Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko mun tuntemukset ensimmäiset liikkeet?? :D

Vierailija
02.12.2009 |

Siis söin iltapalaa äsken ja sit menin sohvalle pötköttään ja katsomaan telkkaria. Heti ku olin lopettanut syönnin ihan ylävatsassa tavallaan kylkiluiden välisellä kohdalla tuntui monta pientä "tumpsausta" peräkkäin, varsinkin silloin kun hengitin oikein oikein syvään ja mahan pinkeäksi.

Huomattuani "liikkeet" hengitin monta kertaa syvään ja aina tuntui samassa kohdassa semmosta jännää..

Oon nyt 16+1 ja ekaa odotan, että oisko ne voinu olla jo liikkeitä? Nt-ultrassa 3vkoa sitten vauva heitti semmoista häränpyllyä että vauhdikas on ainakin :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu on kuitenkin noilla viikoilla alavatsassa..

Vierailija
2/12 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kohtu ole sillä korkeudella vielä hetkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile maata selällään ja keskity kunnolla, vähän voit "kutitella"pientä niin voi jo tuntua:) Mulla tuntui esikoisen kanssa näin jo rv15;)

Vierailija
4/12 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin luulisin, ei tuolla missään nivusissa päin..mut mitä muutakaan voi olla kun ei ainakaan nälästä maha möyriny kun just olin syönyt sen täyteen..

Mä ainakin ajattelen, että ne oli liikkeitä, tuntu niin hassulta :)

ap

Vierailija
5/12 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin noilla viikoilla liikkeet eivät tunnu vielä noin ylhäällä, vaan aivan alavatsassa. Toisekseen äidin hengitysrytmillä ei ole tekemistä vauvan liikkeiden kanssa.

Siksi veikkaisin, että nuo olivat ilmakuplia. Mutta äläpä hätäile, muutaman viikon päästä viimeistään tunnet vauvan liikkeetkin varmuudella. :)

Vierailija
6/12 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeet tuntui siinä rv. 18 paikkeilla. Tuntuivat ihan alavatsalla, virtsarakon kohdalla. Tuntui kuin joku olis piirtänyt viivan mahan sisäpuolelta sormen kanssa.

Vierailija
7/12 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ihmettelin kans tota kohtaa, että eihän se pieni vielä ylävatsaan ylety..mitä lie mahan lurinoita sit oli :)

ap

Vierailija
8/12 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nivusten seutuvilla, ihanku ois ollu elohiiri:) Ihanaa kuulostella ekoja liikkeitä:) Mun pikku elohiiri on jo 1.5v ja tuolla tuhisee untenmailla:)

Onnea!

Vierailija
9/12 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään rv 16+-. Eilen tunsin aamuvarhain herättyäni ensimmäiset liikkeet. Tuntuivat tuolla "vatsakummun" ihan alaosassa. ihanaa sellasta tunk....-tunk-tunk. Sitten loppui. Tänään sama on tuntunut monta kertaa, ehkä hiukan voimakkaampana. Ihana tunne! Jos nuo eivät olleet liikkeitä, niin kohta ne varmasti tunnet! Samassa veneessä mennään :))) Onnea odotukseen!

Vierailija
10/12 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kohta kun lähden nukkumaan keskittyä oikein, että jos tuolla alempana tuntuis jotain :D

voihan sitä ainakin kuvitella tuntevansa :)

odotatko ekaa ja näkyykö sulla jo maha? Mulla ei näy..ehkäpä sekin parin viikon sisään pompsahtaa näkyviin :)

ap

Vierailija
11/12 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin kohtu tuolla on, mutta silloin ku ootin nii mahaa ei näkyny ollenkaa ku vasta joskus rv23-25 se vaan pompsahti tohon oikeen kunnolla.

Vierailija
12/12 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä että alamahassani olisi parvi akvaariokaloja. :) Ensimmäiset liikkeet on kyllä sellainen pysähdyttävä kokemus