnyt yllätyksiä ym. ym. Mutta ei kun ei- miestä ei kiinnosta vaan. Sanoo kuitenkin, että kaikki on hyvin ja että kyllä se tästä.
Mutta mua oikeesti panettaa, kaipaisin seksiä, lämpöä ja läheisyyttä. Harkitsen vakavasti sivusuhdetta mutta epäilykset on isot. Niinpä kysyn, että mitä muut samassa tilanteessa olette tehneet? Olisko jotain lääkettä jolla omatkin seksihalut vois tappaa? Oltais yhtä haluttomia sit. Oma "laatuaika" ei tyydytä tarpeeksi. Ei sitä yksin jaksa vuodesta toiseen. Millä tämän asian saisi hoidettua?
Kommentit (3)
Kannattiko ero? Löysitkö uuden miehen? Oletko koskaan katunut?
Kerro vielä, että miten päädyit pettämiseen? Suunnitellusti vai vahingossa? Varatun vai vapaan miehen kanssa? Kiinnostaa kaikki käytännön kokemukset.
Sama homma. Totaalinen seksittömyys 3,5 v. Kokeilin vierasta ja en sen jälkeen halunnut palata miehen kanssa yhteen, joten eron otin. Satunnaiset seksisuhteet ovat taivasta ollut kokea. Olisin ottanut salarakastajan, mutta en pystynyt oman tunnon vuoksi, ja koska mies vastustaa pettämistä ja ei ikinä olisi suostunut sivusuhteeseen.